palau 0 Del Skrevet 9. Oktober 2004 Del Skrevet 9. Oktober 2004 erstatte Andresen med Svindal???? Svindal er landets mest klare primadonnaspiller. spesielt da han var i tippeligaen. "meg selv, så meg selv, og til slutt meg selv da og helst..." hvis ikke Tommy følte det funka de første 6-7 min av en kamp, så surna han og var helt middels de neste 83-84. og så jæ... selvsentrert. og har fyren EVER spilt en bra landskamp???? nei! midtbanen skulle gjerne hatt med tommy likevel (TIL NØD), men sammen med Andresen. tippeligaens beste midtbanespiller. så kunne man lagt hoseth og gamst på kantene. og steffen og carew foran. ille svik av hareide og dumpe en kaptein som er 100 % god... feigt. gir han etter for mediapresset? og ikke minst: svindals dyktige tiltak for å fore pressen med "nå har jeg vært dritgod"-historier fra bundesliga. han var flink til å gå bak ryggen på medspillere i Norge også for å tipse media om egen fortreffelighet. han er norges MINST kollektive spiller, den mest selvsentrerte og det med de absolutt korteste sosiale antennene... DE 6 foran skulle etter min menig vært: Carew- Steffen gamst-martin-gashi-derek ... men viktigste reaksjon etter laguttaket...: fy faen hvor mediakilden svindal kan få det til... og enda mer faen så feig hareide er..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaamann 0 Del Skrevet 9. Oktober 2004 Del Skrevet 9. Oktober 2004 tydelig at du er en amatør. Andresen har vært ræva siden han kom tilbake fra blækkbørn (det heter vel det på dette forumet) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 9. Oktober 2004 Del Skrevet 9. Oktober 2004 enig blaamann... han har ikke vært så god som han burde synes jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 9. Oktober 2004 Del Skrevet 9. Oktober 2004 Hvis Martin ikke spiller, tror jeg ikke det kommer av at han ikke er i form. Tommy og Martin er ganske forskjellige spillertyper, så jeg tror nok at valget er rent strategisk. Jeg håper faktisk begge spiller i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 9. Oktober 2004 Del Skrevet 9. Oktober 2004 Synes det er bra at Martin egentlig ikke spiller jeg, da kan han fokusere 100% på våre kamper og kommer ikke sliten til Trondheim.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 9. Oktober 2004 Del Skrevet 9. Oktober 2004 førsteomgangen til TSL har vært intet annet enn udugelig, på randen til katastrofe med tanke på at norge spiller om avansement til et VM.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 9. Oktober 2004 Del Skrevet 9. Oktober 2004 Jeg vil ikke ha noen skade på Martin så for meg er det klinkende likegyldig hvem andre som spiller på landslaget akkurat disse kampene her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 9. Oktober 2004 Del Skrevet 9. Oktober 2004 Men det blr jo 0-1 - flott! Martin med et fint innhopp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 549 Del Skrevet 9. Oktober 2004 Del Skrevet 9. Oktober 2004 Godt å se fighting face på Martin da innhoppet kom. Ellers synes jeg det er godt å se Tommy i hetluften igjen, Stabæk har mye å takke han for, tross alt. For meg var det 2xStabæk på midten som sikret inn seieren idag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Del Skrevet 12. Oktober 2004 OG når er han tilbake på banen som kaptein og fus i alt, sannsynligvis. Nettavisen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Da vinner vi på lørdag, da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Han fyren i Nettavisen ringte meg akkurat og lurte på hvordan TSL og Martin går sammen. Han kunne fortelle at det ser ut til at Martin får den offensive rollen, mens TSL skal være det definsive ankeret Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Han fyren i Nettavisen ringte meg akkurat og lurte på hvordan TSL og Martin går sammen. ..og hvordan går TSL og Martin sammen, Richard? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Del Skrevet 12. Oktober 2004 det vet da faen ikke jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Konge-kommentar... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Jeg har mine sterke tvil til at det var svaret du ga nettavisen journalisten... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Del Skrevet 12. Oktober 2004 det har du helt rett i. Da sa jeg omtrent det samme, men litt mer omstendlig. TSL har utviklet seg som spiller, mer en defensiv sweeper, lite offensiv, må ikke kjele med ballen og ta 4 pirruetter. Da MA og TSL spilte sammen på Stabæk hadde vi også Tobbe, 4-2-3-1, Martin på kant etc.etc. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 VG melder om at Gaute og Martin ikke har hatt en konflikt. Noen som blir med og teppebomber lokalene til den "patriotiske" drittavisen Budstikka? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Gaute og Martin har sammen gått til angrep på Budstikka gjennom et leserinnlegg som stod på trykk i går. Innlegget dekket ca en halv side i Budstikka og hadde denne tittelen "Budstikkas bomskudd". Kjempe bra at de sier ifra når avisen går over streken. De sier at journalistene har kokt sammen sur saus. Og er tydelig skuffet over Budstikkas dekning av Stabæk i denne vanskelige situasjonen. De føler Budstikka burde gidd Stabæk støtte og bidratt possitivt, fremfor og stille seg i fremste rekke for og kritisere og skape motsetninger. De to avslutter innlegget med en "spillerbørs" over journalistene som skrev lørdagens oppgulp. Der begge "spillerne" får karrakteren 2 etter denne beskrivelsen. Svein Olsson: Tydelig usikker i ny rolle. Misser enkelte mottak. Og prøver å dekke stoer områder, men lykkes med lite. André Strømnes: Virker overtent og ambisiøs. Påtar seg store oppgaver, men hadde vunnet på å velge enkle løsninger. Blir tydelig sliten mot slutten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Veldig bra at Martin og Gaute sier ifra! Noen som har en link eller kan scanne innlegget for oss som kjøper dopapir på Rema? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Jeg kan prøve og scanne innlegget, men mistenker at teksten blir liten. At begrensningen på forumet sider på bildekvalitet gjør det vanskelig. Budstikka har ikke leserinnlegg på nett (uten at du betaler 15 kr for og lese hele avisen i pdf versjon) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 (uten at du betaler 15 kr for og lese hele avisen i pdf versjon) 15 spenn for å laste ned budstikka?? Hva koster den i løssalg? Skulle at mtp at de slipper å trykke og distrubere avisa at den ville være billigere på nett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Slapp av, Jeg skal skrive den av og legge den ut i løpet av dagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 13. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 13. Oktober 2004 (endret) Morsomt. Endret 13. Oktober 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Flott Richard! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 scanne innlegget, Tror scanneren din kan gå istykker hvis du skanner søppel. Hvis du er i tvil litt søppelkassa di oppå scanneren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg