Øistein 1 858 Del Skrevet 5. Desember 2021 Del Skrevet 5. Desember 2021 Nå må vi vinne i Skien.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TF22 393 Del Skrevet 5. Desember 2021 Del Skrevet 5. Desember 2021 OGSÅ SCORER FAEN MEG BRANN.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 5. Desember 2021 Del Skrevet 5. Desember 2021 1 poeng til Brann gitt... De har faktisk evnen til å hente inn 2-0.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 363 Del Skrevet 5. Desember 2021 Del Skrevet 5. Desember 2021 Vi rykker ned. Brann kommer til å smadre Sarpsborg, det betyr at ett poeng i Skien ikke er nok. De er forbi oss på målforskjell. I praksis så er vi nede. Og det er kanskje like greit? Kjønø ville aldri klart å holde laget unna nedrykk neste sesong uansett. Gullet til Glimt er dog ikke sikret, slik at de har noe å spille for i siste kamp i Mjøndalen. I det minste kan vi smykke oss med at vi ikke blir tabelljumbo. Azemi var stor idag. Samme med Podstawski. Portugiseren er som en Lumanza i sin prime bortsett fra at belgieren er litt bedre offensivt som ballfører. Haugen også godkjent, samme med Brynhildsen lookaliken Wernerson. men med en gang vi spiller fire bak ser det ut som vi har kjørt alle mann på topp. Flaut. RBK, Molde , Glimt, vi er ikke i nærheten av nivået, skuffende at vi ender opp med 0 poeng på alle de seks kampene mot de denne sesongen, mens Brann tar poeng mot dem i stor skala. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 5. Desember 2021 Del Skrevet 5. Desember 2021 Neste helg blir helt jævelig 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joachim88 339 Del Skrevet 5. Desember 2021 Del Skrevet 5. Desember 2021 Spent på innstillingen mot Odd. Det poenget til Brann var egentlig positivt. Nå greier vi oss ikke med uavgjort. Nå må vi vinne, og det er ett enkelt utgangspunkt. Men Odd er jo ett bedre lag enn oss. Og kjønø har en så defensiv innstilling til fotball at det blir vanskelig å se at vi skal vinne den. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 5. Desember 2021 Del Skrevet 5. Desember 2021 Går de inn i den kampen med en defensiv innstilling 532 kan jeg nok allerede nå kvittere ut obos neste år. Vi vinner ikke den bortekampen med den formasjonen. La Wiggen få fri neste uke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 363 Del Skrevet 5. Desember 2021 Del Skrevet 5. Desember 2021 Starte Bolly . 4 -2 - 3 - 1 Sandberg Ottesen Wangberg Mesik Wernerson Haugen Podstawski Edvartsen Solbakken Bolly Azemi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 5. Desember 2021 Del Skrevet 5. Desember 2021 Faen. Nå må man jo til Skien, fryse ræva av seg. Skrike seg hes i frustrasjon over at vi er tafatte, begynne på en galgenhumoristisk setning som man ikke fullfører fordi man likevel ikke er i humør til det. Kjenne et lite glimt av håp om en ufortjent lykkelig slutt når Brann slipper inn ti min før slutt, for så å kjenne på hvor selvfølgelig det var at de skulle ta ledelsen igjen to min før slutt og sende oss ned. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 5. Desember 2021 Del Skrevet 5. Desember 2021 Kom igjen nå, alle mann til Skien! https://medlem.stabaek.no/trips 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 5. Desember 2021 Del Skrevet 5. Desember 2021 1 time siden skrev Joachim88: Spent på innstillingen mot Odd. Det poenget til Brann var egentlig positivt. Nå greier vi oss ikke med uavgjort. Nå må vi vinne, og det er ett enkelt utgangspunkt. Men Odd er jo ett bedre lag enn oss. Og kjønø har en så defensiv innstilling til fotball at det blir vanskelig å se at vi skal vinne den. Haha. Det var definitivt IKKE bra med Brann-poeng. Vi er ikke trent i å jakte 3-poengere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 580 Del Skrevet 6. Desember 2021 Del Skrevet 6. Desember 2021 14 timer siden skrev kuk: Haha. Det var definitivt IKKE bra med Brann-poeng. Vi er ikke trent i å jakte 3-poengere. Enig, med deg om at det er vanskelig å se for seg at vi skal vinne. Men, jeg skjønner poenget til Joachim88; nå har vi ingenting å tape, sannsynligvis betyr ikke uavgjort noen ting for oss, så kampplanen er grei; seier er det eneste som teller. Å spille på resultat/uavgjort hadde vært en fristende, men risikabel øvelse om Brann hadde tapt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 675 Del Skrevet 6. Desember 2021 Del Skrevet 6. Desember 2021 Får det noe konsekvenser for den som fyrte opp raketter under kampen igår? Ble de tatt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 7. Desember 2021 Del Skrevet 7. Desember 2021 Jeg var kampvert på bortesupport. Er temmelig sikker på at ingen ble tatt. Fikk ikke inntrykk av at sikkerhetssjefen var interessert i å ta noen heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 7. Desember 2021 Del Skrevet 7. Desember 2021 1 time siden skrev atleten: Jeg var kampvert på bortesupport. Er temmelig sikker på at ingen ble tatt. Fikk ikke inntrykk av at sikkerhetssjefen var interessert i å ta noen heller. Hvordan klarte de å få med et helt trailerlass med bluss som tydeligvis holdt neste 90 minutter i strekk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 097 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Desember 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Desember 2021 Fordi om folk vil så får de med seg pyro inn, uansett hva NFF, klubber eller vakter sier og gjør. Og når situasjonen er så fastlåst som den er i dag tror jeg ikke en person i landet har lyst til å gå imellom. Det håper jeg vi slipper selv også, både hjemme og borte. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå