Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det bunner nok i budstikkas helge bilag på lørdager (Plus) der det stor 5 sider om temaet...... Så journalisten i Budstikka har nok gjort en god jobb med og finne frem til de riktige vedkommende som villig prater ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Følgende ligger nå på forsiden til stabak.no:

PerlScript Error error '80004005'

in cleanup Can't call method "Fields" on an undefined value

/script/lib.asp, line 71

Det er altså en cleanup/oppryddning på gang i ledelsen. Venter spent på resultatet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ønsker å trekke frem, kanskje et utdebattert emne, den siste tids hendelser i klubben. Jeg er en mann av stor respekt for Gaute Larsen og hans resultater før årets sesong. Jeg er enig i at denne sesongen har vært dårlig og at man som en trener må ta en del av skylden, men herregud for en behandling av en trener, både fra klubb og enkelte supportere!!

”Sammen er vi sterke” er et sitat som ikke kan benyttes som en betegnelse for den siste tiden.

Den eneste sammenhengen dette kan brukes i er forholdet mellom Martin og Ingo.

Jeg er utrolig skuffet over behandlingen som er gitt Gaute Larsen av klubbledelsen. Gaute har gitt oss masse glede de siste årene!

Klubben har måtte selge så å si alle klassespillere for å betale gammel moro. Har vi fått erstatninger? Ja, men de har ikke hatt samme nivå som de vi har solgt!

Mange mener at Gaute skulle ha gitt mer uttrykk for at han skal ha nye spillere. Jeg vet ikke om det ovenfor en prestasjonsgruppe er så smart å hyle ut i media at vi trenger nye spisser – de vi har er så dårlige! Tror at psyken til Finstad vil ha vært enda mer på bunn.

Jeg tror ikke det nye dream teamet Ingo og Martin er løsningen for en klubb som Stabæk. Enkeltpersoner teller ikke, det er laget som må gå foran alt!

Har fått med meg har Martin har vært en av pågangsdriverne for å kvitte seg med Gaute. Det har vært en del gnisninger i mellom disse to. Jeg tror at Martin er person som bare tenker på seg selv! Han ble litt grinete fordi treneren og resten av Norge synes at bridgeavtalen som han hadde fått av Ingo er helt på tryne. Jeg lurer på om Martin husker hvem som trente ham når han leverte sin aller beste sesong noen gang. Han reiste til Blackburn og ble kaptein på det Norske landslaget.

Jeg vil bare si at jeg ønsker Gaute Larsen lykke til, hvor hen det måtte bli!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Følgende ligger nå på forsiden til stabak.no:

PerlScript Error error '80004005'

in cleanup Can't call method "Fields" on an undefined value

/script/lib.asp, line 71

Det er altså en cleanup/oppryddning på gang i ledelsen. Venter spent på resultatet...

Jeg tror at det er Pål Bergs A og TEST saker som vaskes bort.

Nok en koslig omtale om stabæk. FLOTTE GREIER

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg for min del har alltid hatt mistanke til denne line 71. Jeg tror det er hun som er det råtne egget i kurven. Ledelsen har nok fått på det rene at det var hun som sladret til VG om Gautes avgang, og nå har de iverksatt en "cleanup".

Forøvrig har jeg også mistanke om at line 71 opererer sammen med en annen person fra samfunnets skyggeside. Denne personen, også kjent som KåtMann46 Alta, har tidligere vist at han er kapabel til å skape mye trøbbel hvis han går inn for det. line 71 og KåtMann46 Alta kan beviselig knyttes sammen gjennom deres "priv" samtaler på Svisj Dansband-chat natt til søndager det siste halve året.

Her er det viktig å handle raskt! :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

line 71 og KåtMann46 Alta kan beviselig knyttes sammen gjennom deres "priv" samtaler på Svisj Dansband-chat natt til søndager det siste halve året.

For ikke å snakke om alle de meldingene som har gått på Sone 2s vårsonen, sommersonen, høstsonen og i helvete så mørkt det har blitt nå-sonen. Særlig siden koblerkabler37 også har deltatt her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis vi et øyeblikk glemmer alle distraksjoner, og ser på innlegget til TOMMI, så er jeg veldig enig! Med ETT vesentlig unntak ... jeg tror IKKE Martin er en slags muldvarp,,,jeg tror han har uttrykt noe som er en kollektiv mening (også fra tilskuerplass) at en del (varige) disposisjoner er temmelig usystematiske og derfor ødeleggende for laget, og det var på sin plass å si fra....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gaute og Martin har sammen gått til angrep på Budstikka gjennom et leserinnlegg som stod på trykk i går. Innlegget dekket ca en halv side i Budstikka og hadde denne tittelen "Budstikkas bomskudd".

Kjempe bra at de sier ifra når avisen går over streken. De sier at journalistene har kokt sammen sur saus. Og er tydelig skuffet over Budstikkas dekning av Stabæk i denne vanskelige situasjonen. De føler Budstikka burde gidd Stabæk støtte og bidratt possitivt, fremfor og stille seg i fremste rekke for og kritisere og skape motsetninger.

De to avslutter innlegget med en "spillerbørs" over journalistene som skrev lørdagens oppgulp. Der begge "spillerne" får karrakteren 2 etter denne beskrivelsen. :D

Svein Olsson: Tydelig usikker i ny rolle. Misser enkelte mottak. Og prøver å dekke stoer områder, men lykkes med lite.

André Strømnes: Virker overtent og ambisiøs. Påtar seg store oppgaver, men hadde vunnet på å velge enkle løsninger. Blir tydelig sliten mot slutten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gaute og Martin har sammen gått til angrep på Budstikka gjennom et leserinnlegg som stod på trykk i går. Innlegget dekket ca en halv side i Budstikka og hadde denne tittelen "Budstikkas bomskudd".

.

Det som kanskje er skremmende her er at lokal avisa må jo ha en kilde som disse opplysningene kommer fra.

Jeg regner med at Stikka ikke har journalister i garderoben etter hver kamp, så hvem er denne kilden?

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er i selve artikkelen sitert endel kilder osm ikke det står hvem er. Så som jeg har sagt tidligere det er nok noen som har vært litt snakkesalige, men når Budstikka dimensjonerer opp og får en diskusjon til og bli en maktkamp og koker sammen historier til en svær sur grøt blir det liksom ikke bedre. Gaute og Martin legger ikke skjul på at de har diskutert ting. Men hadde det vært en maktkamp hadde vel neppe martin ønsket seg til bake til Stabæk. Og heller ikke hadde Gaute fått ny kontrakt for et år siden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som kanskje er skremmende her er at lokal avisa må jo ha en kilde som disse opplysningene kommer fra.

Kan det være samme kilden som vedkommende under brukte når han sjekket om det var amerikanske soldater i Bagdad?

_39065561_saed203ap.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Maktkamp På Nadderud?
  • Opprett ny...