Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fra forumet paa rosenborgs hjemmeside www.rbk.no 16/10

forum - RBK Generelt - Ta hatten å Gå !!!!

skriv svar

16.10.2004 kl. 17:27 av reidar_hj

Uansett om RBK skulle klare å vinne gullet i år eller ikke, så burde du OLA ta konsenvensen av en så dårlig sesong som det har vært i år. Bedriftsledere rundt om må da gå for mindre problemer enn dette... Vær voksen nok til å se at du ikke har gjort en god nok jobb.

16.10.2004 kl. 17:46 av svedvard

Ja det har jeg sakt hele tiden siden Ola By "Pinlig" Riise tok over. Mannen er ingen trener.

16.10.2004 kl. 17:56 av R-B-K

Det kommer nok ikke til å skje før i den uka som har sju torsdager, dessverre :-( Trond Sollied i 2005!!!!!

16.10.2004 kl. 17:58 av R-B-K

Så sant, så sant. At det er mulig å få et lag med så mange gode spillere til å spille så dårlig, er godt gjort. RBK trenger ny trener

16.10.2004 kl. 18:00 av R-B-K

Jeg vil bare skrive meg på lista over de som er enige!!! Ola By har ikke gjort noen god jobb!!! Nå med tap mot Stabækk hjemme også... Hvis Ola By er lur, trekker han seg før han får sparken!!! Det ble antydet at måten å få tippeligaen jevn på var å ansette Teitur. Rosenborg fant tydligvis en annen måte å gjøre det på!

16.10.2004 kl. 18:00 av R-B-K

16.10.2004 kl. 18:02 av R-B-K

helt enig!! ola by må gå!! bye bye ola!

16.10.2004 kl. 18:04 av sint

Helt enig. Gå!! Går ikke ann å spille uten venstreback halve sesongen. Har ikke sett på maken til elendig spiller!

16.10.2004 kl. 18:05 av R-B-K

No bør styret i RBK sparke en del personer i laget, ikke minst Ola til helvete langt unna Lerkendal. Pinlig, flaut+++++++ spillerne ser jo ut som de vil tape kampen og gullet. Skandale, noen må rydde opp. Dette er IKKE Rosenborg, men fatale By Riseborg. SKANDALE............

16.10.2004 kl. 18:05 av R-B-K

En trener som ikke en gang ser at en spiller som Frode Johnsen ikke har kvaliteter annet en til et middelmådig andre divisjonslag, forsatt får tillit.Det er en skam. Ta hatten og gå på dagen. Hva gjør mannen med ballen langs bakken, "INGENTING"

16.10.2004 kl. 18:08 av R-B-K

Ola Bye Rise MÅ gå, skal vi få tilbake laget vi alle elsker! Desverre så burde han gjort det for lenge siden. Of dette gjør at vi trolig mister seriegullet i år. Ola burde aldri vært trener i RBK. Noe vi alle vet! Bortsett fra de ansatte p Lerkendal. Det kan virke som om Rosenborg-ansatte jobber i en skjermet bedrift! Skandale............. rett & slett!

Er det bare meg eller er dette litt vel utafor? ikke nok med at de leder serien. Ola By er ingen popular mann i Trondheim Supportene vil helst se han et helt annet sted enn pa sidelinjen. De leder serien og har 41 poeng. De er i champions league hvor de spillte 1-1 mot det som er regnet som et av verdens beste lag, men det ser ikke ut ti a stoppe sutringa.

Jeg husker tidligere i sesongen for sommern da vi tapte noen strake tap med stygge tall mot tromso, glimt, lyn, lillestrom og molde. Jeg kan ikke huske at noen av oss fyrte en spydspiss rettet mot Gaute eller stabaekledelsen??

Er rosenborg supporterne bortskjemte eller er de rett og slett en gjeng med surrehuer som ikke taaler et lite snev av motstan??

Er det noen som er enige med meg her eller er jeg paa baertur??

(beklager mangelen paa de tre siste bokstavene i alfabetet, men jeg er paa ferie i Kina. Ellers hadde jeg jo selvfolgelig vaert i Trondheim)

Endret av Henrik H
Lenke til innlegg
Del på andre sider

:lol:

Rååbra Innlegg! Hva med at de trønderene er litt vell bortskjemte !

Tror de er verdens beste lag og greier. de sutrer vel fordi Stabæk lå på nest siste og de ligger jo på første. det er nedtur

Digg at RBK TAPTE, flere TAP :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi tror at vi er verdens beste lag?!!! Hvor i all verden har du fått det fra kjøttskalle? I din egne tanker der du prøver å legge ord i kjeften på oss trøndere. Champions League, 12 på rad, syns det er knall jeg, men vi skryter ikke av det, vi gidder ikke å være klysete, som du prøver på nå. Syns dere var utrolig usportslig i går, snakk om å drøy tid, det er så lav mål! Så kjære dere; JA VI ER BITTER, JA VI ER SKUFFET, men er ikke alle supportere det når laget deres spiller dårlig?!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi tror at vi er verdens beste lag?!!! Hvor i all verden har du fått det fra kjøttskalle? I din egne tanker der du prøver å legge ord i kjeften på oss trøndere. Champions League, 12 på rad, syns det er knall jeg, men vi skryter ikke av det, vi gidder ikke å være klysete, som du prøver på nå. Syns dere var utrolig usportslig i går, snakk om å drøy tid, det er så lav mål! Så kjære dere; JA VI ER BITTER, JA VI ER SKUFFET, men er ikke alle supportere det når laget deres spiller dårlig?!

Noen som blir litt hissige her? :blink:

Det er alltid lurt å ta ting bokstavlig! for da er det mye lettere å forsvare seg selv.... :lol:

Om Stabæk hadde liggi på 1 og tapt mot laget på nest siste hadde jeg heller sagt: jaja, kanke vinne hele tiden heller. Ligger tross alt på første :P

Så det er faktisk ikke alle som gidder grine om laget taper !

Riktignok veit jeg ikke hva de andre mener, men tror det er flere som mener noe av det samme? :unsure:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynn å grin!! :D:D:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel.. jeg syns nå "dra-i-trøyekameratene" Hoftun og Riseth og Frode Albue er nok svin på skauen til at man skal holde kjeft om ørlitegrann haling av tid. hvem ville ikke gjort det når man leder på lerkendal?? for å komme med litt konstruktiv kritikk til dere der oppe, skal dere sparke noen, så spark Bordell-Bratseth.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Rosenborg Supportene I Misnoye?
  • Opprett ny...