AndersBD 1 000 Del Skrevet 10. Oktober 2004 Del Skrevet 10. Oktober 2004 Har kapret meg en PC i kantina og tenkte jeg skulle gi lyd fra meg. Lever Garderekrutt livet til det fulle, men takk høyere makter for helgeperm, jeg får med meg nesten samtlige resterende kamper. Er forresten ikke mange Stabæk supportere her, men mange som ikke ønsker oss ned. Dit skal vi seff ikke uansett. STABÆK ALLEZ! -Anders Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 10. Oktober 2004 Del Skrevet 10. Oktober 2004 ..men får du spilt no' gitar!? Øveøveøve, vet du. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonna 0 Del Skrevet 10. Oktober 2004 Del Skrevet 10. Oktober 2004 Har kapret meg en PC i kantina og tenkte jeg skulle gi lyd fra meg. Lever Garderekrutt livet til det fulle, men takk høyere makter for helgeperm, jeg får med meg nesten samtlige resterende kamper. Er forresten ikke mange Stabæk supportere her, men mange som ikke ønsker oss ned. Dit skal vi seff ikke uansett. STABÆK ALLEZ! -Anders Hehe, i den kantina satt jeg vel for nøyaktig ett år siden, 1 år er gått, og livet kan endelig fortsette som normalt.. Ålreit kantine, men det er det eneste ålreite med Heistadmoen.. Gled deg til biuvak øvelsene! 9568 Tonna Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg