Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har sovet svært godt i helgen, bedre enn på lenge, men nå kjenner jeg at nervene allerede har begynt og melde seg når jeg ser mot helgen og søndagens kamp på Nadderud så det spørs vel om ikke det blir nok en uke med lite søvn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I kampen mot RBK fikk Finstad gult kort, forstod jeg det riktig at han må stå over kampen mot Molde?

Men uansett så har vi Veigar, han bør ikke være noen dårlig erstatter, spørsmålet er vel heller om han greier hele kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tifo syns jeg så defintivt gutta fortjener... men da må folk stille opp <_<  lurer om mission posible skriften fortsatt pryder bakre del av hovis... ;)

Jeg stiller alltid opp jeg...

Jeg blir gjerne med på å lage noe.............

Noen forslag til hva vi kan gjøre?????????????

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer om mission posible skriften fortsatt pryder bakre del av hovis... ;)

Ser for meg et banner med "Stabæk - er og blir" som kunne blitt laget på samme måte (male på baksiden av hovis slik at malingen går igjennom :P )

Stabæk - er og blir!!

Endret av Blaaereennblaaest
Lenke til innlegg
Del på andre sider

male på baksiden av hovis slik at malingen går igjennom

Det kommer snart et erstatningskrav til deg for dette verket Blaaereennblaaest (unnskyld evt. skrivefeil). Bevis er allerede sikret og det spørs om du må møte opp skolerett etter skoletid i nær fremtid. :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

male på baksiden av hovis slik at malingen går igjennom

Det kommer snart et erstatningskrav til deg for dette verket Blaaereennblaaest (unnskyld evt. skrivefeil). Bevis er allerede sikret og det spørs om du må møte opp skolerett etter skoletid i nær fremtid. :lol:

:P Det var ikke meg, ikke meg! *Peke på rich* :lol:

B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

god kveld rosenborg dødare!!

vil bare ønske dere lykke til mot molde på søndag!

slår dere mode, er i allefall kvalik plassen sikret for oss!

satser på at vi tar tromsø, og kan ha en bekymringsfri kamp i stavanger som avslutning på sesongen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående søndagen...

Jeg begynner å bli mer og mer overbevist om at vi blir vitner til en 0-0 kamp. Fordi:

1. Molde kan ikke tape.

2. Stabæk kan ikke tape.

Det vil bety takk for seg, så en U er å anse som et lite steg mot å redde skinnet, og denne defensive "gulroten" kan fort sette seg i bakhodene på spillerne. Molde kan jo tenkes at går utpå med håp om U, for så å avgjøre hjemme. Også Stabæk vil nok ha det i bakhodet at denne kampen slett ikke kan tapes. To lag som har den samme situasjonen tror jeg ofte vil psykisk "bli enige" om å kruse det inn til uavgjort. Iallefall om det ikke blir mål i begynnelsen av kampen. Får man i tillegg rapporter om at RBK har ledelse i Bodø tror jeg spillerne mer eller mindre bevist legger seg bakpå. Tviler på at hele laget samlet går inn i denne "uavgjort-modusen", men det holder ofte med at noen få inntar denne psykiske tilstanden. For å score mål må HELE laget ville det.

3. Ingen av disse lagene scorer mye mål.

4. Ingen av disse lagene slipper inn mye mål.

Rent kvalitetsmessig er ikke lagene hverken målfarlige eller spesielt dårlige defensivt. To slike lag blir ofte 0-0. Det var jo 0-0 veldig lenge i Molde også, selv uten noen kniv på strupen.

5. Trenere (André Flem) uttalte i ABB at vi nå "skulle sikre en kvalikplass"

Jeg tror det ligger en del i det. Faktisk. Det er uendelig mye bedre enn å rykke direkte ned. Med 2 x U i innspurten er vi så og si sikret kvallik. Men sjansene for sikker plass blir selvfølgelig mindre enn med seier. Heller det enn å spille alle mann i angrep fotball for snarvei til TL 2005, og således risikere nedrykk.

6. Molde virker fullstendig i oppløsning. Nå er kvallikplass MER enn velkommen.

Nå står det ikke om prestisje, eller penger eller noe som helst annet enn poeng. Supportere og spillere klager og syter om dommeravgjørelser, men til syvende og sist er det en sportslig krise de er oppi. Og den letteste veien til poeng på bortebane i en sådan stund er å legge seg bakpå å kruse inn til ....

...nettopp 0-0.

Alle disse "argumentene" betyr selvsagt ingenting hver for seg, men samlet er det vel en del som peker i samme retning. Vi fikk forøvrig ganske mange bevis på søndag om hva som skjer i slike "begge lag må vinne" kamper.

Men jeg håper jo selvsagt på en behagelig seier, gjerne så vi kommer litt ekstra godt ut av det i målforskjellen. Hadde også gitt oss en festaften i siste hjemmekamp. Vi fortjener det; Stabæk fortjener det!

Jeg krysser alle lemmer for at ikke Eddi Gustavsson har en tilsvarende dag på jobben som Høie hadde på Ullevål her om dagen. Forøvrig en 0-0 kamp.

DETTE KLARER GUTTA!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joa kan jo si meg enig i dette... men husker i fjor på nadderud hvor molde tok ledelsen og stabæk utlignet på overtid i andre da det var to min igjen... her syns jeg Gutta må gå for seier... u er jo greit hvis de andre lagene spiller sånn som det passer oss... men alle er visst i mot oss om dagen så det tror jeg ikke.. men syns de bør gå for seier. hjemme seier er dessuten mangelvare... ikke siden enga har vi vunnet hjemme og det er litt for lenge siden

tror ikke gutta går for U...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gutta må gå ut i hundre og prøve å få et tidlig mål, merker de at dette går og gutta har dagen kan vi bare kjøre på men hvis molde biter fra seg må vi nok justere litt. Uansett mener jeg vi MÅ gå for seier, som Pål skrev; Settball. Hadde vært utrolig deilig å troppe opp på Ullevaal og vite det at vi ikke rykker direkte ned med tap.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en ganske god følelse om at dette vil gå bra. Vi har ikke tapt de to siste kampene iallefall, og faktisk henta poeng selv med ryggen mot veggen. Med tidlig ledelse mot Molde er mye gjort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Stabæk - Molde
  • Opprett ny...