mbh 8 234 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. August Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. August Jeg er på fjellet da, men regner med at @Marandinho smeller til med en lang rant, så skulle virkelig gjerne ha vært der. Vi har to kamper før den tid med potensiale til å fyre opp stemningen. Håper det bare blir fryd og gammen! Så vil jeg foreslå at man kan sende inn spørsmål som @Posse kan stille representantene fra klubben. Det vil sannsynligvis føre til at alle spørsmål blir stilt, samtidig som det ikke er noen grunn til å skyte på Posse. Jeg lover å ikke sende inn spørsmål selv. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 10. August Del Skrevet 10. August Moe med litt fra Utvalgets møte i Stikka bl.a: «Styrelederen innrømmer at det ikke var noen hallelujastemning da møtet i sportslig utvalg ble innledet. Men han beskriver at de hadde en åpen og fin diskusjon, hvor Bradley kom med en del forklaringer og viste statistikk. Moe innrømmer samtidig at de utfordret treneren på enkelte ting. – Treneren er suveren når det gjelder å ta valg, men vi kan komme med våre innspill og stille spørsmål.» Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 317 Del Skrevet 10. August Del Skrevet 10. August 42 minutter siden skrev arni: – Treneren er suveren når det gjelder å ta valg, men vi kan komme med våre innspill og stille spørsmål.» herregud for en veik fyr… 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 10. August Del Skrevet 10. August 27 minutter siden skrev Pompel: herregud for en veik fyr… Er vel i SU at klubbens største problemer ligger! Vi trenger gradvis utskiftning der! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. August Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. August Altså problemet er jo ikke alle trenersparkingene, men ansettelsene og manglene på sikkelig due dilligence i prosessen. Typ forlengelsen med Bob som ble tatt mer på følelser enn fornuft. CV'en viser klar negativ trend, han hadde ikke et spesielt godt inntog på slutten av sesongen i fjor. Samme da som nå - merkelige taktiske beslutninger (AaFK og TIL) og laget var ikke mentalt klar i den avgjørende kampen mot Haugesund. Men det var Bob og han ga et positivt løft rundt klubben. DErfor er jeg ikke for å sparke Bob nå heller - men han må skerpe seg og det må noen være mann eller kvinne nok til å si tydelig i fra om. OG så må vi finne en "Magne Hoseth" - en som kan komme inn i garderoben med godt humør, en som ikke lar seg skremme av Bob, en som kan bidra godt ute på banen både som leder og med ok kvalitet (Det må ikke være en sinnsykt god spiller, men det må være en sterk leder). Posisjon er også underordnet, back, midtbane, ving spiss whatever. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stb_nostalgi 597 Del Skrevet 10. August Del Skrevet 10. August 3 timer siden skrev @ringo: Altså problemet er jo ikke alle trenersparkingene, men ansettelsene og manglene på sikkelig due dilligence i prosessen. Typ forlengelsen med Bob som ble tatt mer på følelser enn fornuft. CV'en viser klar negativ trend, han hadde ikke et spesielt godt inntog på slutten av sesongen i fjor. Samme da som nå - merkelige taktiske beslutninger (AaFK og TIL) og laget var ikke mentalt klar i den avgjørende kampen mot Haugesund. Men det var Bob og han ga et positivt løft rundt klubben. DErfor er jeg ikke for å sparke Bob nå heller - men han må skerpe seg og det må noen være mann eller kvinne nok til å si tydelig i fra om. OG så må vi finne en "Magne Hoseth" - en som kan komme inn i garderoben med godt humør, en som ikke lar seg skremme av Bob, en som kan bidra godt ute på banen både som leder og med ok kvalitet (Det må ikke være en sinnsykt god spiller, men det må være en sterk leder). Posisjon er også underordnet, back, midtbane, ving spiss whatever. Løkberg 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 10. August Del Skrevet 10. August 1 time siden skrev Stb_nostalgi: Løkberg Ja visst faen - glimrende forslag! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Del Skrevet 10. August Del Skrevet 10. August 1 time siden skrev Stb_nostalgi: Løkberg Løkberg type er jo helt fantastisk 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Del Skrevet 11. August Del Skrevet 11. August Hva er egentlig Wangberg sin rolle i klubben? Kunne han vært en bidragsyter på bedre defensiv organisering? Hatt noen økter med gutta i uken? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 20. August Del Skrevet 20. August https://www.dagbladet.no/sport/vekker-oppsikt/81823748 vi har en del å gå på.. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Viig 189 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. August Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. August 1 time siden skrev ErikErik: https://www.dagbladet.no/sport/vekker-oppsikt/81823748 vi har en del å gå på.. Næhh, jeg er meget fornøyd med Joakim istedenfor🥵 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. August Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. August Det er vel Dagbladet som har desidert mest å gå på. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 20. August Del Skrevet 20. August Husk denne i morgen onsdag klokken 19:00: Hva: Åpent møte Hvor: 3. etasje i Brakka på Nadderud Stadion Når: Onsdag 21. august klokken 19-21 Agenda: Oppdatering fra A-lagene Oppdatering A-lag kvinner ved Jan Jönsson Oppdatering A-lag herrer ved Thomas Finstad og Bob Bradley VAR og veien videre: Hvordan skal klubben følge opp årsmøtevedtaket mot VAR i norsk fotball? Andre punkter/innspill Påmelding Det vil være anledning til å stille spørsmål underveis. For å forberede lokalene best mulig ønsker vi å holde oversikt over hvor mange som kommer. De som deltar bes derfor om melde seg på via denne lenken: PÅMELDING Vi håper så mange som mulig møter opp. Ses på Brakka! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 754 Del Skrevet 21. August Del Skrevet 21. August Bare å møte opp! Husk å meld dere på 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 21. August Del Skrevet 21. August 21 timer siden skrev Slum: Husk denne i morgen onsdag klokken 19:00: Hva: Åpent møte Hvor: 3. etasje i Brakka på Nadderud Stadion Når: Onsdag 21. august klokken 19-21 Agenda: Oppdatering fra A-lagene Oppdatering A-lag kvinner ved Jan Jönsson Oppdatering A-lag herrer ved Thomas Finstad og Bob Bradley VAR og veien videre: Hvordan skal klubben følge opp årsmøtevedtaket mot VAR i norsk fotball? Andre punkter/innspill Påmelding Det vil være anledning til å stille spørsmål underveis. For å forberede lokalene best mulig ønsker vi å holde oversikt over hvor mange som kommer. De som deltar bes derfor om melde seg på via denne lenken: PÅMELDING Vi håper så mange som mulig møter opp. Ses på Brakka! Hvordan gikk dagens møte? Var det matnyttig? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August Alltid kjekt med slike møter, når det er radio silence etterpå! Var det så mye hemmelig som ble sagt? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. August Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. August 11 minutter siden skrev blaasoldat: Alltid kjekt med slike møter, når det er radio silence etterpå! Var det så mye hemmelig som ble sagt? Høre Kikkertsvingen boyzzzzz Styrmann hadde med seg Jonas og Eilert i studio rett etter møte for å snakke om siste to kampene som har vært og ikke minst gårsdagens møte Kikkertsvingen folkens! Deres lokale Stabæk Nyhetskanal ❤️ 28 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. September Nå må det skje noe før denne klubben ender opp som en middelhavsfarer i Obos… Noe er fundamentalt galt i hele klubben virker det som. Bla. en styreleder som ikke sier et ord (sett bort ifra artikkelen i budstikka ang. kø på E18). Og, nei jeg var ikke på møte forrige uke, men nå får det være nok. Nå må det tas tak! 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 844 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. September Vi nærmer oss vel snart norgesrekord på antall trener siden 2010. Er det et sted vi har stabilitet så er på styreleder fronten siden 2013. Det fremstår som et mysterium at ikke Stabæk Support står i fronten for et tydelig opprør mot tingenes tilstand. Jo jeg vet det har vært laget plakater med treneres avgang og nye trenere har kommet men vårt problem er så mye mye mere fundamentalt enn som så. Vi vil aldri klare å få en stabil ny storhetsperiode med dagens eiere og deres manglende evne på å drive en toppklubb. Vil Stabæk Support stille seg bak tydelig krav om endring denne gangen så kan vi kanskje klare å få alarmklokkene til ringe. Jeg tror dessverre ikke et nytt møte på brakka med kaffe og kaker og referatforbud gjør susen. Det er medlemsdemokratiet i Stabæk det må starte med og her må Stabæk Support sette inn alle sine krefter ift mobilisering. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 317 Del Skrevet 2. September Del Skrevet 2. September 11 timer siden skrev fyR: Nå må det skje noe før denne klubben ender opp som en middelhavsfarer i Obos… Noe er fundamentalt galt i hele klubben virker det som. Bla. en styreleder som ikke sier et ord (sett bort ifra artikkelen i budstikka ang. kø på E18). Og, nei jeg var ikke på møte forrige uke, men nå får det være nok. Nå må det tas tak! Er man styreleder i 9 selskaper pluss full jobb så er det kanskje begrenset hvor mye tid man har til å stikke hodet frem i media🤷🏼♂️ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 2. September Del Skrevet 2. September 28 minutter siden skrev Pompel: Er man styreleder i 9 selskaper pluss full jobb så er det kanskje begrenset hvor mye tid man har til å stikke hodet frem i media🤷🏼♂️ Han gikk ut i budstikka og meldte seg frivillig til å starte en folkebevegelse mot at elbiler ikke får kjøre i kollektivfeltet. Så tid har han nok.. Sakset fra artikkelen: – Jeg selv er ikke plaget i noen særlig grad av dette. Jeg bor jo på Fornebu. Men jeg lider på vegne av alle de som blir stående i kø i timevis i helgene. Hvis det er noen som ønsker mine tjenester i en folkebevegelse, så stiller jeg meg til disposisjon, sier han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 2. September Del Skrevet 2. September 5 timer siden skrev fyR: Han gikk ut i budstikka og meldte seg frivillig til å starte en folkebevegelse mot at elbiler ikke får kjøre i kollektivfeltet. Så tid har han nok.. Sakset fra artikkelen: – Jeg selv er ikke plaget i noen særlig grad av dette. Jeg bor jo på Fornebu. Men jeg lider på vegne av alle de som blir stående i kø i timevis i helgene. Hvis det er noen som ønsker mine tjenester i en folkebevegelse, så stiller jeg meg til disposisjon, sier han. Om en uke eller tre så blir det åpnet for elbiler i høye felt, foreløpig kun i helgene, iflg Statens Vegvesen, og Samferdselsminsteren. De skal bare har en høring først... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 2. September Del Skrevet 2. September 6 timer siden skrev Pompel: Er man styreleder i 9 selskaper pluss full jobb så er det kanskje begrenset hvor mye tid man har til å stikke hodet frem i media🤷🏼♂️ Eller sagt på en annen måte, er man styreleder i 9 selskaper pluss full jobb så kan det kanskje være slik at styerejobben i Stabæk blir litt ventrehånds arbeid. Ikke at det er det jeg sier, men en kan jo fort tenke seg det, sånn inni seg! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 2. September Del Skrevet 2. September 10 timer siden skrev Nr14: Vi nærmer oss vel snart norgesrekord på antall trener siden 2010. Er det et sted vi har stabilitet så er på styreleder fronten siden 2013. Det fremstår som et mysterium at ikke Stabæk Support står i fronten for et tydelig opprør mot tingenes tilstand. Jo jeg vet det har vært laget plakater med treneres avgang og nye trenere har kommet men vårt problem er så mye mye mere fundamentalt enn som så. Vi vil aldri klare å få en stabil ny storhetsperiode med dagens eiere og deres manglende evne på å drive en toppklubb. Vil Stabæk Support stille seg bak tydelig krav om endring denne gangen så kan vi kanskje klare å få alarmklokkene til ringe. Jeg tror dessverre ikke et nytt møte på brakka med kaffe og kaker og referatforbud gjør susen. Det er medlemsdemokratiet i Stabæk det må starte med og her må Stabæk Support sette inn alle sine krefter ift mobilisering. – Er Bob Bradley fredet uansett hvordan det går i 2024? – Ja, det er han. Vi forholder oss til den kontrakten han har. Og den gjelder til og med 2025 – i første omgang. Han ble ansatt i to år fordi han skulle heve laget, og det har han også gjort. Selv om det er for ustabilt nå, sier Moe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 2. September Del Skrevet 2. September 1 time siden skrev guttensindet: Eller sagt på en annen måte, er man styreleder i 9 selskaper pluss full jobb så kan det kanskje være slik at styerejobben i Stabæk blir litt ventrehånds arbeid. Ikke at det er det jeg sier, men en kan jo fort tenke seg det, sånn inni seg! Vi bør heller finne en kompetent person som ikke har andre jobber og som gjør jobben hos oss gratis! Ærlig talt, det er lov å være skeptisk til styret og ledelsen. Men å forvente at styret ikke skal ha andre oppgaver blir litt for dumt. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. September 16 minutter siden skrev h1912: – Er Bob Bradley fredet uansett hvordan det går i 2024? – Ja, det er han. Vi forholder oss til den kontrakten han har. Og den gjelder til og med 2025 – i første omgang. Han ble ansatt i to år fordi han skulle heve laget, og det har han også gjort. Selv om det er for ustabilt nå, sier Moe. Og ikke minst har endret fra den eldste til den yngste stallen. Alt dette her var ganske klart før sesongen. Vi skulle tilbake til akademispillere. Vi skulle omsider bygge noe. Noe som skulle vare uavhengig trener. Vi visste jo at det kom til å variere. Så har det variert mye mer enn først antatt. Men å trekke oss fra prosjektet allerede nå ved første klare utfordring er for meg merkelig. Se på stallen. Gå inn hos vår kjære Guru og sjekk stallen i alle kampene. Spesielt siste 10 kamper. Med alle skadene vi har hatt i år, er det egentlig bra jobbet at vi hang med i det hele tatt. Så skjønner jeg at forventningene er høyere. For oss, spillere og klubben. Målet var jo opprykk. Målet er der fremdeles. Men ser vanskeligere ut. Synes dette vinduet også har vært rufsete vedrørende offensive spillere. Synes det ble forsterket bakover. Dessverre skade på Hoven..... Vi mangler helt klart ledere på banen. Det igjen, mener jeg er sportssjefen sitt ansvar. Jeg ser tendenser til at vi faller tilbake på det vi har gjort siste 10 årene. Tinder måten. Ny date, masse giv og sommerfugler. I det sommerfuglene er borte er det ut på dør. Ny match og på'n igjen. Før Bob hadde vi 2 nedrykk på 3 år (ja jeg vet Bob var med på nedrykket i fjor, men teknisk sett var vi nede før han kom. Prosjekt Lars fikk pågå for lenge) Poenget mitt med alt dette er at vi burde være med tålmodig. Vi er ikke den toppklubben vi en gang var. Men jeg ser at klubben virkelig prøver nå i det minste. Å bygge klubb tar lengre enn 6 mnd. Spesielt når utgangspunktet var så dårlig. Forventningene våre burde alltid være der. Men vi må også se forbi tåka. Jeg hater virkelig å tape. Jeg hater å se laget slik. Men kom an! Støtt dem. De prøver å bygge klubb her. Kaster vi Bob på dør nå, så er vi rett tilbake i samme sporet. Det er ytterst få trenere som virkelig, virkelig bryr seg om Stb siste 10 årene. Bob bryr seg. Han ønsker det samme som alle oss andre. At vi skal opp og bli en toppklubb. Sten for sten. Trinn for trinn. Sparker klubben Bob, og har en plan, så støtter jeg det. Men dersom vi har en ny planløs sparking, så lurer jeg egentlig på hva vi faktisk holder på med som klubb. Dette er kun min personlige mening. Jeg leser alle andre meninger her inne. Mye bra meninger som jeg tar til meg og tenker hardt over i disse dager. Kanskje jeg er naiv? Godt mulig. Men jeg vil virkelig at vi skal komme oss tilbake til den klubben vi en gang var. På den riktige måten. Det er kanskje den lengste måten og tyngste måten, men faen heller la oss gjøre det da. Og lykkes over tid denne gangen. Slippe heislag fjaset. For det har vi egentlig holdt på med siden 2016. 27 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 2. September Del Skrevet 2. September 32 minutter siden skrev Ace: Vi bør heller finne en kompetent person som ikke har andre jobber og som gjør jobben hos oss gratis! Ærlig talt, det er lov å være skeptisk til styret og ledelsen. Men å forvente at styret ikke skal ha andre oppgaver blir litt for dumt. Javel! Det var heller et spørsmål om det kan bli litt mye å håndtere innimellom, men det var visst litt for dumt å tenke sånn. Tar til meg det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 2. September Del Skrevet 2. September 45 minutter siden skrev Marandinho: Og ikke minst har endret fra den eldste til den yngste stallen. Alt dette her var ganske klart før sesongen. Vi skulle tilbake til akademispillere. Vi skulle omsider bygge noe. Noe som skulle vare uavhengig trener. Vi visste jo at det kom til å variere. Så har det variert mye mer enn først antatt. Men å trekke oss fra prosjektet allerede nå ved første klare utfordring er for meg merkelig. Kan vi slutte å bruke de unge spillerne som unnskyldning for hvor ustabile og dårlige vi er? Det er vitterlig ikke de unge som har sviktet i år, det stort sett alt og alle andre. Jeg er også sterkt uenig i at vi hadde et dårlig utgangspunkt, som du hevder. Utgangspunktet var aldeles glimrende, det, hadde vi bare hatt litt dyktighet på overgangsmarkedet å supplere med og en trener som var flinkere til å få det beste ut av spillerne og utnytte potensialet i hele stallen. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 2. September Del Skrevet 2. September 13 minutter siden skrev Nøfyse: hadde vi bare hatt litt dyktighet på overgangsmarkedet å supplere med og en trener som var flinkere til å få det beste ut av spillerne og utnytte potensialet i hele stallen. Men det er treneren du kjefter på hele tiden? Og hva mener du med å utnytte potensialet til hele stallen? Stort sett har vi hatt hele den friske delen av stallen i kamptroppen til en hver tid! (Er det at Geelmuyden ikke spiller indreløper du mener?) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Del Skrevet 2. September Del Skrevet 2. September 11 minutter siden skrev Nøfyse: Kan vi slutte å bruke de unge spillerne som unnskyldning for hvor ustabile og dårlige vi er? Det er vitterlig ikke de unge som har sviktet i år, det stort sett alt og alle andre. Jeg er også sterkt uenig i at vi hadde et dårlig utgangspunkt, som du hevder. Utgangspunktet var aldeles glimrende, det, hadde vi bare hatt litt dyktighet på overgangsmarkedet å supplere med og en trener som var flinkere til å få det beste ut av spillerne og utnytte potensialet i hele stallen. Jeg bruker de ikke som unnskyldning. De har jo fått oss til å se bra ut i år. Uten de hadde vi virkelig slitt. Jeg sier egentlig at de rundt burde prestert bedre. Jeg sier at vi burde hatt flere alternativer på benk. Sist kamp hadde vi kun 1 offensiv spiller på benken. Kampen før mot Åsane 0. Sjekk stallen vi rykket ned med. Mener du Ottesen var glimrende? Mener du Fredrik Krogstad var glimrende? Curtis Edwards? Glemmer vi fort her?😂 Enig i at vi burde vært flinkere på overgangsmarkedet. Spesielt når skadene på offensive spillere kom. Er nesten for sent at de kommer nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå