rykkinn 7 643 Del Skrevet 20. November 2021 Del Skrevet 20. November 2021 Jaja ny match straks. Vi trenger poeng..!!! forza stb Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Innkast 641 Del Skrevet 20. November 2021 Del Skrevet 20. November 2021 Tre poeng hadde vært fint å få her, men Kristiansund er i bra form. De valset over Odd borte nylig og Moses Mawa lekte med Odds ellers sterke forsvar og skåret tre ganger uten å bli særlig svett. Virket som det var divisjonsforskjell i Skien og er redd for repeat på Nadderud. MEN rare ting skjer i fotball og vi trenger flaks og innsats for å få med oss poeng. Eneste lille fordelen jeg kan oppdage etter å ha analysert lagene, er at vi spiller på gress hjemme. . Spent på taktikken til trenerteamet i morgen ! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. November 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. November 2021 Hva er det du snakker om? Kristiansund er i sin dårligste form hele sesongen med bare 1 seier siste 5. Den seieren kom mot et Odd-lag som ligger helt sist på formtabellen og har vært miserable hele høsten. Moses Mawa har for øvrig scoret 4 mål totalt denne sesongen. Slitsomt med folk som virkelig leter etter det negative, noe som ikke burde være nødvendig denne sesongen da det er nok å ta av. Tillater meg å tvile på at du har analysert noen av lagene, men du kan jo dele litt fra denne analysen hvis så er tilfelle. 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 20. November 2021 Del Skrevet 20. November 2021 Kristiansund hjemme og borte er to helt forskjellige lag. På hjemmebane har de poengfangst som matcher Glimt og Molde, mens de på bortebane har radet opp fem tap på de siste 8 kampene. De vant riktignok siste bortekamp, så det kan for blokkere ut alt annet, men kampen før det røyk de altså 5-0 i Mjøndalen. Hvis du både ser på formkurven og prestasjonene gjennom hele sesongen, er dette den klart enkleste kampen av de vi har igjen. Hvis vi ikke forventer 3 poeng her, så har vi ingen grunn til å forvente flere 3-poengere, og da skjønner alle hvor det bærer... Skjønt "forvente" er kanskje feil ord, jeg tror jo ikke vi klarer 3 poeng her heller, men dette er den kampen hvor vi trenger det minste mirakelet for å få til nettopp 3 poeng. Jeg tipper at det trengs 2 seire for å berge kvalikk. Det klarer vi neppe om vi ikke tar den ene i morra. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Del Skrevet 20. November 2021 Del Skrevet 20. November 2021 51 minutter siden skrev Ace: Tillater meg å tvile på at du har analysert noen av lagene, men du kan jo dele litt fra denne analysen hvis så er tilfelle. Analysen er enkel, men overraskende god og gjennomtenkt. Siste kamp har KBK en seiersprosent på 100%, samt at de scorer i snitt 4 mål per kamp. Stabæk derimot har i siste kamp en seiersprosent på 0%, og scorer i snitt 1 mål per kamp. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 20. November 2021 Del Skrevet 20. November 2021 Jeg tenker kanskje at det er litt lenge å gå tilbake en hel kamp. De siste 11 minuttene scoret vi ett mål og kbk ingen. Ergo er vi i bedre form. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 20. November 2021 Del Skrevet 20. November 2021 2 timer siden skrev Innkast: Tre poeng hadde vært fint å få her, men Kristiansund er i bra form. De valset over Odd borte nylig og Moses Mawa lekte med Odds ellers sterke forsvar og skåret tre ganger uten å bli særlig svett. Virket som det var divisjonsforskjell i Skien og er redd for repeat på Nadderud. MEN rare ting skjer i fotball og vi trenger flaks og innsats for å få med oss poeng. Eneste lille fordelen jeg kan oppdage etter å ha analysert lagene, er at vi spiller på gress hjemme. . Spent på taktikken til trenerteamet i morgen ! Unge Kjønø har med rette respekt for medaljejagende KBK og håper på en jevn kamp som kan vippes med publikums hjelp.. Men resignert mob for å fylle stadion 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 675 Del Skrevet 20. November 2021 Del Skrevet 20. November 2021 Håper virkelig vi går inn for å vinne, gjerne med flere mål, ikke skal forsvare oss til 0-0 for så å slippe inn mål i det 89min og et til 4min på overtid… 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Innkast 641 Del Skrevet 20. November 2021 Del Skrevet 20. November 2021 6 timer siden skrev Ace: Tillater meg å tvile på at du har analysert noen av lagene, men du kan jo dele litt fra denne analysen hvis så er tilfelle. Jeg forstår ikke helt hva som blir så veldig feil her. Dersom en trener eller en i et lags trenerteam har anledning til det, prøver man alltid å være til stede på siste kamp til motstanderlaget. Bakgrunnen er naturligvis at siste kamp sier mest om motstanderns styrke og svakheter og er hovedelementet i en forhåndsanalyse. Jeg satte meg ned å så igjennom hvordan KBK spilte i siste bortekamp mot Odd. Du har sikkert rett i at de har spilt dårligere bortekamper tidligere i sesongen. I Skien kom KBK under helt til å begynne med, men kom tilbake og skåret 4 ganger. De dominerte midtbanen, kom rundt på kantene og presset over hele banen. Gidder ikke å laste en gang til, men mener å huske at Eurosports kommentator kalte det en maktdemonstrasjon. Tror ikke du har noen tiltro til meg og mine synspunkter- men uansett så spilte KBK en sterk kamp sist borte og er sterkere enn oss på papiret. Flere tiår med fotballtipping har imidlertid lært meg at overraskelser forekommer - og jeg håper inderlig at gutta overrasker alle i morgen 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 643 Del Skrevet 20. November 2021 Del Skrevet 20. November 2021 Dette klart til matchen i morgen? https://www.stabak.no/nyheter/endelig-led-skilt-pa-nadderud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 20. November 2021 Del Skrevet 20. November 2021 32 minutter siden skrev rykkinn: Dette klart til matchen i morgen? https://www.stabak.no/nyheter/endelig-led-skilt-pa-nadderud Jepp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 20. November 2021 Del Skrevet 20. November 2021 Damene var først ute med de forrige helg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 317 Del Skrevet 21. November 2021 Del Skrevet 21. November 2021 MÅ vinne i dag. Mjøndalen er foran oss om vi ikke vinner i dag, og Brann slår nok Sandefjord. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 21. November 2021 Del Skrevet 21. November 2021 16 minutter siden skrev Mike: MÅ vinne i dag. Som det har blitt skrevet før hver kamp siden serierunde 5. Brann kan fort slå Sandefjord, men det er mest sannsynlig at de ikke gjør det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Innkast 641 Del Skrevet 21. November 2021 Del Skrevet 21. November 2021 Jobber fra utlandet og har lånt bort sesongkortet mitt i dag - noen som kan fortelle meg hvordan forholdene er med bane og vær ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 097 Del Skrevet 21. November 2021 Del Skrevet 21. November 2021 Mangeårig supporter Odd Nordahl setter noen gode ord på kampen i kveld: https://www.stabak.no/nyheter/blir-det-nedrykk-i-ar 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 21. November 2021 Del Skrevet 21. November 2021 1 time siden skrev Innkast: Jobber fra utlandet og har lånt bort sesongkortet mitt i dag - noen som kan fortelle meg hvordan forholdene er med bane og vær ??? Fine forhold datoen tatt i betraktning. Håper folk i Bærum skjønner viktigheten og møter opp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 363 Del Skrevet 21. November 2021 Del Skrevet 21. November 2021 Laget er kommet. Må si VG Live er ute å kjøre. Har enda ikke fått med seg at Backene våre ikke spiller sentralt på midten. Sandberg Pedersen Wangberg Mesik Ottesen Solbakken Tomas Haugen Wernerson Azemi Edvartsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lotto 86 Del Skrevet 21. November 2021 Del Skrevet 21. November 2021 Det første som faller meg inn ved dagens lagoppstilling er total mangel på kontinuitet og fravær av Blaa identitet. Null akademispillere utifra det jeg kan se. Når skjedde det sist ? Det oppsummerer mye av de dype utfordringene denne klubben står ovenfor. Her må det røskes opp med røttene og bygges opp fra grunnen… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bom 212 Del Skrevet 21. November 2021 Del Skrevet 21. November 2021 Sandberg er i det minste på plass Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 21. November 2021 Del Skrevet 21. November 2021 Men FAEN i helvete da! Er det helt bekmørkt hos trenerteamet? Hvorfor fortsette med den jævla 3 backslinja som ikke gir oss noe annet enn defensiv utrygghet? Snakk om å kaste bort muligheter for å vinne matcher 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 321 Del Skrevet 21. November 2021 Del Skrevet 21. November 2021 Lykke til alle sammen🙏 fy faen denne kampen er viktig. Har brystsmerter allerede. Alltid uansett 💙 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 21. November 2021 Del Skrevet 21. November 2021 Dagens høyoddser blir det over 1500 tilskuere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TF22 393 Del Skrevet 21. November 2021 Del Skrevet 21. November 2021 Faen de der må sitte.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 21. November 2021 Del Skrevet 21. November 2021 Oppsummering første kvarter: Vi har ballen mye, men vet ikke hva vi skal bruke den til. Vi har en spiss som ikke vet hvor ballen skal. (hint: i mål) Brann leder. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 21. November 2021 Del Skrevet 21. November 2021 Utlikning i Sandefjord. Et godt tegn? Edit: hjemmelaget har faktisk snudd det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 21. November 2021 Del Skrevet 21. November 2021 Akkurat nå skrev geirti: Utlikning i Sandefjord. Et godt tegn? Ikke dårlig hvertfall. To kjappe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 643 Del Skrevet 21. November 2021 Del Skrevet 21. November 2021 Syntes de første 22 minuttene har vært noe av det bedre vi har levert i år! Kommer til muligheter og Ottesen blir brukt godt 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 21. November 2021 Del Skrevet 21. November 2021 Kan noen si i pausen til Solbakken at han må sentre før han tar ny verdensrekord i touch. Vi mister all flyt hver gang han har ball. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 21. November 2021 Del Skrevet 21. November 2021 Kan noen si til Kjønø at han skal sette inn Normann Hansen i stedet for Wernersson. Sistnevnte får til absolutt nada. Har hatt flere gode posisjoner hvor enten innlegget blir for dårlig eller han bare roter bort ballen etter elendige valg. Bidrar sjeldent lite. For det lystige faktum er jo faktisk at vi er det beste laget. Sandberg har ikke en eneste redning, og KBK virker helt fullstendig ute. Er det en ting Normann Hansen er, så er det målfarlig og fremoverrettet. Det trenger vi mer av i andre omgang. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå