Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Utrolig ufattelig digg.. Satt sammen en trønder og så kampen.. Han var så grinete etter kampen at jeg nesten ikke turte å kødde med han...

Takk alle sammen...

Synes vi var nærmere 3 mål enn RBK var 2..

KOmmer sikkert til å bli litt bråk om straffe situasjonen, men forseelsen er jo godt utenfor,.. Derimot burde nok kanskje IAO ha fått rødt kort... Takk skal du ha espen berntsen,.. Sjikkelig kompis..

E

Lurer på om jeg skal gå med drakt i morgen.. :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heeeeeeeeeeeelt Utrooooooolig, Ufattelig DIGG, orgasmisk rett og slett. Storre enn bursdag, jul, sex, you name it! Naa er presset saa definitivt paa de andre lagene i nedrykksstriden, og jeg er overbevist om at flaksen til Fredrikstad renner ut imorgen! :P

Takk til ALLE gutte for 100% Innsats og vilje. Dere kjempet som lover og lop til krampa tok dere, bokstavelig talt! :D

Takk til dommer Berntsen som med sine grusomme (i barteoyne) avgjorelser langt paa vei retter opp mye av den skaden han har gjort for oss med sin saakalte domming opp igjennom aarene...Utrolig ironisk at det er nettopp han som (nesten) lar oss beholde tre poeng i denne kampen, attpaatil paa lerkendal, hjemmedommingens bastion!

Dette skal gaa veien, alt annet er umulig. Molde avgir poeng imorgen, vi tar poeng mot dem i neste runde og vi er sikret kvalik.

Det er saa deilig, saa deilig. Gratulerer alle sammen, ikke minst de nye trenerne. Dette har vi fortjent saa inni gamperaeva!!!

:lol::lol::lol:

For en lordagskveld dette skal bli!

Skaal!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe...Berntsen var som vanlig ELENDIG, men for 1 ENESTE gangs skyld gikk det ut over det andre laget, ikke oss... :P La oss naa beholde perspektivet...Berntsen hadde nok maatte flytte til Sverige om vi hadde tapt paa Nadderud slik RBK tapte denne kampen paa Lerkendal idag...

IA faar utrolig nok spille neste runde, han er og blir vaar joker i denne innspurten, og Jon slipper aa redde en straffe som kanskje 9.5 av alle tippeligadommere hadde blaast paa Lerkendal...

GLEDER meg til imorgen! Heia Lyn, Brann, Lillestrom og sist, men ikke minst, HEIA HAMKAM!

:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sagt det for og sier det igjen...foretrekker glatt RBK fremfor enga...Tror RBK vinner sine to siste og at vi klarer uavgjort mot enga slik at RBK sniker seg forbi og vinner paa maalforskjell. Foran kampen imorgen har vif og rbk identisk maalforskjell, men RBK har 11 flere scorede maal...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sagt det for og sier det igjen...foretrekker glatt RBK fremfor enga...Tror RBK vinner sine to siste og at vi klarer uavgjort mot enga slik at RBK sniker seg forbi og vinner paa maalforskjell. Foran kampen imorgen har vif og rbk identisk maalforskjell, men RBK har 11 flere scorede maal...

Helt enig. Vi knuser VIF i siste runde. Skal bli så digg å se det sure trynet til sjarmtrollet Rekdal, når gullet glipper

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tør ikke tenke på hvor høy pulsen var 15 min før slutt, men tror den gikk ned med 200 når Berntsen blåste.

Jeg må bare bli med på alle gratulasjoner, og takke alle gutta for en kjempe innsats. Bedre kan det ikke bli. TUSEN,TUSEN TAKK. Med seier mot Molde, ja da er vel plassen reddet, eller????????

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen så jævlig og helt utrolig deilig!!!!!!!!!!!!

Kom først inn i kampen i det 50. minutt og da jeg så at vi leda ble ting helt herlige. Var skitnervøs hele tida men gutta fiksa biffen!

Ikke en sjanse i havet Rich?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Adresseavisa: Tom Stenvolls skudd i keeperhjørnet burde vært keepermat. Hallooooo! Rundens mål, for schvarte. Selv før vi har sett de andre.

Keepermat er en fornærmelse, selv sønnen min på knappe meteren hadde reddet det... At mannen er landslagskeeper er en skremmende tanke

Lenke til innlegg
Del på andre sider

YEEEESSSS!!!!

Så jævlig deilig!!!! Gutta gjorde jobben 110%, og ga alt i alle dueller.

Jon Knutsen, i kveld skåler vi for en nok en praktkamp. Igjen! Du er årets keeper i TL!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn er det alttid. Styrer du kampen fra start til mål så taper du gjerne med et mål eller to. Nei Da er det bedre å følge Sembs taktikk; - La de andre styre kampen, gi bort ballen så mye som mulig, da kan du nemlig GJENVINNE DEN og skape OVERGANGER.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er kveld!!!!!!!!!! Og for en nerve!

Har faen spare meg ikke vært så nervøs på mange mange år.... de siste 20-25 var ikke bra for et nervøst hjerte....

men fyttirenerakkern for en viktig seier! Berntsen var (i et forsøk på å være objektiv) ikke helt på jordet han; - det var ikke straffe, forseelsen starter utenfor, - IAO skulle hatt gult nr 2 og ut (puhhhh!), - det skulle vært et par gule til RBK i 1.omg (Hoftuns armbruk og holding er jo snart legendarisk..)

HVEM er kilden til at det har vært "hemmelig" møte på Lerkendal (UTEN By Riise)?? Har lett på omtrent alle nettsider og tekstTVsider,,, NULL om slikt der...

GRATULERER med DAGEN --- a l l e GUTTA

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
  • Opprett ny...