d*u*b 2 363 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Har det noensinne skjedd før, at toppscorer'n i en tippeligaklubb som ikke rykket ned har stoppa på 3 mål? Det må jo være en rekord det ikke er mulig å slå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Hehe, ville nesten tippe at det er spillere som har scoret mer enn tre selvmål på en sesong. (Uten at jeg har statistisk belegg for det utsagnet der. Slikt overlater jeg til folk som kan det. Les: @ringo) Uansett - jeg må få føye til at jeg driter i hvor mange mål vi scorer og hvem som scorer dem så lenge vi holder plassen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Uansett - jeg må få føye til at jeg driter i hvor mange mål vi scorer og hvem som scorer dem så lenge vi holder plassen! Men jeg tør vedde på at det var lettere for deg å gå til sengs da vi hadde folk som visste hvordan man scora (og da tenker jeg ikke på sånn "scoring" som foregår i senga!). Helgi og Belsvik f.eks. Beste eksempel på toppscorer jeg har sett var da Jostein Flo hadde scora ALLE de første 11 målene til Strømsgodset en sesong! Litt flatterende å ha toppsorer'n samtidig som man rykker ned. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Hehe, ville nesten tippe at det er spillere som har scoret mer enn tre selvmål på en sesong. Mener da vitterlig at Bragstad hadde fire selvmål for rosenborg et år. Ikke det at det hindret dem i å vinne serien men.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
S_ern 3 Del Skrevet 6. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 6. Oktober 2004 (endret) Ikke rart toppscorer`n på stabæk har scort 3 mål når han heter Thomas finstad.................. Fy han suger!!! Endret 6. Oktober 2004 av S_ern Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Ikke rart toppscorer`n på stabæk har scort 3 mål når han heter Thomas finstad.................. Fy han suger!!! Synes dette faller litt på sin egen urimelighet. Han er jo tross alt toppscorer da... Hva sier det i såfall om resten av laget da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
S_ern 3 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Del Skrevet 6. Oktober 2004 jeje... synd er d iallefall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Nå er jo ikke sesongen over enda. Mener å huske at Finnsi score 4 mål på de 3 siste kampene i fjor.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Del Skrevet 6. Oktober 2004 jeg sier SLENG BELSVIK INNPÅ! hehe hadde vært artig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 687 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Del Skrevet 6. Oktober 2004 kan han gå enda da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Kommer Belsvik innpå tror jeg det blir folkevandring fra stadion. Hvor mange mål scoret han etter at han dro fra Stabæk? Helt sikkert mindre enn Thomas 3 mål på 23 kamper. Første målet for VIF kom etter 7(!) serierunder og var et nyyydelig selvmål... Men, som det heter: Mål er mål.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg