Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som Ståle Solbakken sa under Ham-Kam - Rosenborg på søndag: "Vingene til RBK er slurvete defensivt - dermed blir det ett stort rom på utsiden av indreløperne deres vi må benytte oss av".

Stian og Sammy fra start på hver sin kant kan gi dem store problemer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nemi? Trodde ikke du var så opptatt av sport jeg, men heller konsentrerte deg om å kle deg i sort, sippe og syte om alt mellom himmel og jord i et hederlig postmodernistisk 'girlpower' forsøk på å bygge opp selvtilliten til småjenter (les: de stygge og 'alternative'...) utover det ganske land...

men for all del, velkommen skal du være... :P

Vi trenger flere klovner som deg å le av i disse tider...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje du skal tenke på ditt nick før du synge ut Pedro?! Ha ha :P

Ønsker Dere lykke til, men vi slår dere!! Vi skal ha 13 på rad! Håper dere kommer på kvalik, og vinner, og Molde på nedrykk, Hate hate, hate Molde by. Syns faktisk dere fortjener en plass i tippeligaen ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi vinner på walkover...

Trønderne har imidlertid en stygg uvane i å snuble i den hjemlige serien etter tøffe bataljer på landslaget og i Champions League.

Det skjer ikke på søndag, skal vi tro banens beste (solli) på Ullevaal i går.

- Jeg tror det går greit denne gangen. For meg er landslaget en bonus, en veldig gjev bonus. Jeg kommer fortsatt til å kjempe som en løve på søndag. Vi har kastet bort mange matchballer, men kan fortsatt avgjøre serien på egen hånd. Det har vi tenkt til å gjøre, understreker Jan Gunnar Solli.

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi vinner på walkover...

Trønderne har imidlertid en stygg uvane i å snuble i den hjemlige serien etter tøffe bataljer på landslaget og i Champions League.

Det skjer ikke på søndag, skal vi tro banens beste (solli) på Ullevaal i går.

- Jeg tror det går greit denne gangen. For meg er landslaget en bonus, en veldig gjev bonus. Jeg kommer fortsatt til å kjempe som en løve på søndag. Vi har kastet bort mange matchballer, men kan fortsatt avgjøre serien på egen hånd. Det har vi tenkt til å gjøre, understreker Jan Gunnar Solli.

Da få vi vel bare ønske Solli lykke til på Søndag :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har kastet bort mange matchballer

Hvilken sport er det egentlig de spiller i klubben til Solli??? :blink:

Er det ikke kort for å kaste bort matchballen? Uansett så er det usportslig!!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Rosenborg - Stabæk
  • Opprett ny...