Toretøsch 1 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Hva i hælvette skal stabæk gjøre nå??? er så frustrert at jeg faen ikke orker og gjøre noe som helst... åssen skal vi berge plassen? helst på en sannsynlig måte... vi skulle jo ha vunnet idag? skulle vi ikke? ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Vi tenkt jo oss en seier i dag og uavgjort mot Molde (ref. annen tråd) Da får vi VINNE mot Molde isteden og røske med oss noen poeng på Lerkendal. Med denne innsatsen rykker vi ikke ned! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Jepp. Det var desverre greit med uavgjort idag, og vi kunne fort ha tapt. Synd Thomas og Martin misser på STORE sjanser, men Thomas spiller bedre enn på LENGE. Fy faen, først nå ser vi hvor mye vi har savnet IA. Synes vi var solide bak idag, og Jon var igjen banens ener. Vanskelige forhold idag og tror vi lider mest på det. Meget, meget synd. Men det bare beviser at dette er sesongen hvor vi ikke får NOE gratis... Molde møter et HamKam i medgang i neste runde. Er vi heldige og tar poeng mor RBK på lørdag er plutselig presset på dem... Det er ikke over enda. Det bllir dessuten godt med in liten pause for gutta nå. De samler krefter og det nye trenerteamet får muligheten til å sette spillet sitt litt... Jaja. Leter med lys og lykter etter positive ting å ta med seg fremover. Som Martin sier, han tror vi berger plassen, så da gjør vi det... Synes det var god innsats på tribunen under horrible forhold idag. Synd det var mye stille under andreomgang, men da hadde vi vel nok med å ha hjertet i halsen... Lungebetennelse på alle mann imorgen! Forza Forever! It aint over until the fat lady sings...and right now the bith is gagged and locked up in my basement... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Del Skrevet 5. Oktober 2004 men Thomas spiller bedre enn på LENGE. Og det sier ikke så rent lite hvor dårlig han har vært tidligere. Han er jo konstant på etterskudd.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fred. 48 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Finsi gjorde ikke annet enn å lage frispark idag, men han var ikke dårligere enn noen andre i 2. omgang.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Finsi gjorde ikke annet enn å lage frispark idag, men han var ikke dårligere enn noen andre i 2. omgang.... Dette ble jeg ikke i godt humør av.... Var de andre så dårlige? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Nå skjer (forhåpentligvis) følgende: - gutta fikk vist tæl og fightervilje! Den må Berg &co sørge for holdes varm til de tre siste. - nå får gutta (minus Martin delvis) og trenere ro og tid til å innarbeide samspill (LES hva Martin sier i dagens aviser "vet jo ikke hvor medspillerne løper...") - nå tar vi med poeng fra Lerkendal - så banker vi Molde hjemme - tar vi poeng på Ullevål, redder TLPlassen og hindrer at Enga tar gull.... hehe -- IGÅR var det umulig å spille teknisk fotball. Syntes syng på Ohr, Jørgensen, Martin og Henning... men fy fa... så bra å ha IA med igjen! Han er knalltøff! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fred. 48 Del Skrevet 5. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 5. Oktober 2004 (endret) IA var ram igår ja, klart banens beste de 61 min. han spilte. Men skjønner ikke helt at Jon blir skrytt sånn opp i skyene for innsatsen, så ut som han hadde smørt hanskene med såpe igår! Endret 5. Oktober 2004 av fred. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Del Skrevet 5. Oktober 2004 - nå får gutta (minus Martin delvis) og trenere ro og tid til å innarbeide samspill (LES hva Martin sier i dagens aviser "vet jo ikke hvor medspillerne løper...") Hvis du tenker på at Martin skal spille landskamper, så er det jo tre spillere til som skal ut i landskamper, og alle er aktuelle for startoppstillingen mot RBK: Morten og Eirik på U21-laget, og Veigar for Island. Treneren var vel ikke så veldig happy for det - mener jeg hørte det på radiosporten i morges. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 967 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Hepp, Vi har staket en kurs ut av uføret. Det går gjennom direkte spill langs bakken og tidlige innlegg fra kantene. I går gjorde forholdene sitt til at hele kampen ble noe bingopreget. Nå har den nye trenertrioen 14 dager hvor de kan terpe angrepsformasjoner. Dessverre er vår sentrale midtbanesjef og ballfordeler (Mannen som må vite hvor løpene går) på landslagssamling i denne perioden. Derfor bør kanskje den oppgaven deles til en annen spiller og så kan martin gå inn som stabiliseringspiller istede! Martin vil i kraft av sine kvaliteter hurtigere gli inn i systemet og kunne bidra både som passningslegger og ballvinner. Jeg ønsker å se backer som er mer med offensivt. Jeg ønske mer kreative oppspill bakfra. Jeg ønsker færre lange baller. Jeg ønsker mer iherdig innsats hjemover når vi mister ballen høyt på banen. Jeg ønsker er bevegelse forran ballfører. Jeg ønsker en møtende spiss* og en som stikker i bakrom. Jeg ønsker mer drilling på offensive løp (I går forsøkte spissene å gå i samme åpninger) @ringo * Her har jeg tenkt endel, vanligvis så er det slik at møtende spisser er store og sterke og gode i lufta og kan flikke ballen videre. Hos oss er den beste møtende spissen liten, tett og teknisk(Veigar). Vi må derfor spille opp i beina på ham! Skal det slåes langt, må det enten slåes på Finsi eller i rom (Sentralt eller på flankene). Dessuten må den andre spissen og de to vingene væøre mer på hugget for å vinne 2. ballene!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Del Skrevet 5. Oktober 2004 @ringo enig i mye av det du sier, men tror at grunnen til at vi hang godt med defensivt idag var at backene var, ja nettopp, defensive. Jeg reagerte også på dette, men konkluderer med at det er et bevisst valg fra den nye trenertrioen. Heretter skal backene prioritere det defensive. Da slipper vi forhåpentligvis flere horrible 1 mot 1 eller 2 mot 2 situasjoner der Muri blir tvunget til å gi bort mål... Når det gjelder den kommentaren ang. Jon igår, så kan vi ikke ha vært på samme kamp. Jon spillte en meget god kamp og forhindret tap. Hanskene hans var ikke smurt inn med såpe, men de som var tilstede på kampen la kanskje merke til at det var antydning til duskregn under hele kampen. Denne lette fuktigheten kan ha gjort sitt til at noen baller ble vanskelige å holde.... Dette er forøvrig noe som irriterte vettet av meg igår. Hvorfor prøvde vi ikke flere LAVE skudd mot Baron. Alle vet da at det er lettere å fiste en våt ball over, enn å fange en hard markkryper som stusser. En lav, våt ball er helvete for en keeper å fange...Men, men. Etterpåklokskap... Fortsatt sikker på at vi klarer dette. Thomas scorer alltid mot Rbk, men en scoring blir ikke nok. Her må noen andre også ta ansvar. FORZA FORVER! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 967 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Hepp, Det er mulig de har gjort det bevist, men man trenger jo ikke angripe med begge backene samtidig da også kan man benytte en balansespiller på midtbanen! En annen ting jeg synes vi skal bemerke! Ingen jublet mer enn Stian Ohr på benken når vi scoret! RESPECT! @ringo! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Finsi gjorde ikke annet enn å lage frispark idag, men han var ikke dårligere enn noen andre i 2. omgang.... Finstad sin oppgave er å score mål. Når en spiss ikke lager en målsjanse på 90 min og konstant mister ballen så er det benken. Finstad har nå vist at han ikke leverer varene og burde bli bytta ut. Hvor lang tid skal det ta før noen i ledelsen skjønner at vi må ha en spiss som scorer mål. Nå har Finstad spilt 1366 min altså nesten 23 timer og scort 3 mål. Tror ikke man finner noe i nærheten en gang! Negativt ja men noen ganger må man bare si det som det er ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Finsi gjorde ikke annet enn å lage frispark idag, men han var ikke dårligere enn noen andre i 2. omgang.... Finstad sin oppgave er å score mål. Når en spiss ikke lager en målsjanse på 90 min og konstant mister ballen så er det benken. Finstad har nå vist at han ikke leverer varene og burde bli bytta ut. Hvor lang tid skal det ta før noen i ledelsen skjønner at vi må ha en spiss som scorer mål. Nå har Finstad spilt 1366 min altså nesten 23 timer og scort 3 mål. Tror ikke man finner noe i nærheten en gang! Negativt ja men noen ganger må man bare si det som det er ! Så sant, så sant, så sørgelig sant Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Del Skrevet 5. Oktober 2004 ganske enig... men syns ikke t vi skal legge alt på finstad... vi har andre spisser som burde ha scort flere.... vi trenger en topscorer.. ta ødegaard for sogndal for eks... han er topscorer på laget med 14 mål og de ligger under oss på tabelle... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Jeg gjentar til det kjedsommelige - andre gang, faktisk - Hannes Sigurdsson. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Problemet er at når vi har en overgang stanser ballfører ALLTID ca 10 m inn på motstanders halvdel (enten han har noen på seg eller ikke) vender med ball løper 4 skritt bakover med ball og spiller ballen sidelengs eller fortrinnsvis bakover til en midtstopper. Motstander får 10 mann på riktig side og kontringsmuligheten er spolert. Henning, MadsJ, Tom og Martin var like ille på dette. Litt skyldes det at spillerne løper i hytt og gevær. Det er kanskje ikke så rart. Vi har vel ikke hatt samme spisspar og kantspillere i 2 kamper på rad i hele år. Værst tror jeg likevel det er at spillerne er så sykt redde for å spille en feilpasning framover og publikum kan komme til å rope NEI!!!! Hva så? Det er mye bedre å miste ballen mens vi er i balanse på motstanders 16-meter enn å skulle tråkle seg gjennom 11 spillere som kontrer straks de vinner ballen fra våre bakerste spillere med ball. Drit i Stabækstilen. Den kan de øve på igjen til vinteren. Det tar tid å lære en død hund å gi labb. Vi får bare ønske Pål Berg & co lykke til og støtte dem som best vi kan. Det var tendenser mot LSK, men vi skaper bare to målsjanser på 90 minutter, hvorav Gylfi scoret på den ene. Men det ene poenget kan vise seg å være mye verdt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg