apk 16 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Når sannheten ikke er nok Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 003 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Ja, pressen har vært så negative som fysisk mulig de siste ukene. Ja, alle sparker oss som ligger nede. Men dette var da på grensen til sutring, Erik? Uansett, "I mellomtiden skal det spilles fotball. Jeg håper du, uansett hva du mener om oss i ledelsen, stiller opp for laget. Det har de fortjent." er utrolig viktig, og sant. Jeg har null tro på ledelsen nå, men det er ikke viktig, det som er viktig er å støtte laget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigergutt 0 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Ja, pressen har vært så negative som fysisk mulig de siste ukene. Ja, alle sparker oss som ligger nede. Men dette var da på grensen til sutring, Erik? Uansett, "I mellomtiden skal det spilles fotball. Jeg håper du, uansett hva du mener om oss i ledelsen, stiller opp for laget. Det har de fortjent." er utrolig viktig, og sant. Jeg har null tro på ledelsen nå, men det er ikke viktig, det som er viktig er å støtte laget. Enig me deg AndersBD. Men som Erik skriver; "Les derfor dette innlegget med all mulig skepsis. Det er nemlig ikke ment å være objektivt." (Det er synd at han på stabak.no får skrive sin subjektive oppfattelse av hva alle i media gjør galt.) Litt positivt er det å lese at han tar selvkritikk for mye av det som skjer i Stabæk, med det ender ut i at han gir media skylden for hvordan det ble offentliggjort uansett. Så jeg tolker selvkritikken han kommer med som ikke veldig seriøs. Han er eksepsjonelt flink til å skrive, men jeg vil tro at innlegget til Erik bare fyrer enda mer opp under medias grilling av Stabæk Fotballs ledelse. Han har personlig nesten klart å putta Stabæk Fotball på hat lista til journalistene. Men det gør ingen ting, for han kan alltids forsvare seg på stabak.no, og ikke minst forklare deg og meg at vi ikke skal sluke alt som står i avisen. Flott! (les ironien) Stabæk må lære seg å spille på lag med media og bruke dem for hva de er verdt. Jeg vil med dette også rette en takk til ledelse i Stabæk Support som ikke lirer av seg subjektiv sutring og viss vass på stabaek.no. (for kverrulanter: de driver ikke med objektiv sutring heller) Slutt! Dette var min subjektive sutring! NB: Jeg sitter ikke i ledelsen i Stabæk Fotball eller Stabæk Support. Hadde jeg gjort det ville jeg tatt opp sutringa internt, ryddet og funnet en løsning på problemet! Dagens tips: STABÆK 3 - 1 LSK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Feilen ligger ikke bare hos pressen. Ledelsen må gå litt i seg selv. Avisene har jo fått sin info fra et sted. Er vel ikke umulig at de har en ansatt som har tjent gode penger på 1000 tipset i det siste. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Uten å ta stilling til den eventuelle lekkasjen, må jeg få tilføre her at pressen helt unisont kun er ute etter én ting: SKANDALER. De har som jeg har sagt før gjort akkurat det samme med styret i Stabæk Support, ringt oss i tur og orden for å få fram noe drit. Hadde ikke vi hatt den mediaerfaringen vi har fått takket være en helt annen gjeng, ville vi blitt brukt til å lage fete overskrifter. Derfor ingen sterke meninger på www.stabaek.no heller. Det jeg reagerer mest på er at Dinamo-gjengen burde ha rimelig peiling på profilering og behandling av media, og likevel lar seg overraske hver gang. Ta konsekvensene av hva man vet, vær kjedelige og si ingen kommentar hvis man ikke ønsker fete skandaler. Positiv PR får man ikke. Eller kontroller hvilke skandaler som skal lekkes til pressen dersom det er eneste måten å få PR på. VIF er jo blitt populære på enorm fokusering - mest negativ - i media. Jeg tror ikke dette mediaoppstyret er så farlig. Vi får ihvertfall oppmerksomhet. Så får ledelsen prøve å fremstå som intelligente og sympatiske. Eller holde helt kjeft, slik vi har gjort i supporterklubben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigergutt 0 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Takk Alzheimer for en mer utdypende forklaring! Nå må jeg logge av! allerede sent ute for dagens oppgjør! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 SKJERPING! Jeg er hodestups på vei til kamp (klokka er 1745) men IDET jeg ser disse såre ytringer om ledelsen (både under dette emnet og andre), Må jeg reagere. Og minne meg selv og andre om: - det er stort sett den samme ledelsen som startet eventyret tidlig på 90tallet - uten INGO, Harlem, Loe, Madsen og deres vanvittige visjon ble det skapt et TLlag på rekordtid - det er stort sett disse guttas galskap, vilje og evne som har gjort at vi nå har $$ og et miljø rundt en klubb som samlet knapt 100 pølsespisere (ved bandyfortid i klubben stort sett) for 16-17 år siden. - det er disse gutta som skapte muligheten til cupgull, 2x bronse i TL, 10 år i øverste, begeistring og bekymring. At de kanskje nå får litt murring på en teit lekkasje må de tåle. Men når pressen driver møkkakasting om dem, om klubben, om visjonene, om spillerne..... så må da våkne, lojale SATBÆKfans støtte dem. IKKE falle dem i ryggen. Nå er det klubben som angripes, klubben som lider, klubben som trues av nedrykk... og da backer vi KLUBBEN! OG de som representerer klubben enten det er i asa-ledelse, administrasjonen, trenere eller spillere... og så løper jeg for å være med på å knuse Kanarifugla.... (BRA greier i Budstikka i dag::: __ papirutgaven) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Synes Erik skrev mye fornuftig jeg. Er også enig med palau i det han sier om å støtte klubben! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigergutt 0 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Ikke missforstå. Jeg er helt enig alt du skrev. Det står utrolig respekt av det de nevnte guttene satte i gang og hva de har fått til. Takk! Jeg bøyer meg i støvet av beundring! Ikke la det være noen tvil om at jeg støtter klubben, drakta, spillerne og ledelsen +++. Jeg er bare litt uenig i noen avgjørelser de tar og når de tar dem. Dette forumet er vel laget for at vi skal få uttrykke vår frustrasjon og glede. kanskje også kommentere alt som står om klubben i andre medium. Innlegget mitt var var rettet mot innlegget til Mr. Loe på stabak.no og hvordan han takler media. Det var ikke rettet mot alt det gode Erik og resten av ledelsen har fått til, klubben, spillere osv.. Vi skal være fornøyd med 1. poeng i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Kan virke som om Pål Berg prøver å legge ut noe på stabak.no Se under sakene TEST og A Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Far min slet også endel i starten når han skulle prøve seg på internett'en. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Frekt bilde av Pål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg