Øyvind 2 060 Del Skrevet 17. Oktober 2004 Del Skrevet 17. Oktober 2004 Ting kan tyde på at det blir rift om billettene til serieavslutningen mot Vif. Hvor mange billetter har vi krav på? Kan vi samle alle mann alle på en tribune eller blir det to forskjellige som vanlig er? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 17. Oktober 2004 Del Skrevet 17. Oktober 2004 Kan vi samle alle mann alle på en tribune eller blir det to forskjellige som vanlig er? To forskjellige? $$ og vanlige folk liksom? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fireman 0 Del Skrevet 17. Oktober 2004 Del Skrevet 17. Oktober 2004 Dere får vel halve VG svingen som vanlig er for bortelag. Vil forresten gratulere med seieren over bartene og ønske lykke til mot pakket fra Oslo Øst. Vinner dere begge de, har dere klart dere selv + at dere hjelper andre å komme opp i ryggen åp de 2 værste lagene i Tippeligaen. SÅ LYKKE TIL RESTEN AV KAMPENE Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 17. Oktober 2004 Del Skrevet 17. Oktober 2004 Den var jo koselig... Nå skal jeg kose meg med resten av rundens kamper og heie på Brann, Lyn, LSK, Kamma og Vålerenga (trodde jeg aldri skulle gjort det men..) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 17. Oktober 2004 Del Skrevet 17. Oktober 2004 kommer ikke til å heie på en shit.. det får gå som det går.. Stabæk kunne værtfall ikke gjort noe bedre i denne serierunden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nilsms 0 Del Skrevet 17. Oktober 2004 Del Skrevet 17. Oktober 2004 nå kan man si at muligheten til at stabæk kan ta 6p i de to siste kampene er store. molde har mistet all tro på selvtillitt, og vif som ikke klarer 3 p mot sogndal når de kunne avgjøre gullkampen, sikkrer stabœk plassen i tippeligaen. enkelt og greit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 186 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Fra Viktig Billettinfo: "Skulle vi få mangel på billetter vil vi prioritere egne medlemmer" Men, det er vel mulig for en stakkars supporter (som ikke har klart å melde seg inn) til å kjøpe billetter til kampen, hvis jeg stiller opp før Moldekampen, med penga klare? Er dette de billettene Stabæk får til kampen, eller selger Stabæk-kontoret billetter til en egen seksjon også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 130 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Ta og meld deg inn samtidig, så ordner det seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 2 098 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Vi trenger deg, Freak Magnet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 186 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Jeg har meldt meg inn for neste år allerede, men med 2 kamper igjen i år (vi skal klare å styre unna kvalik.kampene) tenkte jeg at når jeg ikke har gjort det enda, så får det heller være, for i år.... Jeg kan jo alltids kjøpe meg en "nøytral" billett. Men jeg føler det på meg at i denne kampen vil jeg ha behov for å stå blant syngende supportere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 186 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 ...og jeg trenger Stabæk, helst i TL, men alltid uansett!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 130 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Om du melder deg inn iår er du sikret cup-finale billett om vi slår Brann i semien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 186 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Ja det hadde jo vært fint! Er Brann diska? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 130 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 *drømme, drømme* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 2 098 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Er ikke på OB før 21.30 i morgen, er det billettfolk der da? Er det begrensninger på hvor mange billetter man får kjøpe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Bor ikke slum på onkel blaa? Da er han sikkert der.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 2 098 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Bor ikke slum på onkel blaa? Da er han sikkert der.. Å ja. det hadde jeg glemt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 516 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Stabak.no annonserer også med billetter til kampen - pakkeløsning med diverse supporterutstyr. Noen som veit om dette er på samme felt som $$, eller om det er på langsiden? (ikke at jeg har tenkt å kjøpe billett der da - billetten er forhåpentligvis allerede i boks) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 21. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 21. Oktober 2004 (endret) Billettene til Stabæk har på Hovis (Norsk Tipping) Solgte sinnsykt mye billetter på Blaa i dag - BRA! Det vi mente med at medlemmer prioriteres er følgende: Vi selger selvsagt til alle som vil heie på Stabæk, medlemmer eller ikke, men viser det seg etter kampen mot Molde at vi f.eks har bare 20 billetter igjen og det er 35 som vil kjøpe, ja da prioriterer vi medlmmene først Endret 22. Oktober 2004 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 186 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Takk for svaret, Rich! Veldig bra at billettene går unna! Det blir en festaften på Ullevål, hvor plassen sikres, og den festen skal jeg være med på!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Det blir en festaften på Ullevål, hvor plassen sikres, og den festen skal jeg være med på!!! Du glemte å nevne at vi også fratar Enga seriegull og klanen står utenfor med balltre og skal banke oss. Tøft Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 186 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Ja, og for meg som bor i Enga-land, blir det nok ekstra tøft. Når det fine Blaa flagget vaier, kan det nok være noen som blir litt ekstra provosert og knuser en rute, eller knuser en bilrute (med Stabæk-merke i bakruta). Men det vil være verdt det!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Klansfolk er ikke noe problem. De oppfører seg, bare vi ikke er idioter. Vinner vi på Ullevaal, behøver vi ikke å være breiale, dårlige vinnere etterpå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Slår vi enga kommer jeg ikke til å forlate Ullevaal på mange timer!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg