Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er kanskje bare bensin på bålet, men de som lagde rapporten er rimelig forbanna på hvordan den (ikke) ble presentert videre. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

14 minutter siden skrev FranckTheBank:

Skal det rykkes opp har vi to grep. Sparke trener. Eller forsterke laget. Sentral midt, ny stopper, ny spiss.

Og vi burde helt klart forsterke etter min mening. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

56 minutter siden skrev kuk:

Nedturen starten dessverre da vi rykket ned i 2021 og der styret tok alt for lett i opprydningsarbeidet og den fiktive «rapporten» de lagde.  
vi har aldri kommet oss etter dette, og i dag er det absolutte bunnpunktet.

For en jævlig dag dette er.

Brann virker som hadde en grundig evaluering, det hadde absolutt ikke vi! Og den er også holdt skjult!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev blaasoldat:

Brann virker som hadde en grundig evaluering, det hadde absolutt ikke vi! Og den er også holdt skjult!

Hva med å se litt mot Bodø, og hva de gjorde rett før oppturen startet? Jeg har null kunnskap om hvordan treningshverdagen i klubben er, men noe sier meg at den ikke er på Glimt-nivå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev fyR:

Kommer Espen Moe ut av hulen sin snart? 

titter vel ikke ut før det kommer et leserinlegg i stikka eller han mottar en mail han blir rørt av..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 timer siden skrev Kaizer Alphonse:

Hva med å se litt mot Bodø, og hva de gjorde rett før oppturen startet? Jeg har null kunnskap om hvordan treningshverdagen i klubben er, men noe sier meg at den ikke er på Glimt-nivå.

Helt enig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9 timer siden skrev Kaizer Alphonse:

Bodø Glimt hadde gjort veldig mye av det samme i mange år før oppturen startet. Det de har fått betalt for er å stå med Knutsen selv om det lugget litt i starten etter opprykket. Når det gjelder treninger så hentet de vel inn et britisk team av fysiske trenere. Det er nok en kombinasjon av historie, kultur, smartness og tilfeldigheter som har gjort de til den ledende klubben i Norge. Tilfeldigheter bl.a. fordi RBK har skuslet bort arvesølvet. Et RBK i velmaktsdagene hadde kjøpt opp de beste spillerne til Glimt før de i det hele tatt hadde fått lift-off.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 timer siden skrev @ringo:

Bodø Glimt hadde gjort veldig mye av det samme i mange år før oppturen startet. Det de har fått betalt for er å stå med Knutsen selv om det lugget litt i starten etter opprykket. Når det gjelder treninger så hentet de vel inn et britisk team av fysiske trenere. Det er nok en kombinasjon av historie, kultur, smartness og tilfeldigheter som har gjort de til den ledende klubben i Norge. Tilfeldigheter bl.a. fordi RBK har skuslet bort arvesølvet. Et RBK i velmaktsdagene hadde kjøpt opp de beste spillerne til Glimt før de i det hele tatt hadde fått lift-off.

Gode poenger her, og det jeg mener vi burde se på er hvordan treningshverdagen er. Hvilke grep har de gjort for å sikre at spillerne er best mulig rustet for en lang sesong? Hvordan legger de opp preseason, og hva gjøres i løpet av sesong?

Vi vet jo at de brukte lang tid på å få Hugo Vetlesen opp godt nivå fysisk. Og dette gjelder vel flere av spillerne de har hentet, det tar en stund fra de blir hentet, til de er inne på laget.

Er treningshverdagen vår god nok, når vi ser hvor "lett" juniorspillerne våre kommer inn på laget? Er det grunn til å tro at kvaliteten på treningsarbeidet faktisk er høyere på juniorsiden enn på A-lag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 minutter siden skrev Kaizer Alphonse:

Gode poenger her, og det jeg mener vi burde se på er hvordan treningshverdagen er. Hvilke grep har de gjort for å sikre at spillerne er best mulig rustet for en lang sesong? Hvordan legger de opp preseason, og hva gjøres i løpet av sesong?

Vi vet jo at de brukte lang tid på å få Hugo Vetlesen opp godt nivå fysisk. Og dette gjelder vel flere av spillerne de har hentet, det tar en stund fra de blir hentet, til de er inne på laget.

Er treningshverdagen vår god nok, når vi ser hvor "lett" juniorspillerne våre kommer inn på laget? Er det grunn til å tro at kvaliteten på treningsarbeidet faktisk er høyere på juniorsiden enn på A-lag?

Her får vi se hva Glimt gjør for å skape en god treningsbakgrunn: 

https://play.tv2.no/sport/sportsprogrammer/fotballpunch/sesong-2023/fotballpunch-2023-det-fysiske-forspranget-1864872.html?play=true

Lenke til innlegg
Del på andre sider

«– Hvis vi finner riktig profil, kan det være rom for det. Men økonomien er stram, og vi har ikke god råd, sier sportssjefen »

Rykker vi ikke opp iår og ønsker å satse hardt igjen neste år så tipper jeg vi må selge spiten og Olderheim mm fler…

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er budsjettert med 36mill i spillersalg i 2024 som i all hovedsak var tenkt å komme gjennom et eksternt spillersalg (Nusa).

Nå ser det ikke ut som at det skjer noe der i sommer, så da er neste utvei i desember.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

33 minutter siden skrev Petter Westlye:

Noen som har hørt noe om når medlemsmøtet som ble annonsert 25.juli blir? Det skulle finne sted snarlig

Klubben kaller muligens inn til medlemsmøte om sport og VAR onsdag 21. august. 

Hvis så skjer, håper jeg de mest kristiske på forumet faktisk møter opp. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Pompel:

«– Hvis vi finner riktig profil, kan det være rom for det. Men økonomien er stram, og vi har ikke god råd, sier sportssjefen »

Rykker vi ikke opp iår og ønsker å satse hardt igjen neste år så tipper jeg vi må selge spiten og Olderheim mm fler…

Synd ikke Nusa blir solgt.. De pengene hadde vært gull for oss nå! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 minutter siden skrev kantmiss:

Jeg er søren ikke sikker. Når man ser hvor mye penger klubben klarer å søle bort, håper jeg nesten at midlene fra Nusa ikke blir tilgjengelig før vi har staket ut en ordentlig kurs.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

17 minutter siden skrev kantmiss:

De penga går nok rett inn i aset, tviler på de åpner opp for mer pengesløseri med det første…

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 6.8.2024 den 10.23 skrev arni:

Styrelederen er blant dem som skal i møte i sportslig utvalg onsdag. Han sier de må se på om det må legges mer penger på bordet for å styrke spillerstallen ytterligere. Anders Bergh-Jacobsen understreker også at det ikke er en personaldiskusjon internt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

29 minutter siden skrev @ringo:

Det skjer neppe noe dramatisk nei - kanskje en forsterkning eller 2 om vi er heldige.

Målet om opprykk virker forlatt, blir vel for dyrt å gjøre noe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 6.8.2024 den 12.14 skrev Slum:

Klubben kaller muligens inn til medlemsmøte om sport og VAR onsdag 21. august. 

Hvis så skjer, håper jeg de mest kristiske på forumet faktisk møter opp. 

Ja, nå har man sjansen… Joakim har kaffen klar!

Sees vi?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Styret og ledelsen i Stabæk Fotball Herrer
  • Opprett ny...