pedro 107 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Refererer til oppslaget på forsiden der Hoff og Holt nevnes...Fikk ikke med meg hva Anne Holt sa denne gangen, men skulle faktisk gjerne ha lest det/fått det referert... opplys meg folkens! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Del Skrevet 6. Oktober 2004 spar deg selv for pinslen. Det var like jævlig som forrige gang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 6. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 6. Oktober 2004 (endret) Anne Holt slipper jeg å lese mer... Noe positivt kommer det iallefall ut av oppgulpet hennes. Endret 6. Oktober 2004 av elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Har Arne Holt en epostadresse der hen er tilgjengelig for sjikane? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Del Skrevet 6. Oktober 2004 er litt masochist jeg da...det har jeg vel bevist ved å støtte Stabæk denne sesongen Men alvorlig talt. Vil gjerne skrive henne en sakelig epost og vil kunne peke til konkrete uttalelser. Synes hun bedriver en helt egen form for å kaste stein i glasshus, og dette er noe jeg ønske å påpeke... Selvsagt boikotter alle supportere kiosklektyren hennes og BYTTER/KASTER alle bøkene hennes man får til jul/bursdager etc, men det visste jo alle her fra før av. Kunne jo vært morsomt å skrape sammen et helt jævla lass med bøkene hennes og 'returnert' dem til henne/dumpet dem på plenen hennes (hvis hun har en plen da) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Jeg har ikke lest det hun skrev denne gang, men det hun skrev forrige gang gjorde meg JÆVLIG forbanna. Nadderud var dårlig fordi hun fikk solen i øynene. Fy faen.. JEG HATER HATER HATER HATER HATER HATER ANNE HOLT Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Bra tiltak! Bedre er å kanskje å sende bøkene enkeltvis som rekommandert sending. Det koster litt ekstra, men bitchen må personlig kvittere ut dritten... Personlig leser jeg heller katalogen til Blink-kjøp enn Arne Holts smusslitteratur. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 det beste er vel å sende det man måtte ha av bøkene hennes enkeltvis hjem til henne. Husk å ikke skriv ansender og ikke lim på frimerker. Da må hun betale straffeporto på hver jævlig pakke og hun slipper ikke unna for posten har ikke noe sted å sende sendingen i retur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 anneholt@online.no værsågod godtfolk.... takk til Cappelen forlag...hehe jeg skriver iløpet av dagen, håper flere benytter sjansen til å si henne noen velvalgte ord... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 send virus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Håper alle sender henne noen linjer om hva vi mener om det hun skriver. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 For ordens skyld - bruk ytringsfriheten. Det er full anledning til å omtale hennes meninger i sterkt nedlatende form, men ikke kom med trusler om vold eller diskriminerende utsagn fordi hen er lesbisk. Men ytringsfriheten er svært generøs og gir folk full anledning til å bruke skjellsord etc. for å få fram sine meninger. Desuten er hen en offentlig person og må derfor i følge pressens faglige utvalg tåle fullstendig kompromitterende feil. Skal man være riktig stygg kan man gjøre under dekke av trosfrihet og samtlige religioner jeg vet om aksepterer ikke homofili. Lesbiske ble for noen hundre år siden brent som hekser av kirkens folk. Fundamentalistiske muslimer levner heller ikke mye omsorg for homofile den dag i dag. Og glem ikke hun har bedt om dette og lagt hodet på blokka - helt selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Huff og huff, føler meg helt teit her, men jeg tror på en eller annen måte at jeg har klart å unngå Anne Holts uttalelse. Noen som kan hjelpe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Vi får prøve å få lagt ut dritten her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Ta med den fra ifjor også. Der hun beskriver Nadderud-besøket som det værste marerittet i hennes liv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Jepp. legg det ut på forsiden med mailadressen hennes... Stabæk er forøvrig ikke det første anne holt kritiserer. Åsne seierstad har fått sin dose også http://www.dagbladet.no/kultur/2004/09/07/407618.html Et lite utdrag I et innlegg i VG lørdag(ser kjent ut??) hevder forfatter og forlagsgründer Anne Holt at Åsne Seierstad opptrådte grovt usolidarisk Pen er hun heller ikke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Nå har jeg skjønt det! Hun liker ikke pene forfattere, deilige lag, eller sexy supportere. Dette er rett og slett dårlig skjult misunnelse! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Et lite utdrag av anmeldelsen av den siste boka hennes i VG: Anne Holts nye krim hever seg dessverre aldri over det helt ordinære. Pratete handling og flate personskildringer må ta det meste av skylden. Men i stedet for å trenge inn bak fasaden til personene og miljøene vi introduseres for, nøyer Anne Holt seg med å skissere det hele på svært sjablongaktig vis. Desto mer plass og energi brukes på milelange og tidvis kaotiske dialoger, især mellom etterforskerparet Inger Johanne Vik og Yngvar Stubø. Det prates og filosoferes side opp og side ned, og rekken av trivielle hverdagsskildringer fra småbarnsfamiliens strevsomme liv fungerer som bremseklosser snarere enn som drivstoff til historien. Slik sperres det effektivt for spenningen, samtidig som det pøses på med privat melodrama. Mindre familieliv og mer utegående politiarbeid neste gang, takk! Ohhh den deilige skade fryden!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Pen er hun heller ikke Det er kun i kunstfilmer innen den blå sjangeren at lesper er fine!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 hele førsteopplaget av den nye boka hennes er sendt til destruksjon og må trykkes på nytt. Den inneholdt alt for mange tegsettingsfeil iflg NRK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 hele førsteopplaget av den nye boka hennes er sendt til destruksjon og må trykkes på nytt. Den inneholdt alt for mange tegsettingsfeil iflg NRK Derav min HAHAHAHAHA-link i sted. Det var bare så überbra etter det hun har lirt av seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Nå MÅ vi uvitende få en link til rallinga til dama! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Why bother???! Anne Holt har beviselig ikke peiling på politikk. Hun har åpenbart ikke peiling på biologi. Hun kan tydeligvis ikke skrive skikkelig. Hun er nordlending! Så hvorfor i alle dager skal VI bry oss om hva hun måtte mene om fotball??? Hun kan si akkurat hva hun måtte mene, men vi vet jo alle sammen at hun ikke aner hva hun snakker om. :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 7. Oktober 2004 (endret) Hun svarte faktisk på mailen min. Ikke det at hun skrev mye interessant, men her er litt av det. Ironi, heter min form. Fleip, tøys, ironi og ikke minst selvironi. Det er kanskje litt vanskelig å forstå. Om ikke annet, så kan jeg smile godt når jeg makter å få folk så sinte som deg. Takk! Lykke til i første divisjon. Med vennlig og leende hilsen Anne Holt. PS: Honoraret for mine VG-spalter gir jeg bort til gode formål. Så jeg erter deg ikke for pengenes skyld. Det er mer enn god nok belønning å få så morsomme mailer! DS Flere som har skrevet mail og fått svar???????????????????+ Endret 7. Oktober 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Fordi jeg har lyst til å bli akkurat like sint som deg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 PS: Honoraret for mine VG-spalter gir jeg bort til gode formål. Kanskje vi kunne anbefale TIFO-fondet til henne? Eller $$$$K? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Enten vet hun ikke hva Ironi er, eller så er hun jævlig dårlig på det, eller så er hun rett og slett Stabæksupporter. Ironi: det å si det motsatte av det en mener på en slik måte at ens virkelige mening skinner igjennom Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 for en motbydelig dame - glad hun er lesbisk så jeg ikke går på henne i fylla Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Hvis det ikke finnes på nett; Er det noen som har det i papirutgave, så kan jeg evt skanne det inn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå