elaang 2 008 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 I dag føles det slik ut! Jeg gir faen i hvordan vi vinner, bare vi vinner. Et pinglete møkkamål, en horribel dommerfeil i vår favør eller en fortjent seier. Spiller ingen rolle! Faktisk så liten rolle at jeg stjal overskriften fra et av de lagene jeg misliker mest på denne kloden; NFL laget Oakland Raiders. Elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 For faen, vinn idag!!!!! Følelsen jeg hadde før cup-semien mot Brann kan ikke en gang sammenlignes med hvordan jeg føler meg nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 181 Del Skrevet 4. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 4. Oktober 2004 (endret) Hepp, Har sunget stabæksanger siden jeg la meg i går kveld.... Folk på gata og rundt om på jobben har tittet rart på meg hele dagen... Nå er det kun 25 minutter før jeg setter nesa mot Bekkestua... Jeg gleder meg sykt til kampen: kom regn, kom vind, kom lyn og torden. Kom, kulde, snø, sludd og hagl! Kom Kippe, Gylfi og Powell Kom Kanrifugler store som små! Velkommen til vår lekegrind, her er det vi som rår! For vi er Staaaabæk Fotball i fra Bærum Nadd'rud station er vårt Hjem. Så bli med og syng for Stabæk Gutta Så vi reiser hjem med 3 poeng!!! Åååååhhh osv.... @ringo Klar til Strid! Endret 4. Oktober 2004 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Jeg syntes faktisk det været vi har i dag er helt perfekt. Kampen i dag bør bli en knokkelfight 'til the bitter end, slik som en viss kamp i Bergen! BRING IT ON! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Kom igjen gutta, alle mann til pumpene! Blod, svette og GLEDEStårer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 og sæd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Blod, svette og GLEDEStårer! SICK OF IT ALL Yeah, Stabæk - spill "hardcore" for oss ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Har vel hatt den følelsen helt siden somerferien! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Da var vi på vei til Stadion!!! Det eneste jeg vet med sikkerhet er at jeg ikke skal ha antydning til stemme igjen etter denne kampen... FY FAEN, KOM IGJEN FOLKENS!!! DETTE SKAL GÅ!!!! FORZA FOREVER Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 og vi så jo åssen det gikk.... men må si vi var flinke idag på ståplass... all ære for støtten til oss (nesten) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg