Gå til innhold

Anbefalte innlegg

2 minutter siden skrev Mr. Diamond:

Øystein Olsen står på valg som nytt styremedlem i Stabæk Fotball.

"Tidligere sentralbanksjef Øystein Olsen (73) blir trolig valgt inn som nytt styremedlem i Stabæk Fotball. Han tror hans bakgrunn kan hjelpe klubben og han forsvarer byggingen av nye Nadderud stadion."

"Øystein Olsen var kjent for å avslutte sine årstaler som sentralbanksjef med Stabæk-ordtaket «Alltid. Uansett». Det gjorde han første gang tilbake i 2011.

– Det hadde seg slik at jeg skrev om økonomien som også gikk opp og ned. Det var en periode da Stabæk slet, og blant annet måtte flytte fra Telenor Arena og tilbake Til Nadderud. At jeg avslutte med «Alltid. Uansett» var en litt dårlig skjult hilsen til Stabæk om at det kom bedre tider, forteller Øystein Olsen."

+sak i Budstikka

https://www.budstikka.no/tidligere-norges-bank-sjef-kommer-til-pa-bli-et-fyrtarn-i-barum/s/5-55-1918296

Fint intervju med "han Øystein borti sete nr. 10". 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg kan se er eneste endring i foreslag til ny samarbeidsavtalen med SFAS at den fremover også inkluderer damelaget/jente-aka, noe som fremstår helt naturlig. Det hadde jo vært pussig å fortsette samarbeidet med en part som hadde et ulikt syn på hva klubben skal drive med.

Må innrømme at jeg hadde forventet større endringer. I Enga f.eks er det et uttalt mål at klubben på sikt skal stå på egne ben, og klubben sitter igjen med 20% av midlene (les spillersalg) etter at Trøim har fått tilbake sitt. Det gir ihvert fall en teoretisk mulighet til å bygge økonomisk buffer i klubb, og stå på egne ben i fremtiden. På Nadderud er det ikke en mulighet, da klubben med den foreslåtte avtalen gir fra seg all oppside. Dette fremstår i overkant investor vennlig, sett i lys av klubbens track record innen spillerutvikling og salg. 

Kanskje Årsmøte gir mer klarhet i hvilke vurderinger som er gjort, alternativer som er utforsket. 
Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 minutter siden skrev Slum:

Da kan vi konkludere med et godt gjennomført årsmøte og gratulere alle som ble valgt inn i de ulike vervene. 

Jonas D. Benkow ny styreleder. 
Anders Christensen var ikke på valg og forblir 1. nestleder. 
Mimi Berdal leder av valgkomiteen.

Morten Dahl medlem av valgkomiteen.

Bente Bjørndal medlem av kontrollutvalget 

1. styremedlem på Anders C. vel. Lene Engebretsen er nestleder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir bra med Jonas som styreleder og kan utfordre NTF/NFF. Dette blir lovende og ser frem til arbeidet skal starte. 

Gratulerer Jonas og til resten av de andre som blir valgt inn i styret. Mye bra SS folk i Stabæk sitt hovedstyre. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Styret og ledelsen i Stabæk Fotball Herrer
  • Opprett ny...