Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tja, vet ikke om Kanarifansen har tilgitt ham at han gikk til RævBK for noen år siden, men hvis han signerer for VIF vil han sikkert finne bilen med oppskårne dekk en hel del ganger. Om ikke annet bare på pur f....! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske (og her tar jeg forbehold om at det finnes andre som husker bedre enn meg) at Bergdølmo spilte venstrebekk både i LSK og RævBK, så det er vel den plassen han kan best. Han har derimot ikke fremtiden foran seg, men det har Bjørnar, og han spiller jo allerede i blaa drakt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bergdølmo hadde vært en forstekning, men han har som sagt ikke en mann for fremtiden, dessuten tror jeg nok han vil kerve en ganske høy lønn. De pengene (vist de finnes) mener jeg heller burde vært brukt på en skikkelig spiss.

Det er det jeg pr i dag mener er det eneste Stabæk mangler. Vi har Markegård, men siden av han trenger vi en som bøtter inn mål.

Og hva skjer med wowoah, er ikke han bare på lån nå, så har vi oppsjon på kjøp??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi holder oss, så gjerne for meg. Men han blir vel for dyr han Ødegaard gitt.

Flere enn meg som så gamle kjente på Viasat etter Norges kamp i dag eller ? 4 x-blaa på banen mot slutten av Island - Sverige. Chippen, Tobbe, Petur og Helgi. Er det slutt på den tiden da vi fikk hentet slike spillere ? Har det på følelsen....

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alexander Ødegaard,,,,, JA ER DU GÆERN... Hadde vært en topp makker for Eirik....

men sorry, Rich: 3 solide grunner til at det ikke går

1. AØ har nysignet kontrakt med Saftfolket.. og visstnok uten nedrykksklausul

2. Det vil være en køøøøøøøøøø av klubber som vil forsøke å få ham.

3. Stabæk med en markstukken økonomi (gammal moro, fallskjerm til Gaute +++) har ikke i nærheten av de pengene som skal til for å få ham...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

.... og vi legger til:

4. Begge foreldrene hans er fra Bergen og han har visstnok hele kompisgjengen sin der.

5. Offensiv høyrekant i Brann eksisterer ikke, så det er bare å valse rett inn på førstelaget i en klubb som beviselig har penger i bøtter og spann til å bygge opp et slagkraftig lag.

6. RævBK har en lei tendens til å trekke til seg gode spillere, og har visstnok en avtale med SIL om å få beskjed hvis noen prøver seg på Ødegaard.

7. Brøndby er interessert. Utlandet har liksom alltid vært stort for nordmenn.

Men det er pinadø lov å håpe! Skal innrømme at det hadde vært orgasmisk å se Ødegaard i blaa drakt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Mann For Stabæk?
  • Opprett ny...