Posse 21 234 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Januar 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Januar 2022 Det var et godt (og langt) møte i dag. Vi fikk luftet oss gjennom alle punktene. Det kommer et referat etter hvert, og flere ting vil komme ut de neste dagene. Det er ting som må fikses i klubben vår, men det legges ned et godt stykke arbeid for å gå igjennom hva som har gått skeis, reparere og forsterke. Vi håper vi kan komme med noen konkrete og morsomme ting der supporterne kan delta aktivt i gjenreisingen. Det er noen ting vi kan snakke om og noe som er intern info, men Support skal være så ærlige og åpne vi kan, og det vil klubben også. 64 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norse_Troll 0 Del Skrevet 6. Januar 2022 Del Skrevet 6. Januar 2022 Erik L. Sæter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 6. Januar 2022 Del Skrevet 6. Januar 2022 Jørgen Poulin Auråker Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 7. Januar 2022 Del Skrevet 7. Januar 2022 Svein Jakob Hagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blueeagle 16 Del Skrevet 11. Januar 2022 Del Skrevet 11. Januar 2022 Reidar Fusdahl Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 234 Del Skrevet 12. Januar 2022 Del Skrevet 12. Januar 2022 På vårt årsmøte torsdag 10. februar på Onkel Blaa vil det komme folk fra klubbstyret og administrasjonen. Sånn hvis noen har spørsmål de ønsker svar på, @nichb @ringo (som ikke lar meg tagge ham) 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 12. Januar 2022 Del Skrevet 12. Januar 2022 30 minutter siden skrev Posse: På vårt årsmøte torsdag 10. februar på Onkel Blaa vil det komme folk fra klubbstyret og administrasjonen. Sånn hvis noen har spørsmål de ønsker svar på, @nichb @ringo (som ikke lar meg tagge ham) Du må legge til en @ på @ringo. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 12. Januar 2022 Del Skrevet 12. Januar 2022 42 minutter siden skrev Posse: På vårt årsmøte torsdag 10. februar på Onkel Blaa vil det komme folk fra klubbstyret og administrasjonen. Sånn hvis noen har spørsmål de ønsker svar på, @nichb @ringo (som ikke lar meg tagge ham) Jeg regner med at det meste ble besvart i møtet dere hadde i forrige uke. Bortsett fra de spørsmålene som vedrører interne prosesser, og som derfor ikke kan besvares. Hva med å ha et årsmøte fritt for det vanlige tompratet fra administrasjonen? Så kan dere heller ta det videre på samme måte som dere gjorde med det åpne brevet? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 12. Januar 2022 Del Skrevet 12. Januar 2022 54 minutter siden skrev Posse: På vårt årsmøte torsdag 10. februar på Onkel Blaa vil det komme folk fra klubbstyret og administrasjonen. Sånn hvis noen har spørsmål de ønsker svar på, @nichb @ringo (som ikke lar meg tagge ham) Ahh søtt av deg @Posse, stiller alltid jeg vøtt!!! Men er det noe håp om enda mer trøkk fra deg og SS ? Et lite snev av Pyro og Qatar engasjement ? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 12. Januar 2022 Del Skrevet 12. Januar 2022 1 time siden skrev Posse: På vårt årsmøte torsdag 10. februar på Onkel Blaa vil det komme folk fra klubbstyret og administrasjonen. Sånn hvis noen har spørsmål de ønsker svar på, @nichb @ringo (som ikke lar meg tagge ham) Nice - står Jon bak der klar til å rive i en kaffekopp også da kanskje???? Spøk til side - jeg er alt for utålmodig til å brenne inne med ting jeg lurer på til et medlemesmøte. Men klart passer det så passer det. Erfaringsmessig har medlemmsmøtene dessverre vært litt bortkastet tid, og når det fort tar mer enn halvannen time bare å komme seg dit så må det ha verdi. @@ringo - funker smoooth det ass 😜 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 234 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Januar 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Januar 2022 Jeg tror det er veldig fint om medlemmene kan stille direkte spørsmål i et lukket rom framfor at det skal sendes mail hit og dit hver dag og skrives opp og ned på forumet med frustrasjon og ubesvarte spørsmål. Det er mye man kan få svar på om man spør. Jeg ønsker dette fordi jeg har sett gang på gang at folk krever handling (både her og i NSA) og er skikkelig på krigsstien, men uteblir fra alle muligheter til å faktisk rekke opp hånda og si noe selv når de får sjansen. Det er mye mer behagelig at jeg gjør jobben, underholder litt i manesjen mens de spiser popcorn og kommer tilbake med kinderegg. Så siden jeg ikke tar gjenvalg trenger vi at folk trår frem og spør om det de lurer på når de får muligheten, face to face og på hjemmebane på Blaa. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 12. Januar 2022 Del Skrevet 12. Januar 2022 14 minutter siden skrev Posse: Jeg tror det er veldig fint om medlemmene kan stille direkte spørsmål i et lukket rom framfor at det skal sendes mail hit og dit hver dag og skrives opp og ned på forumet med frustrasjon og ubesvarte spørsmål. Det er mye man kan få svar på om man spør. Ok enig, men jeg sitter ikke inne med frustrasjon og ubesvarte spørsmål helt til den 10 feb… Heldigvis er jeg bare en fotballsupporter på et supporterforum og helt innafor spør du meg å kunne være frustrert rundt klubben spesielt i disse tider… 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Januar 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Januar 2022 Flott! Fint om dere kan be klubben om å forberede seg på spørsmål rundt avtalen mellom klubb og aksjeselskap (de leser jo forumet, så egentlig trenger dere ikke be om noe som helst). Jeg er spesielt interessert i svar på spørsmål rundt hvor midler fra Grasrotandelen, fyrverkeri-salget og Tier-aksjonen har havnet siden 2013. Hvordan kan det ha seg at klubben har gått i null hvert år, bortsett fra i 2020 - selv om disse midlene har vært variable? Aksjeselskapet står ansvarlig for alle kommersielle rettigheter og fakturerer klubben for denne jobben. Det rare er at media og markedsavdelingen er lønnet av klubben, mens det altså er aksjeselskapet som tar betalingen fra kundene. Det som er enda rarere, er at sponsorinntekter har stått stille i mange år, mens aksjeselskapets betaling for å skaffe inntekter har skutt i været. Selv om tjenesten de leverer, faktisk leveres for klubbens regning. Aksjeselskapet har jo ingen ansatte, og tilogmed daglig leder i ASet er lønnet av klubben. Alt dette er svært vanskelig å forstå for en vanlig supporter som meg. Jeg er derfor glad for å ha alliert meg med kyndig økonomisk og juridisk kompetanse, slik at svarene fra klubben blir mer forståelige. Gleder meg! 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 12. Januar 2022 Del Skrevet 12. Januar 2022 ...og når de først er i gang med å forberede seg, så bør de forvente noen spørsmål om evalueringen også. Jeg antar at man på det tidspunktet vil ha lagt fram sin rapport. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 12. Januar 2022 Del Skrevet 12. Januar 2022 ……. Legg også på hvordan en exit klausul er mellom klubb og as og hva da med pengene as har hentet ut de siste årene. Tilbakeføres disse til klubben? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 17. Januar 2022 Del Skrevet 17. Januar 2022 Da er evalueringen tydeligvis ferdig. Noen som har fått med seg noe om hvordan funnene skal offentliggjøres, hvis i det hele tatt? Slik jeg leser dette, så kan det virke som man ikke er så keene på å dele funnene med øvrigheten. Uansett godt å se vi definitivt "skal" tilbake til toppen av norsk fotball. Fryktet at vi aldri skulle bli topp 6 igjen, slik vi var i fjor: Teamet har fått et grundig innblikk i rapporten og vil de neste dagene bearbeide den, samt informere personene som er involvert i prosessen. Over helgen vil rapporten blant annet legges frem for de tidligere Stabæk-spillerne Tommy Stenersen, Christian Holter og Morten Skjønsberg. Videre i prosessen vil også styrene bli involvert. Ut ifra disse møtene vil det bli laget en handlingsplan. En handlingsplan som skal føre oss tilbake til toppen av norsk fotball. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 17. Januar 2022 Del Skrevet 17. Januar 2022 14 minutter siden skrev geirti: Da er evalueringen tydeligvis ferdig. Noen som har fått med seg noe om hvordan funnene skal offentliggjøres, hvis i det hele tatt? Slik jeg leser dette, så kan det virke som man ikke er så keene på å dele funnene med øvrigheten. Uansett godt å se vi definitivt "skal" tilbake til toppen av norsk fotball. Fryktet at vi aldri skulle bli topp 6 igjen, slik vi var i fjor: Teamet har fått et grundig innblikk i rapporten og vil de neste dagene bearbeide den, samt informere personene som er involvert i prosessen. Over helgen vil rapporten blant annet legges frem for de tidligere Stabæk-spillerne Tommy Stenersen, Christian Holter og Morten Skjønsberg. Videre i prosessen vil også styrene bli involvert. Ut ifra disse møtene vil det bli laget en handlingsplan. En handlingsplan som skal føre oss tilbake til toppen av norsk fotball. Håper @@ringo er blitt intervjuet i denne prosessen! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Januar 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Januar 2022 @Possebra formulert tilsvar på klubbens FB side: Dette var ganske utrolig å lese. Jeg og 10 andre supportere var i møtet med klubben der vi representerte de drøyt 270 som signerte det åpne brevet. Den tydeligste tilbakemeldingen klubben har fått på mange år. I møtet fikk vi inntrykk av at dette ble tatt på alvor og at vi ville se resultater, oppdateringer og tydelige grep fremover. Vi er rett og slett helt paffe av det vi har sett til nå. Det var bare litt "uklare ansvarsområder", "full tillit" og "gled dere"? Vi rykka direkte ned for helvete! Mener dere helt ærlig at dette skal få folk til å glede seg og kjøpe sesongkort? 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 21. Januar 2022 Del Skrevet 21. Januar 2022 1 time siden skrev arni: @Possebra formulert tilsvar på klubbens FB side: Dette var ganske utrolig å lese. Jeg og 10 andre supportere var i møtet med klubben der vi representerte de drøyt 270 som signerte det åpne brevet. Den tydeligste tilbakemeldingen klubben har fått på mange år. I møtet fikk vi inntrykk av at dette ble tatt på alvor og at vi ville se resultater, oppdateringer og tydelige grep fremover. Vi er rett og slett helt paffe av det vi har sett til nå. Det var bare litt "uklare ansvarsområder", "full tillit" og "gled dere"? Vi rykka direkte ned for helvete! Mener dere helt ærlig at dette skal få folk til å glede seg og kjøpe sesongkort? Uttrykket "full tillit" er fullstendig utvannet og betyr ingenting i praksis. Tillit gjør man seg fortjent til som følge av resultater. Mistillit får man ved manglende resultater. Hvilke resultater gir "full tillit" i denne saken? 🤷♂️ Vi ønsker svar og begrunnelser!! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 22. Januar 2022 Del Skrevet 22. Januar 2022 15 timer siden skrev arni: @Possebra formulert tilsvar på klubbens FB side: Dette var ganske utrolig å lese. Jeg og 10 andre supportere var i møtet med klubben der vi representerte de drøyt 270 som signerte det åpne brevet. Den tydeligste tilbakemeldingen klubben har fått på mange år. I møtet fikk vi inntrykk av at dette ble tatt på alvor og at vi ville se resultater, oppdateringer og tydelige grep fremover. Vi er rett og slett helt paffe av det vi har sett til nå. Det var bare litt "uklare ansvarsområder", "full tillit" og "gled dere"? Vi rykka direkte ned for helvete! Mener dere helt ærlig at dette skal få folk til å glede seg og kjøpe sesongkort? Og, her er svaret fra den største aksjonæren i ASet (Petter Andreas Wulff): "Bjørnar Posse Sandboe Har du ikke tillit til utallige timer med evaluering og jobbing og gjennomganger så kom på årsmøtet. Holder nå….." 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 22. Januar 2022 Del Skrevet 22. Januar 2022 5 minutter siden skrev mbh: Og, her er svaret fra den største aksjonæren i ASet (Petter Andreas Wulff): "Bjørnar Posse Sandboe Har du ikke tillit til utallige timer med evaluering og jobbing og gjennomganger så kom på årsmøtet. Holder nå….." Utrolig arrogant fra Wulff! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 22. Januar 2022 Del Skrevet 22. Januar 2022 Det er en hersketeknikk som muligens funker på kone, barn, og noen stakkars ansatte. Jeg har imidlertid liten tro på at den fører frem etter hensikten denne gangen. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 441 Del Skrevet 22. Januar 2022 Del Skrevet 22. Januar 2022 Jeg så nettopp den ubrukelige facebook kommentaren fra Wulff! Hva slags stilling har han i klubben? Skjønner han ikke at han kan ikke skrive slikt til supporterleder, som snakker på vegne av supporterne? Skjønner han ikke at supporterne er pisst pga en evaluering som har tatt nesten en mnd, og resulterte i å bli ett realt hofteskudd? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 22. Januar 2022 Del Skrevet 22. Januar 2022 2 minutter siden skrev Marandinho: Jeg så nettopp den ubrukelige facebook kommentaren fra Wulff! Hva slags stilling har han i klubben? Skjønner han ikke at han kan ikke skrive slikt til supporterleder, som snakker på vegne av supporterne? Skjønner han ikke at supporterne er pisst pga en evaluering som har tatt nesten en mnd, og resulterte i å bli ett realt hofteskudd? Styremedlem i ASet, hvor han også er største aksjonær. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 441 Del Skrevet 22. Januar 2022 Del Skrevet 22. Januar 2022 8 minutter siden skrev mbh: Styremedlem i ASet, hvor han også er største aksjonær. Enda verre.. Syntes Posse svarte han meget bra igjen nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 22. Januar 2022 Del Skrevet 22. Januar 2022 Wulff får meg til å tenke på David Bowie: And I've been putting out the fire with gasoline 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 234 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Januar 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Januar 2022 Spesiell kommentar, selv om jeg personlig har sansen for Petter. Han er blaa og engasjert. Jeg spurte Jon og Espen eksplisitt om konkret fremgang i starten av uka, og dette var det vi fikk. Det er mulig Petter ikke visste at vi har prøvd å få oppdateringer på bakrommet i forkant. Det er uansett altfor tynt, og jeg vet generelt ingenting om innholdet i evalueringen. Jeg er også bekymret for at det innledes med at man ikke skal finne syndebukker. Neivel, men vi må jo vite hva som har gått galt når vi rykker ned! Hele ordlyden var, som jeg også svarte til klubben, tørrere enn fotballforbundets wienerbrød. Vi MÅ ha mer engasjement utad når det handler om så viktige ting som hvilken divisjon vi spiller i. Det handler jo om hvorvidt vi klarer å overleve økonomisk eller ikke. Ny stadion eller ikke. Fans på kamp eller ikke. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 22. Januar 2022 Del Skrevet 22. Januar 2022 Veldig bra svar på tiltale på FB @Posse. Vi trenger å få litt innsikt i hvordan de analyserer nedrykket. Vi trenger ikke å være enige - men om vi skal kunne føre en meningsfylt dialog så må vi forstå hvordan de tenker. Så skjønner jeg at de ønsker å gi sport ro til å jobbe. Det er tross alt det viktigste. Skulle vi ha byttet noen, måtte det ha skjedd i fjor høst. Det viktigste for det sportslig nå tror jeg er noen troverdige signeringer. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 22. Januar 2022 Del Skrevet 22. Januar 2022 Han Wulff var ganske ovenfra og ned 5 januar når Det ble lagt ut informasjon om evalueringsprosessen også. Hans innlegg ble da likt av ALLE i ledelsen som skulle evalueres! Flere har fjernet sin like igjen nå. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 234 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Januar 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Januar 2022 Jeg skal bare ta Petter W litt i forsvar her; han er engasjert og går langt utover det gjennomsnittlige styremedlemmer vanligvis gjør meg bekjent. Han holder kontakten med spillerne og er med på å få folk til å føle tilhørighet. Jeg tok ikke kommentaren om at det holder nå personlig, jeg vil heller at det bobler over av følelser enn at alt skal være så jævla tørt og grått. Dessuten er det ikke han alene som skal trenge å svare for at vi får vite så lite om evalueringen. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå