pedro 107 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Vær så snill, si at dette bare er piss? Det er ikke første April idag vel? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Håper du skjønte at det bare var piss.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Møtte han på Stabæk-kontoret igår. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Matti er en slag kraftig mann. Mulig han kan få opp kamp moralen et par hakk, hadde ikke blitt lei meg om vi grisebanka Rbk nok en gang:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Nykänen er dessuten en mediaprofil, som vil skape mye oppmerksomhet rundt laget. Han er vant til å opptre og lage show rundt sin egen person. Det betyr mer underholdning på Nadderud. Og fotball er jo som kjent underholdning. Det er som Stabæk har sagt: lederne som skaper gode prestasjoner, og han har jo bevist til fulle at han kan prestere. Aalbu har jo gode erfaringer med finske trenere med bakgrunn i hopp, så dette virker lovende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Jeg holder fortsatt en knapp på Rocco. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Jeg holder fortsatt en knapp på Rocco. Rocco kunne vel kanskje profilert golf? hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Hepp, Nykänen er vel og bra men Eil Landsem... DET er å dra spøken litt langt!!! Det blir som når Even pellerud tok med seg Hege Riise på LSK trening for å lære gutta å slå frispark! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
quarten 0 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Åhhh! Hege Riise er SKUMMEL!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Men hun blir barnemat i forhold til Anne Holt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
quarten 0 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Det har du rett i! Tenk deg begge to i trenerteamet neste sesong a... Da daua jeg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Det ville ende med anklager om sexuell trakasering, og Fru Riise ville trekke seg fordi Stabæk nekter å kjøpe den "talentfulle" sønnen til tremeningen hennes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
quarten 0 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Har hun tremenning? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Seriøst. Eli Landsem er undervurdert som trener. Jeg tror faktisk hun kunne gjort en godt jobnb i TL. Men det fordrer selvsagt at spillerne i den troppen hun skal trene tåler å ha en kvinne som sjef. Tror dessverre ikke alle fotballspillere er modene for en slik tanke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Drømmescenario. Vi beholder plassen i TL, vi beholder vårt image som nyskapende med bertetrener (stygg, men who cares?) og vi slår alle med liksom-macho trenere neste år. Det er lov å drømme. Må innrømme, Rich, at tanken har slått meg i mitt lille, gamle, syke hode. Men bare som et tanke-eksperiment fordi jeg har fulgt Asker ganske nøye gjennom endel år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg