stabækLars 1 977 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 5. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 5. Oktober 2004 (endret) Vakkert. Endret 5. Oktober 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Jørgensen må stå over... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Men vi har Stian Ohr Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nilsms 0 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Når M.Jørgensen må stå over, betyr vel det at Stian blir klar fra start? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Stian er litt varierende, men har potensiale! Jeg tror vi kan slå "trøndera fra RBK". Kanskje vi må det også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fred. 48 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Del Skrevet 5. Oktober 2004 For å pirke: lørdag 16. oktober er vel riktig dato! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Som Ståle Solbakken sa under Ham-Kam - Rosenborg på søndag: "Vingene til RBK er slurvete defensivt - dermed blir det ett stort rom på utsiden av indreløperne deres vi må benytte oss av". Stian og Sammy fra start på hver sin kant kan gi dem store problemer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Strålende Lars! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Del Skrevet 5. Oktober 2004 For å pirke: lørdag 16. oktober er vel riktig dato! Ser man det. Takk skal du ha. Fikser det i morgen. Tomorrow tomorrow, I love you, tomorrow.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Det kommer til å bli folksomt på Lerkendal. Det er allerede solgt mer enn 16.000 billetter til kampen. Håper vi blir en STOR Stabæk-gjeng der oppe! Er det forsalg av billetter til borte-supportere, eller fikses det der og da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Medlemmer av Stabæk Support betaler i porten på borteseksjonen. Tror prisen er 50 spenn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Er det noen som kjører som jeg eventuelt kan sitte på med? Er avhengig av å være tilbake i oslo området på lørdags kvelden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Del Skrevet 6. Oktober 2004 tiltredes Mortimer... vil også sitte på med noen! Har ikke økonomi eller tid til å busse... kom igjen alle "soccer moms" med minivan. Trå til og kjør oss til bartebyen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Er nok flere som er hypp på dagstur, ja. Kan vi ikke bare logge det inn på temaet tur til Lerkendal og samle folk for kompiskjøring der? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Det synes jeg er et flott tiltak, blir nok fler som reiser også. Kunne selvfølgelig brukt bilen min, men den mangler et gir og et par bremsedeler. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nemi 0 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Rykke ned med Sogndal og Molde Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Rykke ned med Sogndal og Molde Bare hvis vi får 4000 kr. om vi passerer start. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Del Skrevet 6. Oktober 2004 mener du IK Start? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Nemi? Trodde ikke du var så opptatt av sport jeg, men heller konsentrerte deg om å kle deg i sort, sippe og syte om alt mellom himmel og jord i et hederlig postmodernistisk 'girlpower' forsøk på å bygge opp selvtilliten til småjenter (les: de stygge og 'alternative'...) utover det ganske land... men for all del, velkommen skal du være... Vi trenger flere klovner som deg å le av i disse tider... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nemi 0 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Kanskje du skal tenke på ditt nick før du synge ut Pedro?! Ha ha Ønsker Dere lykke til, men vi slår dere!! Vi skal ha 13 på rad! Håper dere kommer på kvalik, og vinner, og Molde på nedrykk, Hate hate, hate Molde by. Syns faktisk dere fortjener en plass i tippeligaen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Nå begynner jeg å bli litt frustrert, er det INGEN, INGEN som skal kjøre bil til kampen og reise tilbake ca rett etter kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Etterlysning: Person som skal kjøre bil til rbk - stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Etterlysning:Person som skal kjøre bil til rbk - stabæk. Jeg har et par tips; 06710 02323 08000 02202 Prøver du disse nummerne er jeg sikker på at du finner en som kan kjøre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 14. Oktober 2004 (endret) Vi vinner på walkover... Trønderne har imidlertid en stygg uvane i å snuble i den hjemlige serien etter tøffe bataljer på landslaget og i Champions League. Det skjer ikke på søndag, skal vi tro banens beste (solli) på Ullevaal i går. - Jeg tror det går greit denne gangen. For meg er landslaget en bonus, en veldig gjev bonus. Jeg kommer fortsatt til å kjempe som en løve på søndag. Vi har kastet bort mange matchballer, men kan fortsatt avgjøre serien på egen hånd. Det har vi tenkt til å gjøre, understreker Jan Gunnar Solli. Endret 14. Oktober 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Vi har kastet bort mange matchballer Hvilken sport er det egentlig de spiller i klubben til Solli??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Vi vinner på walkover... Trønderne har imidlertid en stygg uvane i å snuble i den hjemlige serien etter tøffe bataljer på landslaget og i Champions League. Det skjer ikke på søndag, skal vi tro banens beste (solli) på Ullevaal i går. - Jeg tror det går greit denne gangen. For meg er landslaget en bonus, en veldig gjev bonus. Jeg kommer fortsatt til å kjempe som en løve på søndag. Vi har kastet bort mange matchballer, men kan fortsatt avgjøre serien på egen hånd. Det har vi tenkt til å gjøre, understreker Jan Gunnar Solli. Da få vi vel bare ønske Solli lykke til på Søndag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Vi har kastet bort mange matchballer Hvilken sport er det egentlig de spiller i klubben til Solli??? Er det ikke kort for å kaste bort matchballen? Uansett så er det usportslig!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Kommer det en kampanalyse @ringo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Hepp, Pussig du nevner det... Har akkurat lagt siste hånd på verket... Det dukker snart opp tenker jeg! @ringo! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg