superblaa 1 465 Del Skrevet 15. Oktober 2004 Del Skrevet 15. Oktober 2004 Noen ideer om laget imorgen eller ? Jeg har en vondt vondt følelse i hele kroppen. Ikke for å spre dårlige vibber, men jeg tror vi ryker imorgen. Ser ikke helt at vi klarer oss da. Håper Iversen skader seg kjapt, han var da altfor god for Norge forleden. Shiiiit, jeg er nervøs. FORZA STABÆK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 15. Oktober 2004 Del Skrevet 15. Oktober 2004 Unibet stapper penger ned i lommene på deg: Rosenborg - Stabæk 1.33 4.50 10.0 Stabæk-seier gir 10 i odds! Tøm sparekontoen! Dette er ren investering! Takk for tipset håper på 900 ekstra slanter på meg ! Hehe, tippe 2-1 ! tror desverre ikke det blir selvmål da men. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 15. Oktober 2004 Del Skrevet 15. Oktober 2004 Endelig litt positiv lesning: Stabæk knuser Rosenborg ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 15. Oktober 2004 Del Skrevet 15. Oktober 2004 Jeg vinner aldri på oddsen så jeg har satt penga mine på RBK, Molde, FFK og Glimt. For å teste ut at jeg fortsatt har uflaks satt jeg 500 kr på at St. Pauli skulle vinne hjemme i kveld over møkkalaget Chemnitzeter. Det er et lag Pauli alltid slår og oddsen var hyggelig 1,55 i tillegg er Paulie inne i en god periode, mens Chemnitzeter bare taper og taper. Som vanlig tapte jeg; - kampen endte 0-0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 15. Oktober 2004 Del Skrevet 15. Oktober 2004 Punkt 1: Vidar Henriksen har forstått alt. Glitrende formulert også. Når det gjelder RBK-kampen er jeg mest "redd" for den mentale biten. Vi er vant til å gjøre det bra mot dem fordi begge lagene spiller fotball. Hvis vi vinner eller spiller uavgjort, så er alt som før - og gutta har fremdeles troen i de kommende kampene. Taper vi - evt. stort (God forbid) - tror jeg at følelsen av "selv ikke dette klarte vi i år" vil bli fremtredende. Min Klansbror og mine Klansnevøer tror vi vinner 4-1. Ønsketenkning for dem, selvfølgelig. Jeg kommer i allefall til å begynne å drikke øl kl. 14.00 i morgen for å være forberedt til enten fest eller fillern. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 15. Oktober 2004 Del Skrevet 15. Oktober 2004 Statistikken har aldri holdt helt tritt med resultatene så langt i år så jeg tror ikke det lbir noen målfest i mårra.. men må kan det nok bli og jeg ser ikke bort i fra at stabæk tar tre poeng eller ett. Saken er at stabæk ligger nederst og rbk øverst og i fjor lå vel stabæk på en fjerde eller tredje plass da stabæk moooste rbk og som sagt så er ikke det faktum idag.. men poeng må vi ta om det er 3 eller 1. Forza Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 15. Oktober 2004 Del Skrevet 15. Oktober 2004 Realistisk sett er kampen i morgen null (0) poeng til oss. Vi har ikke en sjans i havet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 16. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 16. Oktober 2004 (endret) Takk for oppmuntringen.. Forza Stabæk!! Endret 16. Oktober 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 16. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 16. Oktober 2004 (endret) Beste i Norge.. I går sto han igjen etter treningen og trente avslutninger med Stian Ohr. Og han har snakket mye med spissen Thomas Finstad - klubbens toppscorer med tre (!) mål. - Thomas pleier å være god mot Erik Hoftun og har scoret en del mot Rosenborg. Vi håper han kan være mannen i dag - hvis han får de rette ballene, sier Belsvik. Var det ikke dette vi etterlyste? Fotball i dødens.. Endret 16. Oktober 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 16. Oktober 2004 Del Skrevet 16. Oktober 2004 tror vi tar poeng idag, men er mer enn for avhengig av et tidlig maal...Spissene maa faa roen og kjenne at de kan putte...haaper faktisk vi gaar relativt hardt ut paa lerkendal og stresser rosenborg fra forste spark paa ballen, samtidig som om kantene spiller mer defensivt enn vanlig. Vi kan taale aa gaa hardt ut om vi har 4 mann i forsvar... Forza de blaa! Haaper paa en festaften idag med Thomas og Veigar paa topp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 16. Oktober 2004 Del Skrevet 16. Oktober 2004 denne sesong har lært meg en ting; vær alltid pesimist forann en kamp.. hver eneste gang jeg har dratt på kamp med en god følelse og troa på at i dag snur virkelig trenden har jeg gått slukøret hjem med hodet bøyd.. de ganger jeg derimot har vært livredd for at Stabæk skulle bli grisejula, har de faktisk overrsaket meg positivt og tatt poeng. skal jeg være helt ærlig med meg selv tror jeg sjangsen er stor for at vi får bank i dag.. men da er vel det et bra tegn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 16. Oktober 2004 Del Skrevet 16. Oktober 2004 Hepp, Jeg tror Veigar blir viktig i dag..... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 16. Oktober 2004 Del Skrevet 16. Oktober 2004 JAAAAAAA Takk Stabæk! Jeg elsker deg! PS. 3.000.- rikere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. Oktober 2004 Del Skrevet 16. Oktober 2004 PS. 3.000.- rikere oddsa eller ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 16. Oktober 2004 Del Skrevet 16. Oktober 2004 hehe, vant bare 300,- ikke fullt så optimist før kampen!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 16. Oktober 2004 Del Skrevet 16. Oktober 2004 Faen - jeg satsa barnetrygden på seier 3-1 hrmmfffff"!#"! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 16. Oktober 2004 Del Skrevet 16. Oktober 2004 Jeg tror Veigar blir viktig i dag..... Ble han det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 16. Oktober 2004 Del Skrevet 16. Oktober 2004 Jepp, han sto og stottet gutta telepatisk fra sidelinjen. Saa dere ikke hvor mye det hjalp paa Finsi, som omtrent ikke bomma paa et eneste mottak idag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 16. Oktober 2004 Del Skrevet 16. Oktober 2004 <span style='font-size:14pt;line-height:100%'>JAAAAAAA</span>Takk Stabæk! Jeg elsker deg! PS. 3.000.- rikere Takk for tipset som kom her om å satse på Stabæk! jeg ble bare 2000KR rikere ! Er det nå man skal være STOLT? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 18. Oktober 2004 Del Skrevet 18. Oktober 2004 Gikk berserk på charterfly fra Værnes Kanskje han hadde vært på Lerkendal? hehe! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 18. Oktober 2004 Del Skrevet 18. Oktober 2004 Jeg har tatt charter fra Værnes en gang. Aldri mer. Drita før takeoff er et absolutt mål. Jeg satset selvfølgelig ikke en krone på kampen. Må si jeg angrer. For 9 kr. hadde jeg sikkert fått råd til en Stjernepose. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 18. Oktober 2004 Del Skrevet 18. Oktober 2004 QUOTE Jeg tror Veigar blir viktig i dag..... Ble han det? Nei, Men det er ikke så viktig nå, er det vel Jeg fikk trua på seier fredag kveld.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg