loudness 301 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Del Skrevet 8. Oktober 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle288080.ece ser jan er tilbudt jobb i nye trenerteam dems får jo bare ønske hn lykke til da..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Hvis det er så at han setter advokat på klubben vår for å tømme den for to årslønner som han uten tvil ikke fortjener, er mine lykkeønskninger svært kortfattet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Del Skrevet 8. Oktober 2004 ser jan er tilbudt jobb i nye trenerteam dems får jo bare ønske hn lykke til da..... Hva skal de med Jan Økern? Har han vist store treneregenskaper før? Og hvorfor ønsker vi hn (hvem er det) lykke til? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 301 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Del Skrevet 8. Oktober 2004 hn...jo det skal jeg fortelle deg hvem er,det er den berømte skrivefeilen hmm,også skal det stå han og ikke jan...hehe men skjønner ikke at han kan ha krav på lønna de neste 2 årene fra Stabæk,hvis han får ny jobb med en gang...først skal han gjøre en dårlig jobb,så skal han ha en hel del penger for det å,hans tjenester ville aldri jeg brukt nei...er det ikke noen ledig jobb lenger ned i systemet,hva med trener for haslum eller fossum eller noe sånt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Del Skrevet 8. Oktober 2004 hn...jo det skal jeg fortelle deg hvem er,det er den berømte skrivefeilen Loudness - er du egentlig Anne Holt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Loudness - er du egentlig Anne Holt? nei; anne,holt. er - pondus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Loudness - er du egentlig Anne Holt? nei; anne,holt. er - pondus Herr Lie, utviking på: denne tråden,! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Del Skrevet 8. Oktober 2004 eni. d må være mye bdre å znakke årntli språk. for pers znakk, tast priv, ok? klemz Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Gaute tjente ikke akkurat dårlig heller da. I sjiktet bak Ola By Rise God lønn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Del Skrevet 8. Oktober 2004 JESUS! Tror jeg skal bli trener, jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Man må faktisk regne med å betale konpensasjon hvis man sier opp folk som er under kontrakt. Ikke helt urimelig spør du meg. Det var jo ikke det at Gaute gjorde en direkte dårlig jobb... Selv om han manglet evnen til å finne de grep som måtte til for at vi skulle komme ut av sumpen. Det skal litt til å holde Stabæk helt der oppe med alle de avgangene vi har hatt. Må jo si jeg ikke synes det er så kult at Stabæk er så pengelense at de ikke klarer å frisette ham på en ordentlig måte. Synes ikke dette lover så godt fremover.....Hvor skal Stabæk få penger fra?? Blå uansett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Del Skrevet 8. Oktober 2004 933 tusen i lønn til en trener når alt han har av kompetanse er lært i og av Stabæk?! Uten klausul om prestasjonskrav? Det er faen ikke rart denne klubben går med enorme underskudd år etter år. Er det mulig - 933 tusen til en trener uten meritter? La meg gjette at materialforvalteren har tett oppunder 800.000, og Aalbu vel runder millionen. Laaaa la la la - my brain is hanging upside down Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Del Skrevet 8. Oktober 2004 930 tusen er da seriøst ikke så sykt mye i når man tar hensyn til at gaute har tatt det meste av ansvaret for resultatene til en tippeligaklubb... Det er en veldig utsatt stilling, noe som bør bety høyere lønn... Jeg minner om 2mill+ til TSL 1,5mill+ til Tobbe og godt over 1 mill til petur... Det skal vel også sies at kontrakten hans sikkert er skrevet på slutten av lønnsfesten i norsk fotball... Det er jo mulig at han gikk med på lønnskutt i fjor slik som spillerene gjorde... noen som vet noe om det???? Det er greit nok at det burde ha vært klausuler som gjør at en oppsigelse på grunnlag av dårlige resultater resulterer i en spesifisert sum.. Men nevnte ikke Loe noe om at det var kontrakts festet???? E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Del Skrevet 8. Oktober 2004 933' er jævlig mye penger, selv i våre dager. Hvem som helst i næringslivet med en slik lønn - som ikke oppnår ønskede resultater - ville ha fått skyven. Samtidig tror jeg ikke Gaute har vært den som har presset frem dette lønnsnivået. Det er nok som du sier ErikErik, at det antakelig er et etterslep fra gullalderen. Og dette er noe jeg har tenkt på lenge; Selv om det har blitt foretatt en økonomisk hestekur i klubben, så har jeg en følelse av at det fremdeles er en viss Jan Økern kultur igjen. Den litt typiske, karrikerte Bærumske, på en måte. Ikke den veldig folkelige, men snarere litt snobbete. Og den karakteristikken er det ikke mange som kan beskyldes for å inneha i dag. Det er rett og slett for mye motgang på for mange nivåer at det bør være plass for slikt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Ja, der ble jeg beroliget gitt, 933000 er sikkert ETTER det dramatiske lønnskuttet foran fjorårssesongen. Kontrakten hans ble fornyet etter det glade 90-tallet, da alle som hadde skruknotter på skoa kunne sikre seg årsinntekter i hundretusenkronersklassen. Jeg synes ikke stillingen har vært utsatt. I en klubb som 100% baseres på prestasjoner har han sittet svært beskyttet - svært lenge. Noe annet var om han hadde fått sparken etter 5 serierunder. Da hadde du hatt et poeng. Hva slags ansvar er det Gaute har tatt? Strengt tatt hadde han vel tatt ansvaret - og konsekvensene - hvis han selv hadde trukket seg som følge av lagets elendige resultater i år. Da hadde han heller ikke hatt noe "lønnskrav" på klubben i det hele tatt. Gaute Larsen var overbetalt og hadde åpenbart ikke kompetansen som krevdes for å videreutvikle dagens tropp. Så gjenstår det å se om Pål Berg klarer det. Forutsetningene hans er adskillig svakere. Måtte Allah lede ham på rett vei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 9. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 9. Oktober 2004 (endret) nei; anne,holt. er - pondus og for en motbydelig dame - glad hun er lesbisk så jeg ikke går på henne i fylla Jeg er da faen ikke Anne Holt, Markus!! Og vis du blir så full at du klarer å gå på en person som ser ut som Anne Holt når du driker - slutt å drikk. Først ble jeg sint fordi du sier at Pondus = Anne Holt. Men når jeg fant den med fylla, syntes jeg mest synd på deg. Lykke til vidre i livet - det trenger du. Endret 9. Oktober 2004 av Pondus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 9. Oktober 2004 Del Skrevet 9. Oktober 2004 og der ble "mappa" di på kontoret ennå tjukkere Virker ikke deres eget forum? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 9. Oktober 2004 Del Skrevet 9. Oktober 2004 Håper forøvrig det ikke er mange utenforstående som leser på stabak.no om dagen. På fjerde døgnet så uttaler Pål Berg seg om "a" og "test". Pinlig. Satser på at han har andre og mer meningsfulle ytringer på treningene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 10. Oktober 2004 Del Skrevet 10. Oktober 2004 test Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 18. November 2004 Del Skrevet 18. November 2004 Hørte på radiosporten i morges der sa de at Stabæk hadde sendt Gaute et tilbud om cash i går, men hadde fått det rett tilbkae – neste møte på mandag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 18. November 2004 Del Skrevet 18. November 2004 Han har nok så stor tro på Stabæk som toppklubb at han vil ha aksjer i Stabæk ASA istedet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 21. November 2004 Del Skrevet 21. November 2004 Jeg frykter at sparkingen av gaute også medfører at vi mister et par spillere, usikkerheten rundt hva som skjer på trener siden er sikkert ikke spesielt stimulerende for gutta som er usikre på om de skal fortsette... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 22. November 2004 Del Skrevet 22. November 2004 Jeg frykter at sparkingen av gaute også medfører at vi mister et par spillere, usikkerheten rundt hva som skjer på trener siden er sikkert ikke spesielt stimulerende for gutta som er usikre på om de skal fortsette... 19346[/snapback] ENIG I DET. nå begynner det å smålukte litt.. synes "stinke" er et for sterkt ord ennå. - ikke oppgjør med Gaute - overveiende sannsynlig at Martin går - klare signaler om at Stian går - ingen endelig avklaring om trener - ingen tilganger for en ekkel førjulstid dette kan bli da...!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 22. November 2004 Del Skrevet 22. November 2004 klare signaler om at Stian går Hvor sikker er du på det? Jeg føler meg rimelige sikker på at Stian blir Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 22. November 2004 Del Skrevet 22. November 2004 klare signaler om at Stian går Hvor sikker er du på det? Jeg føler meg rimelige sikker på at Stian blir 19360[/snapback] Hvor sikker er du på det?? Har du snakket med Stian, eller noen i ledelsen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 22. November 2004 Del Skrevet 22. November 2004 klare signaler om at Stian går Hvor sikker er du på det? Jeg føler meg rimelige sikker på at Stian blir 19360[/snapback] Hvor sikker er du på det?? Har du snakket med Stian, eller noen i ledelsen? 19368[/snapback] Har snakket med Stian Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 47 Del Skrevet 22. November 2004 Del Skrevet 22. November 2004 klare signaler om at Stian går Hvor sikker er du på det? Jeg føler meg rimelige sikker på at Stian blir 19360[/snapback] Hvor sikker er du på det?? Har du snakket med Stian, eller noen i ledelsen? 19368[/snapback] Har snakket med Stian 19384[/snapback] Da ønsker han seg sikkert ny drakt til jul, av Aalbu? Det ville være hyggelig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 22. November 2004 Del Skrevet 22. November 2004 klare signaler om at Stian går Hvor sikker er du på det? Jeg føler meg rimelige sikker på at Stian blir 19360[/snapback] Hvor sikker er du på det?? Har du snakket med Stian, eller noen i ledelsen? 19368[/snapback] Har snakket med Stian 19384[/snapback] Da ønsker han seg sikkert ny drakt til jul, av Aalbu? Det ville være hyggelig! 19386[/snapback] Hvis en ny drakt er alt som skal til for at Stian blir, skal han pinadø få den av meg.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 22. November 2004 Del Skrevet 22. November 2004 Fortsett "debatten" i Stian Ohr tråden vær så snill... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 Stabæk og Gaute enige -så da er vel den saken ute av verden, og man kan snart offentiggjøre hvem den NYE treneren er??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå