quarten 0 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Kunne denne mannen vært noe for stabæk mon tro? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=249456 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Hadde ikke gjort noe om han kom til klubben liksom men tipper han skal ha høøøy lønn og det har vi som kjent ikke no særlig råd til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Har ender vel opp i Enga til slutt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Tja, vet ikke om Kanarifansen har tilgitt ham at han gikk til RævBK for noen år siden, men hvis han signerer for VIF vil han sikkert finne bilen med oppskårne dekk en hel del ganger. Om ikke annet bare på pur f....! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Han er vel høyreback og her har vi både Morten og IA. Forsterkninger bør heller skje på venstrebacken og i angrep. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Mener å huske (og her tar jeg forbehold om at det finnes andre som husker bedre enn meg) at Bergdølmo spilte venstrebekk både i LSK og RævBK, så det er vel den plassen han kan best. Han har derimot ikke fremtiden foran seg, men det har Bjørnar, og han spiller jo allerede i blaa drakt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Tror det er riktig det du sier, Sigurd. Men Bergdølmø fylte vel 33 år i dag og er uansett ingen man for fremtiden. Det er derimot Bjørnar som spilte en meget god kamp mot Sochaux. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
aksel 152 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Bergdølmo hadde vært en forstekning, men han har som sagt ikke en mann for fremtiden, dessuten tror jeg nok han vil kerve en ganske høy lønn. De pengene (vist de finnes) mener jeg heller burde vært brukt på en skikkelig spiss. Det er det jeg pr i dag mener er det eneste Stabæk mangler. Vi har Markegård, men siden av han trenger vi en som bøtter inn mål. Og hva skjer med wowoah, er ikke han bare på lån nå, så har vi oppsjon på kjøp?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Sammy har forspilt sine sjanser i Stabæk drakta, han vil jeg ikke se til neste år, de penga (hvis vi har noen) skal vi bruke på en annen kar, eller f.eks. sluttpakka til Gaute. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Alexander Ødegård? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Hvis vi holder oss, så gjerne for meg. Men han blir vel for dyr han Ødegaard gitt. Flere enn meg som så gamle kjente på Viasat etter Norges kamp i dag eller ? 4 x-blaa på banen mot slutten av Island - Sverige. Chippen, Tobbe, Petur og Helgi. Er det slutt på den tiden da vi fikk hentet slike spillere ? Har det på følelsen.... Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Alexander Ødegaard,,,,, JA ER DU GÆERN... Hadde vært en topp makker for Eirik.... men sorry, Rich: 3 solide grunner til at det ikke går 1. AØ har nysignet kontrakt med Saftfolket.. og visstnok uten nedrykksklausul 2. Det vil være en køøøøøøøøøø av klubber som vil forsøke å få ham. 3. Stabæk med en markstukken økonomi (gammal moro, fallskjerm til Gaute +++) har ikke i nærheten av de pengene som skal til for å få ham... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Del Skrevet 14. Oktober 2004 .... og vi legger til: 4. Begge foreldrene hans er fra Bergen og han har visstnok hele kompisgjengen sin der. 5. Offensiv høyrekant i Brann eksisterer ikke, så det er bare å valse rett inn på førstelaget i en klubb som beviselig har penger i bøtter og spann til å bygge opp et slagkraftig lag. 6. RævBK har en lei tendens til å trekke til seg gode spillere, og har visstnok en avtale med SIL om å få beskjed hvis noen prøver seg på Ødegaard. 7. Brøndby er interessert. Utlandet har liksom alltid vært stort for nordmenn. Men det er pinadø lov å håpe! Skal innrømme at det hadde vært orgasmisk å se Ødegaard i blaa drakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Hørte om noen LSK supportere som sa han var på vei til LSK..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaamann 0 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Del Skrevet 14. Oktober 2004 janne og hanne? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Hørte om noen LSK supportere som sa han var på vei til LSK..... Jeg tror faktisk det var denne karen her: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Jeg tror faktisk det var denne karen her: Ja det skal du ikke se bort i fra...... særlig sansynlig er det jo uansett ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg