Gå til innhold

På Vegne Av Klanen

klansmedlem
 Del

Anbefalte innlegg

dette var bare så utrolig deilig... :D Men en av de litt for spennende avsluttningene jeg har opplevd.. Dette hjelper oss til å slå molde på nadderud neste helg og knuse enga i siste serierunde

Forza stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig håper jeg vi banker enga, uansett hvem som vinner serien. Driter i utgangspunktet hvem som vinner serien, bare ikke stabæk rykker ned. Hvorfor skal vi hjelpe enga?? De ønsker oss bare rett ned i 1 div.

Det er stabæk og bare stabæk som gjelder

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi ved å spille uavgjort på Ullevaal få seriegullet vekk fra Lerkendal og beholde plassen vil jeg gjerne ha 90 minutter med pasninger lagene i mellom på midtsirkelen i siste serierunde. Det er veldig bra for norsk fotball at RBK-hegemoniet faller. Nå har vi gjort vårt. VIF og TIL har muligheten. Værsågod!

Selvsagt sliter jeg også med at andre lag enn Stabæk vinner serien, men med den bankkontoen rbk har, er det viktig at de ikke kan fortsette å fylle opp med millioner fra cl-spill.

Supportermessig er det INGEN tvil om at klanen er best i Norge og at Kjernen stiller i andre rekke. Seriegull til VIF vil selvfølgelig medføre at klanen får flere medlemmer i Bærum og Asker - våre områder, men jeg tror de får folk som ellers hadde heiet på rbk. Bare ta dem. Medgangssupportere er lite verdt.

Seriøst tror jeg en stor majoritet i Vålerenga heller ser at to eller tre av følgende rykker ned enn oss: Sogndal, Molde og Glimt. Står valget mellom oss og ffk er det nok mer jevnt.

Men disse siste kampene er ikke cupfinaler. For vinner du en finale har du vunnet - og alle sorger er blåst. Vi slo rbk borte. Det var ingen cupfinale. Vi er på ingen måte redda. Vi har to livsviktige kamper igjen. Slår vi Molde og Vålerenga = 6 poeng kan vi likevel rykke ned. Vi er avhengig av at våre nedrykkskonkurrenter driter seg ut i morra. Kun kampen Odd-TIL er uten betydning for oss.

Jeg håper av hele mitt hjerte at VIF vinner i morra mot Sogndal og mot HamKam. Og at RBK spiller neste kamp uavgjort. Da har VIF ingenting å spille for mot oss, annet enn moro. Det blir vårt best mulige utgangspunkt for å redde plassen.

MEn vi MÅ slå Molde - uansett kan vi ikke tape den kampen.. Dette er enda mer nervepirrende enn det var. Aldri har nedrykksstriden vært tøffere enn i år. Og hvem skulle trodd at vi , Viking, Molde og Glimt var de heteste kandidatene? Ufattelig...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjære Antikrist. For meg så handler fotball om glede og det motsatte. Vi vant i dag. Mot alle odds. Det er glede, det. Jeg er helt sikkert like opptatt som deg av at Stabæk skal fornye kontrakten, men å si at selv om vi vinner mot Molde så kan vi rykke ned....? Hvorfor i all verden - på en dag som denne - si at det vil vel helst gå galt? Jeg skjønner deg, men jeg forstår deg ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært hyggelig om vi vant over molde og enga og dermed innkaserte 9 poeng på tre kamper.. men unne hverken enga eller rbk gull... hadde ikke tromsø kvitta seg med gamst pedersen kunne de ha fighta om gull på en litt gjevnere måte... ville at tromsø skulle vinne i år jeg da..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg DRITER i om det blir ENGA, TROMSØ eller noen andre... bare seiersrekka til trøndermafiaen blir brutt.

Jeg unner ikke Enga en dritt, - og slett ikke sjarmøren Reka noe som helst - men i nøden spiser faen fluer....

Men dunke oss ned i 1.div --- det gjør ikke ENGA.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror også Enga skal prise seg lykkelig om de slipper at siste matchen blir et "være eller ikke være" for oss i tippeligaen. All erfaring sier at det værste å møte på slutten av serien er lagene som slåss for å unngå nedrykk.

Poenget mitt med at vi kan rukke ned selv med to seire til er at ingenting er i boks ennå. Kampen mot Molde vet vi blir avgjørende. Se selv på tabellen hva som skjer hvis vi taper den kampen. Det er INGEN grunn til å undervurdere Molde, som også er mye bedre enn tabellplasseringen tilsier. Det blir mye neglebiting framover og tid for nullstilling. På tribunen må ihvertfall vi gjøre vårt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konkursen i Enga er fra i fjor. Det er en styrt sak å påvirker ikke Enga i dag overhode. Om kravne i boet et 116 mill err 5 milliarder har ingen ting å si for Enga, kun for kreditorene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

herregud, er det ingen som vil score idag? 82 minutter spillt og kun maal i en av kampene...staar dette seg maa det vel vaere en slags rekord...

kom igjen Lyn, lsk, hamkam og brann! Skikkelig spurt naa!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi rykket opp en plass på denne runden da. Gjør vi jobben mot Molde redder vi plassen!

Jeg kryss poster og skriver følgende...

Med poeng mot Molde og Bodø/Glimt tap mot Rosenborg i neste runde kan vi IKKE rykke direkte ned...

Selv med 3 poeng mot Molde er vi ikke trygge... Faen for en runde

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye hvis-om-atte fremover nå... Tror vi kan si det så enkelt som at vi bare får vente og se. Tar vi 3 mot Molde får vi dårligst 12. plass, altså kvallik. Mange har vel også roen på at RBK klarer å slå B/G, så da ligger vi VELDIG godt an med seier neste søndag. Vi krysser alt vi har!

Dette klarer gutta!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

På Vegne Av Klanen
  • Opprett ny...