fexter 4 574 Del Skrevet 21. Februar Del Skrevet 21. Februar 2 minutter siden skrev Mr. Diamond: Øystein Olsen står på valg som nytt styremedlem i Stabæk Fotball. "Tidligere sentralbanksjef Øystein Olsen (73) blir trolig valgt inn som nytt styremedlem i Stabæk Fotball. Han tror hans bakgrunn kan hjelpe klubben og han forsvarer byggingen av nye Nadderud stadion." "Øystein Olsen var kjent for å avslutte sine årstaler som sentralbanksjef med Stabæk-ordtaket «Alltid. Uansett». Det gjorde han første gang tilbake i 2011. – Det hadde seg slik at jeg skrev om økonomien som også gikk opp og ned. Det var en periode da Stabæk slet, og blant annet måtte flytte fra Telenor Arena og tilbake Til Nadderud. At jeg avslutte med «Alltid. Uansett» var en litt dårlig skjult hilsen til Stabæk om at det kom bedre tider, forteller Øystein Olsen." +sak i Budstikka https://www.budstikka.no/tidligere-norges-bank-sjef-kommer-til-pa-bli-et-fyrtarn-i-barum/s/5-55-1918296 Fint intervju med "han Øystein borti sete nr. 10". 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 808 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Februar Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Februar Benkow erstatter Espen Moe 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter Westlye 720 Del Skrevet 25. Februar Del Skrevet 25. Februar Såvidt jeg kan se er eneste endring i foreslag til ny samarbeidsavtalen med SFAS at den fremover også inkluderer damelaget/jente-aka, noe som fremstår helt naturlig. Det hadde jo vært pussig å fortsette samarbeidet med en part som hadde et ulikt syn på hva klubben skal drive med. Må innrømme at jeg hadde forventet større endringer. I Enga f.eks er det et uttalt mål at klubben på sikt skal stå på egne ben, og klubben sitter igjen med 20% av midlene (les spillersalg) etter at Trøim har fått tilbake sitt. Det gir ihvert fall en teoretisk mulighet til å bygge økonomisk buffer i klubb, og stå på egne ben i fremtiden. På Nadderud er det ikke en mulighet, da klubben med den foreslåtte avtalen gir fra seg all oppside. Dette fremstår i overkant investor vennlig, sett i lys av klubbens track record innen spillerutvikling og salg. Kanskje Årsmøte gir mer klarhet i hvilke vurderinger som er gjort, alternativer som er utforsket. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 111 Del Skrevet tirsdag kl. 13:14 Del Skrevet tirsdag kl. 13:14 Avtalen reforhandles hvert 5. år, så kanskje lurt å teste stadionprosjektet før vi begynner med utfasingen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 065 Kongeinnlegg! Del Skrevet torsdag kl. 21:56 Kongeinnlegg! Del Skrevet torsdag kl. 21:56 Da kan vi konkludere med et godt gjennomført årsmøte og gratulere alle som ble valgt inn i de ulike vervene. Jonas D. Benkow ny styreleder. Anders Christensen var ikke på valg og forblir 1. nestleder. Mimi Berdal leder av valgkomiteen. Morten Dahl medlem av valgkomiteen. Bente Bjørndal medlem av kontrollutvalget 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 859 Del Skrevet torsdag kl. 22:00 Del Skrevet torsdag kl. 22:00 3 minutter siden skrev Slum: Da kan vi konkludere med et godt gjennomført årsmøte og gratulere alle som ble valgt inn i de ulike vervene. Jonas D. Benkow ny styreleder. Anders Christensen var ikke på valg og forblir 1. nestleder. Mimi Berdal leder av valgkomiteen. Morten Dahl medlem av valgkomiteen. Bente Bjørndal medlem av kontrollutvalget 1. styremedlem på Anders C. vel. Lene Engebretsen er nestleder. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 111 Del Skrevet fredag kl. 05:46 Del Skrevet fredag kl. 05:46 Hvordan gikk det med de andre forslagene? Mistillitsforslaget mot Cato, NM osv? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 859 Kongeinnlegg! Del Skrevet fredag kl. 05:56 Kongeinnlegg! Del Skrevet fredag kl. 05:56 6 minutter siden skrev Morriz: Hvordan gikk det med de andre forslagene? Mistillitsforslaget mot Cato, NM osv? Stabæk skal stemme for å beholde NM som før. Klubben signaliserer også tydelig misnøye med lederskapet til Haug og skal aktivt arbeide for å finne en ny kandidat til å lede NTF, uten at det fremmes et konkret mistillitsforslag mot Haug på nåværende tidspunkt. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 602 Kongeinnlegg! Del Skrevet fredag kl. 11:14 Kongeinnlegg! Del Skrevet fredag kl. 11:14 Takk for et knallbra årsmøte! Ryddige presentasjoner, gode diskusjoner, kloke hoder og motiverte tillitsvalgte. Det er utrolig mye bedre enn for få år siden. Gratulerer Jonas med presidenttittelen. Som jeg nevnte på årsmøtet så har jeg veldig tillit til både Jonas og Stian som har jobbet mye i NTF/NFF-sammenheng de siste månedene. Det er en tillit de har gjort seg fortjent til, og det gir meg fornyet tro på at avstanden mellom etasjene i fotballpyramiden kan reduseres. 25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 574 Del Skrevet fredag kl. 11:52 Del Skrevet fredag kl. 11:52 Blir bra med Jonas som styreleder og kan utfordre NTF/NFF. Dette blir lovende og ser frem til arbeidet skal starte. Gratulerer Jonas og til resten av de andre som blir valgt inn i styret. Mye bra SS folk i Stabæk sitt hovedstyre. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå