Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nykänen er dessuten en mediaprofil, som vil skape mye oppmerksomhet rundt laget. Han er vant til å opptre og lage show rundt sin egen person. Det betyr mer underholdning på Nadderud. Og fotball er jo som kjent underholdning. Det er som Stabæk har sagt: lederne som skaper gode prestasjoner, og han har jo bevist til fulle at han kan prestere. Aalbu har jo gode erfaringer med finske trenere med bakgrunn i hopp, så dette virker lovende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Nykänen er vel og bra men Eil Landsem... DET er å dra spøken litt langt!!! Det blir som når Even pellerud tok med seg Hege Riise på LSK trening for å lære gutta å slå frispark!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seriøst. Eli Landsem er undervurdert som trener. Jeg tror faktisk hun kunne gjort en godt jobnb i TL. Men det fordrer selvsagt at spillerne i den troppen hun skal trene tåler å ha en kvinne som sjef. Tror dessverre ikke alle fotballspillere er modene for en slik tanke

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drømmescenario. Vi beholder plassen i TL, vi beholder vårt image som nyskapende med bertetrener (stygg, men who cares?) og vi slår alle med liksom-macho trenere neste år. Det er lov å drømme. Må innrømme, Rich, at tanken har slått meg i mitt lille, gamle, syke hode. Men bare som et tanke-eksperiment fordi jeg har fulgt Asker ganske nøye gjennom endel år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Matti Nykänen?!?
  • Opprett ny...