Mortimer 4 395 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Rich: Jeg sendte også kontonnummeret til tifo fondet og det eneste jeg oppnådde var en bok.. Betyr det at det blir brenning av bok på indre bane mot Molde? Hvis alle sender henne en mail og spør om bok så kanskje vi kan få til det feteste bålet på indre bane, noensinne... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Del Skrevet 8. Oktober 2004 I den siste tiden har det begynt å komme inn meldinger fra planeten Stabæk, planeten StabækLars er fra. Dette er et paralellt univers til vårt eget, der Stabæk stort sett kommer heldig ut fra det. Jeg legger ut nyheter her etterhvert som de tikker inn! Den aller siste nyheten går ut på at Anne Holt har vært noe uheldig: http://www.daily-planet.com Håper det tikker inn flere nyheter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Overlegent, Lars. Jeg er oppriktig glad for å se at du bruker arbeidstiden til noe fornuftig. (Forøvrig tror jeg du bør oppdatere sikkerheten på den hjemmesiden. Jeg tror nemlig Anne Holt har hacket seg inn og gjort sleske endringer. Parallell skrives nemlig med fire l'er.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Vi stjal tabellen din, StabækLars. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Vi stjal tabellen din, StabækLars. Flott! Hvor gjemmer dere den? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Ikke for å være vemmelig, men parallelt ser litt fetere ut på trykk enn "parallellt" selv om det står respekt av å bruke 4 l-er. Fotball Stadion er også litt Microsoft Word ord deling. Jeg foretrekker Fotballstadion. Men ellers mye bra, StabækLars. Ikke minst er det viktig at du igjen har satt fokus på promping. Promping er veldig undervurdert, og har av en eller annen uforståelig grunn kommet veldig i skyggen i den offentlige debatten - særlig i forhold til krigen mot terror og ikke minst listeplasseringen av Dagfinn Høybråten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 10. Oktober 2004 Del Skrevet 10. Oktober 2004 Obs obs! Jan Åge Fjørtoft og Anne Holt på Søndags Tabloid på TV2 nå! Kombinasjonen fra helvete. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 10. Oktober 2004 Del Skrevet 10. Oktober 2004 fikk ikke sett det, hva ble sagt? Herregud...de to der...for et par...en femikladd av en avholdsnisse og en turbokapitalist med bart og penissjalusi...Hvem er egentlig mannen og hvem er kvinnen i det panelet...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Endelig har folk i Afrika fått øynene opp for Anne Holt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Fikk forøvrig boka i posten på lørdag, Herlig bok... til å fyre i peisen med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Nok et nederlag for Anne Holt, og alle gleder seg Holt utelatt fra tidenes krimbok Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Denne dama gir seg ikke. Hun er på gang med nye sure oppstøt i dagens VG. Hva er det som får en som sier hun er Lillestrøm-fan til å holde med VIF. Det strider mot all sunn fornuft, men så har hun da aldri vært fornuftig heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 hun er en hore, så enkelt er det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Denne dama gir seg ikke. Hun er på gang med nye sure oppstøt i dagens VG. Hva er det som får en som sier hun er Lillestrøm-fan til å holde med VIF. Det strider mot all sunn fornuft, men så har hun da aldri vært fornuftig heller. Har kikket på www.vg.no uten å finne no'. Er det kun i papirutgaven, hvis ikke kan du legge ut en link? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Sjekk ut Erik Loes kommentar til artikkelen.. stabak.no Mye frodig og fint språk.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Er det kun i papirutgaven, Det var der jeg og Loe fant det, ja! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Det er bare aa boye seg i stovet for Erik Loe. Fy faen, jeg skulle gitt saa mye penger for aa se han mote henne ansikt til ansikt i et hvilket som helst debattprogram og fullstendig blottlegge hennes usle, usle, usle mindreverdige, stakkarslige unnskyldning for en personlighet saa hele landet kunne se for en tvers igjennom liten patetisk parentes av en sutrelesbe hun er. Hun har synket saa utrolig dypt som offentlig person, tidligere JUSTISMINISTER!!!! at man knapt nok skulle tro det var mulig. Anne Hora Holt burde faenmeg beskyttes mot seg selv...Jeg lover dere. Moter jeg henne paa gata spytter jeg henne midt i trynet. hehe. No bullshit...Hun bor faenmeg ikke treffe paa meg i fylla... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Jeg tror jeg aldri har vært uenig i noe av det Erik Loe har skrevet i sine betraktninger. Nok en gang kommer han meg til unnsetning mens jeg prøver å formulere meg bra nok til å prøve å uttrykke det samme som ham. Den mannen hører heller ikke hjemme i 1. divisjon. Det er formannen sin, det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Redaksjon 1, standpunkt, tabloid og søndags tabloid og holmgang skal få høre fra meg... Go Loe! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Drit i lespemegga. Denne gangen hever vi oss bare over henne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Heve oss over hva? ser ingen ting å heve seg over, er bare mest mulig opptatt av å få dama til å forstå at hun har driti seg realt ut. Ellers så skjønner jeg poenget ditt Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Sendte mail til tv2 hvor jeg foreslo debatt mellom Loe og holt.. trokke de gidder å svare en gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 28. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 28. Oktober 2004 (endret) NÅR FÅR erik loe PLASS I hall of fame?? Ikke bare skriver han (alltid) veldig bra. Like ofte har han evnen til å få meg til å: a) skjønne hva jeg driver med når jeg er supporterhue, tror på det vi er og kan bli, c) gå med rak rygg som Stabækmann. Jeg er rett og slett stolt av (og innrømmer blygt også litt rørt av) den mannen! Alltid! Uansett! ERIK go!! Endret 28. Oktober 2004 av palau Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Sender jeg nok en mail får jeg kanskje enda en bok? Begynner å få litt lite ved hjemme så det er en mulighet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Erik Loe har også litt han vil si om det med Anne Holt, ganske morsom den karen der. se www.stabak.no Det morsomste er kanskje at han syntes litt sund på de som faktisk får hennes støtte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Anne Holt satt sikkert sammen med veninnene sine og mellom alt snakket om vibratorer og hvorfor jenter ikke bør barbere benene kom de innpå på fotball. Anne skjønte da at dette var noe for henne, og fotball ble hennes nye lidenskap. Det var jo såååå artig med EM, VM og hele Norges RBK. Dessuten så fikk hun pluselig mye mer avisomtale når hun var fotball tilhenger. For avisene spilte det ingen rolle at Anne Holt trodde 4-4-2 var en form for gruppesex. Vi skal være glade for at Anne Holt ikke liker oss. Tenk om det hadde vært motsatt Anne Holt hadde stått frem regelmessig i media og sagt hvor mye hun elsket Stabæk. Da hadde vi hatt et image problem!!!!!!!!!!! Men vi kan jo alle la være å kjøpe bøkene hennes (har lest noen og jeg likte dem ikke) å håpe at hun kræsjer Volvoen sin og blir kraftig skadet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 25. November 2004 Del Skrevet 25. November 2004 Jeg tolker hennes siste innlegg i VG som om hun har tenkt å gi seg med spaltene sine - Det var på tide! Men hun kommer ikke med en eneste kritisk bemerkning mot oss (for første gang), men kommenterer mailene hun har mottatt, bla. hyggelige brev (?) , illsinte ærekrenkelser og en og annen interessant og lærerik korreksjon. Jeg går ut fra at alle mailer fra Stabæk-supportere kommer i den siste kategorien. Hun avslutter spalten sin med Takk for meg! Ingenting å takke for, sier nå jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 19. August 2005 Del Skrevet 19. August 2005 På tide å blåse liv i denne gamle gruffen. Det må være en motbydelig opplevelse av vemmelse for Anne Holt å få besøk av de arrogante drittsekkene fra det noe kjønnsløse laget fra Bærum. Stakkars dame. Klarer hun å holde seg hjemme fra kampen mon tro. Den går jo på TV. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 19. August 2005 Del Skrevet 19. August 2005 Stakkars dame. 44261[/snapback] Du mener vel Stakkars "dame". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå