Tom 0 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Med ett poeng mot Molde og Glimt-tap mot RBK er vi sikret minst kvalik uansett. Dersom vi skulle tape mot Molde og Glimt mot formodning vinner mot RBK, ser det imidlertid svært stygt ut. Vi kan da risikere å rykke direkte ned selv med full pott mot Enga, altså 30 poeng. At vi tar poeng mot Molde er mao. helt avgjørende. Å gå for 0-0 kan straffe seg. Vi bør nok gå hardt ut mht. å få en tidlig scoring, for så å justere etterhvert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Nei nei, jeg håper virkelig ikke gutta går ut med 0-0 som mål. Jeg ser også faren ved å ikke benytte anledninga til å sikre seg på hjemmebane. Men, likevel ligger det litt i kortene at dette blir uavgjort. Jeg håper på 8-0 jeg. Ny hjemmepers og en salig oppjustering av målprotokollen...he he! Veigar trenger noen laubær å hvile på over vintern! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Og du Tom; hva med hattrick??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gizzy Slugger 2 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Ser også for meg en kjedelig kamp, med ganske sikker U, men man kan da ikke spille for U, ikke fra start. Som jeg alltid sier, du må regne med at motstanderen scorer minst 1 mål, uansett hvem du møter. Det kan være et slevispark fra midtbanen eller en forsvarsfeil. Alle lag klarer å få til en 100% i løpet av en kamp. Vi må derfor gå ut for å score minst 1 mål og vi må ta kontroll å styre kampen dit vi vil. Med tre poen her er vi jo sikret kvalik plass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Jeg frykter en stor nedtur mot Molde. Stemmer det at vi ikke har vunnet på Nadderud siden Vålerenga-kampen? 1-1 blir resultatet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Og du Tom; hva med hattrick??? Hattrick hadde vært kjekt det, men uavgjort er likevel et typisk resultat. Jeg er imidlertid svært redd for at et desperat B/G vil greie å slå, evt. ta ett poeng mot RBK på hjemmebane. Dette vil i så tilfelle være svært "typisk". Det hadde vært svært behagelig om vi kunne gå inn i siste runde med kvalikplassen sikret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 herregud for en gjeng med pessimistiske realister! Tror gutta kommer til aa sprudle i begynnelsen og sette et tidlig maal, saa klarer vi aa klore oss til seier ved aa spille klok, defensiv fotball der vi tor maake ballen ut av feltet og hale ut tiden...Men vinne, det gjor vi! Positive vibber takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 uavgjort er da vel ikke pessimistisk??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 herregud for en gjeng med pessimistiske realister!Tror gutta kommer til aa sprudle i begynnelsen og sette et tidlig maal, saa klarer vi aa klore oss til seier ved aa spille klok, defensiv fotball der vi tor maake ballen ut av feltet og hale ut tiden...Men vinne, det gjor vi! Positive vibber takk! La oss håpe at vi vinner. Det som er sikkert er at Molde kommer til å gå på banen for å vinne. Vi må regne med et stormløp av dimensjoner. Jeg er svært redd for denne kampen og tror at sannsynligheten for at vi taper her er større enn hva som var tilfelle mot RBK. Det er liksom noe "utgjort" over dette. "Alle" regner med at vi skal ta poeng mot Molde hjemme, og "alle" regner med at Glimt taper mot RBK. Denne sesongen har vist oss at ingenting er "normalt" i tippeligaen lenger og dette gjelder spesielt de siste rundene. Vi kommer garantert til å få overraskelser. La oss håpe at vi slipper å se et feigt og nervøst Stabæklag som går på banen for å sikre poeng, kombinert med et Moldelag som satser alt fordi de ikke har noe særlig å tape. Vi må nok gå på banen for å vinne denne kampen, men selvsagt ikke hodeløst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Personlig mener jeg dette er en kamp begge lag må vinne, og har av den grunn liten tro på uavgjort. Begge lag har alt å tape -uavgjort funker ikke for molde, og er i realiteten ille for oss også. Det laget som viser seg mest effektivt vinner. Så lenge Rudi blir "tatt bort" tror jeg Stabæk er hakket vassere. Tips: 3-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Personlig mener jeg dette er en kamp begge lag må vinne, og har av den grunn liten tro på uavgjort. Begge lag har alt å tape -uavgjort funker ikke for molde, og er i realiteten ille for oss også. Det laget som viser seg mest effektivt vinner. Så lenge Rudi blir "tatt bort" tror jeg Stabæk er hakket vassere. Tips: 3-1 Ett poeng mot Molde holder (til kvalik) dersom Glimt taper mot RBK. Ut fra div. insideinfo fra Molde vil de forsøke å "ta ut" Andresen. Jeg tror dette kommer til å bli jevnere enn vi setter pris. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 20. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 20. Oktober 2004 (endret) Så lenge Rudi blir "tatt bort" tror jeg Stabæk er hakket vassere.Tips: 3-1 insideinfo fra Molde vil de forsøke å "ta ut" Andresen. Jeg tror dette kommer til å bli jevnere enn vi setter pris. Insideinfo fra Stabæk Fotball: Rudi blir ikke noe problem! Endret 20. Oktober 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 KA-BOOOOOM!! hehe!! Vi skal da ikke gå for kvallik eller håpe på at glimt taper! Dette skal vi klare selv. Vi skal ha 6 poeng på de to siste kampene, basta!! Troen må vi ihvertfall ha! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Genialt Stabaeklars, herregud mann, hvor tar du det fra!? Selvsagt har vi troen. Har forresten ikke faatt fatt paa Apokalypse Bla enda, saa kanskje vi kan ordne det paa sondag for kampen? Kommer paa Blaa. Naar det gjelder de restrerende kampene har jeg faktisk en bedre magefolelse for vifkampen med tanke paa seier, selv om jeg har tro paa at vi slaar molde ogsaa... Jeg kan bare ikke forestille meg at enga vinner naar det gjelder som mest.... Jaja...tiden vil vise... Kan forresten noen hviske ordene Benny, og Lennartsson i Aalbus ore. Navnet nevnes ikke i artikkelen i budstikka... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Genialt Stabaeklars, herregud mann, hvor tar du det fra!? Selvsagt har vi troen. Har forresten ikke faatt fatt paa Apokalypse Bla enda, saa kanskje vi kan ordne det paa sondag for kampen? Kommer paa Blaa. Naar det gjelder de restrerende kampene har jeg faktisk en bedre magefolelse for vifkampen med tanke paa seier, selv om jeg har tro paa at vi slaar molde ogsaa... Jeg kan bare ikke forestille meg at enga vinner naar det gjelder som mest.... Jaja...tiden vil vise... Kan forresten noen hviske ordene Benny, og Lennartsson i Aalbus ore. Navnet nevnes ikke i artikkelen i budstikka... Davidsen tror jeg ikke er mannen som bør ansettes. Minner om at Godset for øyeblikket risikerer nedrykk, på tross av stor satsing på å rykke opp. Det er også en grunn for at Davidsen har sittet på oppsigelse i hele år. Lennartson og Høgmo virker derimot spennende. Jeg håper for øvrig at Aalbu ikke mener alvor når han nevner Semb Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Kan forresten noen hviske ordene Benny, og Lennartsson i Aalbus ore. Navnet nevnes ikke i artikkelen i budstikka... Kanskje det er en grunn til at han ikke nevnes. Hmm.. Men er han ikke BL litt for mye av en vims og bygdeoriginal til å kunne løfte oss til topps? Det er en skam at du ikke har fått CDen ennå (med det fantastiske navnet du fant på). Tar med et X på søndag dersom du ikke har fått innen da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Ut fra div. insideinfo fra Molde vil de forsøke å "ta ut" Andresen. Jeg tror dette kommer til å bli jevnere enn vi setter pris. Er ikke det enhver klubbs tankegang da? Noe vi "er vant til"? Det funker jo sjelden, iom at Martin som regel styrer spillet. I tilfellet blir det jo mere rom til Mats Jørgensen og de andre på midten, så jeg er jaggu ikke sikker på om denne taktikken knekker oss... Og Martin har jo en noe mer offensiv rolle nå, så hans evne som spill tilrettelegger blir ikke like vesentlig. Bommer jeg helt nå...??? Tror Stabæk er sterkere hjemme enn Molde borte, og på pairet og i statistikken kommer vi ut av dette med poeng. Men det er en veldig spesiell kamp, og ballen er nok rundere enn ellers. 0-0! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Davidsen tror jeg ikke er mannen som bør ansettes. Minner om at Godset for øyeblikket risikerer nedrykk, på tross av stor satsing på å rykke opp. Det er også en grunn for at Davidsen har sittet på oppsigelse i hele år. Lennartson og Høgmo virker derimot spennende. Jeg håper for øvrig at Aalbu ikke mener alvor når han nevner Semb wink.gif håper heller ikke valget faller på Davidsen. Hva har den man egentlig fått til? eneste jeg kommer på er at han har rævkjørt vålerenga og godset. Drillo hadde vært morro, dog mot ofring av spillestilen. Personlig håper jeg på Linderoth! Høgmo som god nr.2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Med tanke på den økonomiske situasjonen vi var i da Linderoth var sjef (klubben betalte jo det som trengets til enhver ønsket spiller omtrent), så synes jeg ikke Linderoth'en gjorde en fantastisk jobb heller. Ikke mer enn man kunne forvente av den gutten, håper inderlig ikke at han kommer tilbake. Jeg synes innsatsen hans er oppskrytt. I tillegg stakk han av når det ble for hett, gjorde han ikke det da? Gautes innsats og resultater over flere sesonger med stadig utskiftninger og tynnere stall synes jeg det står mye mer respekt av! Sist på ønskelista mi står ullsokker, på nest siste plass står det Davidsen som Stabæk-trener.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Skal vi tra trener diskusjonen i den tråden som er for det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Ut fra div. insideinfo fra Molde vil de forsøke å "ta ut" Andresen. Jeg tror dette kommer til å bli jevnere enn vi setter pris. Er ikke det enhver klubbs tankegang da? Noe vi "er vant til"? Det funker jo sjelden, iom at Martin som regel styrer spillet. I tilfellet blir det jo mere rom til Mats Jørgensen og de andre på midten, så jeg er jaggu ikke sikker på om denne taktikken knekker oss... Og Martin har jo en noe mer offensiv rolle nå, så hans evne som spill tilrettelegger blir ikke like vesentlig. Bommer jeg helt nå...??? Tror Stabæk er sterkere hjemme enn Molde borte, og på pairet og i statistikken kommer vi ut av dette med poeng. Men det er en veldig spesiell kamp, og ballen er nok rundere enn ellers. 0-0! At noen passer på Martin er ikke noe nytt, men Molde vil sette svært mye inn på å vinne mot oss. De er ikke innstilt på å ta ett poeng for å avgjøre selv hjemme mot Glimt. Slik sett har de et greiere utgangspunkt enn oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 21. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 21. Oktober 2004 (endret) Blaa hilsen fra Martin Andresen Jeg er mer optimist nå ihvertfall!! Søndag blir herlig!! Endret 21. Oktober 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 søndag blir digg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Martin er og blir kongen! Gledegruer meg til Sondag saa det ikke er til aa tro... Hvem vil dere se fra start paa topp folkens? Jeg holder en knapp paa ja takk begge deler, med andre ord Veigar og Markegoal. Tror en Veigar paa hugget kan vaere meget god mot Molde... Ellers onsker jeg mer enn gjerne Mads velkommen tilbake, men vil gjerne se Ohr paa banen med tanke paa hvilken fin kamp han gjorde mot Rbk... kjor debatt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Drit bra av Martin............... Takk Martin Vi setter stor pris på det.......... vi takker deg og laget så langt i en meget spennende sesong. Vi ser frem til de to siste kampene... Jeg med stor tro på at vi skal klare denne sesongen også.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Veigar og Markegoal på topp, vi skal SCORE i denne kampen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Del Skrevet 22. Oktober 2004 4-1 sier nå jeg da Strande 0-1 Tom 1-1 Muri 2-1 MarkeGOAL 3-1 Tommy 4-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Del Skrevet 22. Oktober 2004 4-0 sier nå jeg da Tom 1-0 Muri 2-0 MarkeGOAL 3-0 Tommy 4-0 Jeg tok en liten frihet å rette opp en feil i innlegget ditt, Rubster. Håper det er greit Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Del Skrevet 22. Oktober 2004 ------------ Knudesen ------------- Morten --- Muri --- Mike --- IAO Ohr --- Martin --- Henning --- Tom -------------- Mads -------------- ------------- Veigar ------------- Dette laget vil jeg se... Satser på seier enkelt og greit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Hepp Et eller annet med misnøye med 4411.... Jeg har ikke sovet på to netter og rører litt rundt! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg