Gjest woxen Del Skrevet 31. Januar 2003 Del Skrevet 31. Januar 2003 "Stabæk fansen lager en ny ultrasgruppe som heter Commando Ultra Nadderud '03. Denne består stort sett av medlemmer fra Gjettum Ultras, Bærum Ultras og Stabæk Inferno. Ingebright Steen Jensen sier det er et utslag av stammekultur." "Vålerenga spiller 0-0 mot Stabæk i stiv kuling og sidelengs regn på Ullevål. Stabæk fansen's nye ultras gruppering, Ultra Gruppo Torchida Bærum Blu har med et enormt overhead-banner med bilde av Ingebrigt Steen Jensen de kan dekke over resten av Cola svingen med." Thi-hi... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 400 Del Skrevet 2. Februar 2003 Del Skrevet 2. Februar 2003 Kjernens krystallkule var eminent... VPNs kvinnelige skribent har forsøkt en blåkopi, og endt opp med en liste tåpelige plattheter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 3. Februar 2003 Del Skrevet 3. Februar 2003 Selvironi er noe dritt! La oss bli skikkelig sure! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 400 Del Skrevet 4. Februar 2003 Del Skrevet 4. Februar 2003 Jeg er ikke sur. Jeg synes bare Kjernens krystallkule for noen dager sider var utrolig bra, det synes tydeligvis flere ettersom den ble lagt ut på stabaek.no. Når VPN forsøker det samme, bare utrolig mye dårligere, les begge og sammenlign dem, blir det teit. Kjernens poenger (NB: ikke bare om Stabæk) holdt høy kvalitet. Det gjorde ikke VPNs. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 4. Februar 2003 Del Skrevet 4. Februar 2003 Enig! VPN kunne spart seg de skriveriene. Det er rett og slett pinlig. Jeg er flau på min klanskollegas vegne. TinTin som lo seg skakk av Kjernens sak Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg