stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Fantastisk kampanalyse, @ringo!...som alltid! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 22. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 22. Oktober 2004 (endret) Takk, Takk, Denne gangen var det vanskelig å bli ferdig! Hvilket forklarer mangel å søvn de to foregående nettene... Nå skal jeg alkoholisere frem til Søndag! @ringo Endret 22. Oktober 2004 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Nå skal jeg alkoholisere frem til Søndag! Jaaa! Det er så lurt. Faktisk det eneste som virker... Ja, bortsett fra å ha sex, da, men det blir så slitsomt i lengden! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Svært grundig analyse igjen. Bare et spørsmål: Ser at du ikke har nevnt Bernt Hulskers skade, har det ingen betydning for Molde at han er ute? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Del Skrevet 22. Oktober 2004 glimrende som vanlig @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Bare et spørsmål: Ser at du ikke har nevnt Bernt Hulskers skade, har det ingen betydning for Molde at han er ute? Hepp, Nei ærlig talt så tror jeg faktisk ikke det! Bernt Hulsker har "bare" scoret 4 mål på 21 kamper (16 fra start). Så bortsett fra at jeg personlig synes Hulsker virker som et førsteklasses Rasshøl, og er glad jeg slipper å se ham, så tror jeg ikke det har betydning for MFK at han er borte. Dessuten er jeg ikke sikker på at de hadde startet med Hulsker uansett. Jeg tror Friend er 1. valget til den sentrale angriperrollen. Han scoret 8 mål på 16 kamper for Moss, før han skiftet til MFK i august. Legg også merke til Kallio som har 2 mål på 5 kamper og at hele 16 spillere har scoret for MFK i år. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Del Skrevet 22. Oktober 2004 4-0 sier nå jeg da Tom 1-0 Muri 2-0 MarkeGOAL 3-0 Tommy 4-0 Jeg tok en liten frihet å rette opp en feil i innlegget ditt, Rubster. Håper det er greit hehe, jeg sa 4-1 for å være sjennerøs med resten av familien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Del Skrevet 22. Oktober 2004 ------------ Knutsen ------------- Morten --- Muri --- Mike --- IAO Ohr --- Martin --- Henning --- Tom -------------- Mads -------------- ------------- Veigar ------------- Dette laget vil jeg se... Satser på seier enkelt og greit. Støttes 100%, med visshet om at Eirik varmer opp og kan gå inn der det trengs i 2. omgang. Noen som vet noe om formen til Sammy? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 23. Oktober 2004 Del Skrevet 23. Oktober 2004 Var på teningen i går, de delte gruppa opp i to. sammy spilte flanke på den ene gruppa, med veigar og tomas som spiss og hauger på kanten og steners og stenvoll sentralt. mest fordi martin ikke var der. Så tar jeg ikke helt feil så vil berg bruke sammy på kanten hvis han skal være med på søndag. jeg snakket med veigar etterpå og han skal ikke være med i startellveren på søndag.. blir spennende og se hva de velger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 23. Oktober 2004 Del Skrevet 23. Oktober 2004 Mads J. og Martin på topp i følge Budstikka. Men det er jo Budstikka, da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 23. Oktober 2004 Del Skrevet 23. Oktober 2004 Mads J. og Martin på topp i følge Budstikka. Men det er jo Budstikka, da. Dette kan virke i overkant eksprementelt i en slik viktig kamp. Men det kan også vise seg å være genialt, da en slik oppstilling vil være overraskende på Molde med ditto taktikk. Føler meg vel likevel mest bekvem med å forsøke å videreføre det vi så mot RBK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. Oktober 2004 Del Skrevet 23. Oktober 2004 VG følger opp med spiss greiene som omtrent ekreftes av martin http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=251336 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 23. Oktober 2004 Del Skrevet 23. Oktober 2004 VG følger opp med spiss greiene som omtrent ekreftes av martin Martin og Veigar på topp blir noe annet enn Martin og Mads, som Budstikka var inne på. Mads virket jo også svært usikker på sine evt. kvaliteter som spiss. Med Martin og Veigar er det også gode muligheter til å variere formasjonen etter spillets gang., ved å f.eks. flytte Martin ned. Jeg synes dette minner mer om det vi så mot Rosenborg, bare at man nå kaller Martin spiss og ikke offensiv midtbane. Markegård er vel hakket bedre enn Veigar i lufta (?), noe som er viktig med hyppige innlegg fra kanten. Men med Ohr i slag kan vel de like gjerne komme langs bakken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg