Torres 4 096 Del Skrevet 11. Februar 2022 Del Skrevet 11. Februar 2022 30 minutter siden skrev Slum: Det var ikke klart, men skal komme i løpet av kort tid. Dog ikke sikkert at denne evalueringen blir ferdig til klubbens årsmøte. Hæ? Har man ikke kommet igang? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 11. Februar 2022 Del Skrevet 11. Februar 2022 33 minutter siden skrev Slum: Dog ikke sikkert at denne evalueringen blir ferdig til klubbens årsmøte. Perfekt planlagt av ledelsen si, her er de gode !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 11. Februar 2022 Del Skrevet 11. Februar 2022 2 timer siden skrev Slum: Det var lett grillstemning. Ingen jeg pratet med etter møtet hadde fått noen større tro på opprykk eller større tillit til ledelsen. Var det en ydmyk gjeng (Jon og Espen) eller så de egentlig ikke problemet utenom det sportslige? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Februar 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Februar 2022 Ærede medlemmer Vedlagt ligger referat fra årsmøtet, samt budsjett, regnskap, revisors beretning samt vår egen årsberetning. Og med det takker jeg for meg som styreleder etter å ha vært i styret siden 2008, med unntak av da jeg måtte utestenge meg selv for pyro i 2009. Det var heldigvis bare ut sesongen, og jeg ble pælma ut i slutten av første omgang i siste serierunde. Jeg hadde tenkt å bare pensjonere meg og reise til Granca, men så begikk jeg åpent brev på nyåret og innehar nå den 9. plassen i styret for å følge opp evalueringen av klubben. Resten av styret har ikke konstituert seg ennå, det vil skje en av de nærmeste dagene. Referat aarsmote stabaek support 2021.pdf Regnskap_budsjett 2021 - årsmøte.xlsx Revisjonsberetning Stabæk Support 2021.docx Årsberetning Stabæk Support 2021.pdf 28 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 12. Februar 2022 Del Skrevet 12. Februar 2022 Takk! Dokumentene var kjedelige, men referatet har absolutt litterære kvaliteter. Det er litt trist at det er morsommere å lese referat fra et årsmøte i SS, enn å følge lagets forberedelser mot en ny sesong. Men, sånn har det altså blitt. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå