Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Landskampen idag overbeviste meg stort, og var den beste kampen Norge har spillt på mange år. Dette skyldes mye av vår egen spiller Martin Andresen som briljerte på Ullevål i kveld! Martin ser ut som han er tilbake i god form! Stolt av vår midtbanekjempe! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
quarten 0 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Ja, martin var god idag - må vel være en skikkelig motivasjonsfaktor for han dette i innspurten for stabæk! En god og bestemt martin trenger vi... Ellers tror jeg dette er en av de beste landskampene jeg har sett på lenge...!! MORRO! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Herlig kamp!! Ikke mer å si. Egil Olsen mente martin var en av de desidert beste og det er helt korrekt. Ofrer alt.. alt for Norge..! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
aksel 152 Del Skrevet 13. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 13. Oktober 2004 (endret) Kjempe kamp, ingen tvil om det.. Martin var stor.. Nå handler det om å redde plassen.. Drømme avsluttningen på sesongen er nå at stabæk vinner 5-0 over rbk på lerkendal, sånn at de mister liga gullet (selvom det da desverre havner i enga). Så banker vi Molde, siste kamp knuser vi enga 8-0, da de allerede har vunnet serien. etter kampen utroper Rekdal oss til den moralske vinneren av serien Endret 13. Oktober 2004 av aksel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Martin spilte en bra kamp, men jeg mener dagens kjempelandskamp hadde andre "banens beste". Gamst, Solli, Carew f.eks.. MEN jeg tror kampen var utrolig viktig for Martin og for Stabæk: - den gir ham selvtillit - han har opptrådt utrolig profft og lojalt (ref. Skottlandvrakingen) og vist seg som en ledertype av klasse - han fikk styre et lag i stor medgang i dag - han fikk (sammen med Gaute) tatt skikkelig til motmæle mot Stikka (så godt skrevet at jeg aner Ingo i bakgrunnen...) - han har hatt en dritbra treningsuke med masse positiv feedback, lite fokus på klubbtrøbbel og i et skikkelig stimulerende miljø. Han kommer til Lerkedal med fighting spirit, toppform, selvtillit, selvoppofrelse, og en tro og vilje til å vinne - og redde TLplassen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 I lillehjernen min krøssklippa jeg Norge kampen med Martins taklinger, overblikk og pasningsfot med Chippens oppvisning på Island, steike for et innlegg til Henkes første mål og for en scoring han gålla selv. Nå drømmer jeg om gode gamle dager. Eller er det lørdag mon tro? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Synes Martin spilte bra, men hans makker sentralt var bedre. TSL imponerte meg mest i dag, sammen med Solli. Måten Svindal tok ut og stengte rom defensivt var intet mindre enn imponerende. Dessuten var han som regel veldig kjapt oppe i ballfører. Det virker som han har vokst i Bundesliga gitt. Pasningen til Ivers var vanvittig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Nå drømmer jeg om gode gamle dager. Jeg så ikke Chippens mål, men når jeg hører dette drømmer jeg om at en eller annen italiensk klubb skal få øynene opp for han og legge et lass med "grunker" på bordet. Helevete heller Anderlecht, vi trenger de pengene! Selg nå!!! For massemassemasse!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg