ts 0 Del Skrevet 2. Februar 2003 Del Skrevet 2. Februar 2003 Hvilken plassering tror dere stabækfans at stabæk kommer på i år? jeg tipper vi ender på en 3.plass og UEFA cup spill Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 2. Februar 2003 Del Skrevet 2. Februar 2003 jeg velger å være optimistisk jeg også. tror vi kan klare en 3. plass. Tror Samir kommer til å slå til denne sessongen. gleder meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 3. Februar 2003 Del Skrevet 3. Februar 2003 Kjører safe og tipper 5. plass Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Del Skrevet 3. Februar 2003 Del Skrevet 3. Februar 2003 Ingen oddsbombe med andre ord. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. Februar 2003 Del Skrevet 3. Februar 2003 Forhåpenligvis nummer tre og uefa, tror det blir jevnt i år... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. Februar 2003 Del Skrevet 3. Februar 2003 Samma hvilken plasering vi får bare vi; Slår disse lagene hjemme: Aalesund, Glimt, Brann, Bryne, LSK, Lyn, Molde, Odd, RBK, Sogndal, TIL, Viking, VIF og disse borte... Aalesund, Glimt, Brann, Bryne, LSK, Lyn, Molde, Odd, RBK, Sogndal, TIL, Viking, VIF Så får vi bare ta en oppsumering når sessongen er slutt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg