Gå til innhold

Anbefalte innlegg

det lurer vel de  fleste på. Lykke til...

ja, men læreren min synes det var greit... tror ikke hun skjønner hvor vanskelig det er å finne ut av...

kansje fordi de selger spillere.......

Ivertfall, jeg har laget et søylediagramm over sesong plasering og poeng. Skal til Tronheim og filme litt fra kampen der. Jeg skal intervjue noen folk...Blir faen meg vanskelig

Endret av Celebi2
Lenke til innlegg
Del på andre sider

når ble 8.klasse-oppgaver så avanserte at man måtte dra til trondheim for å hente info? jeg husker en gang jeg måtte ut i den vide verden for å høste inn informasjon til en tilsvarende greie, da dro jeg til brannstasjonen på bekkestua. Men når skoleoppgaven er å se Stabæk spille, er det vel egentlig ikkenoe å grine over...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når ble 8.klasse-oppgaver så avanserte at man måtte dra til trondheim for å hente info? jeg husker en gang jeg måtte ut i den vide verden for å høste inn informasjon til en tilsvarende greie, da dro jeg til brannstasjonen på bekkestua. Men når skoleoppgaven er å se Stabæk spille, er det vel egentlig ikkenoe å grine over...

Hadde ikke blitt forundret hvis han skal skrive oppgaven på en personlig datamaskin også (PD). Selv så tror jeg ikke at vi maskinskrev noe før 3 gym.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MÅ ikke dra dit fordi jeg har den oppgaven. Jeg hadde dratt dit uansett, men når jeg har prosjekt om stabæk så hvorfor ikke ta noen bilder eller filme derfra?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare til informasjon Celebi2:

vær litt oppmerksom på at det ikke er lov og filme fra kampen egentlig da NRK har kjøpt disse rettighetene. Derfor vær forsiktig når du tar kamera med inn og film litt diskret. Du kan jo si til evt vakter som forsøker og stoppe deg at du skal filme supportere og ikke kampen. Det har du nemlig lov til. Husk at sikkerheten på Lerkendal ikke er like slett som den på Nadderud (sansynligvis). På Nadderud er det ingen som blir tilsnakket for å filme under kamp, men våre tyske venner har opplevd det andre steder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Skole Prosjekt
  • Opprett ny...