atleten 1 675 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 I følge samme artikkel, kan ting tyde på at Erik Loe har barbert seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 I følge samme artikkel, kan ting tyde på at Erik Loe har barbert seg. 19446[/snapback] Eller så har Einar Schultz virkelig gjort alvor av omstruktureringen av administrasjonen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 Stabæk og Gaute enige -så da er vel den saken ute av verden, og man kan snart offentiggjøre hvem den NYE treneren er??? 19444[/snapback] Endelig! Nå kan Gaute bare gå og legge seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 Vi ble til de ....... og han som sa han kom til å bruke betegnelsen VI når han snakket om Stabæk, helt til han begynte i den nye jobben sin. ".....kunne risikert å ikke fått noen jobb med det første....." - Nå fikk vel du jobb ganske raskt, Gaute, så det var vel egentlig ikke noe problem, mer enn du gjorde det til selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 Hadde det ikke vært for at dette står i Nettavisen hadde jeg også reagert negativt på det Gaute "sier". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 endelig godt iog bli ferdig med denne saken...bare håper jeg ikke ser gayte på gata,da skal jeg fortelle min mening om han,og den blir ikke hyggelig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 Så kan det jo nevnes at gaute går ut og kritiserer styret etc. etc på TV2 sporten... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 fult fortjent... Gaute sa da ikke noe galt, en klubb med visjoner om CL semi kan ikke selge de beste spillerene til enhver tid... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 24. November 2004 Del Skrevet 24. November 2004 fult fortjent... Gaute sa da ikke noe galt, en klubb med visjoner om CL semi kan ikke selge de beste spillerene til enhver tid... 19552[/snapback] ...eller ha en trener som godtar slike salg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 24. November 2004 Del Skrevet 24. November 2004 Gaute sa da ikke noe galt, 19552[/snapback] Gaute sa ikke noe galt, men han sa heller ikke noe nytt. Et sikkelig søppelintervju fra TV2!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 24. November 2004 Del Skrevet 24. November 2004 fult fortjent... Gaute sa da ikke noe galt, en klubb med visjoner om CL semi kan ikke selge de beste spillerene til enhver tid... 19552[/snapback] ...eller ha en trener som godtar slike salg 19569[/snapback] Nei, kanskje han skulle satt ned foten litt tidligere, når han hadde muligheten, ikke kritisere i ettertid. Hvis det ble solgt så mange spillere som Gaute var uenig i, så burde han sagt: Hvis dere selger flere nå, så går jeg. - Men kanskje han var redd for svaret han ville fått. Nå er det er sagt, så må jeg si at jeg ikke er ubetinget enig i alle salgene som har vært de seneste årene, men jeg har en følelse av at jeg ikke har vært i en posisjon til å kunne si ifra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå