Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel..

Hvis matchplakaten trengs fortolkning så er den rett og slett ikke så bra,............men la gå:

-Vi er smurfer små og blaa, og vi har alle tiders mulighet til å lage hei-dundrenes mye kvalm for Enga og Klanen, i tillegg til at vi selvsagt skal redde plassen vår.

(At ikke Klanen synger "Tramp på en smurf", fremfor den tradisjonelle "tralala-smurfesangen" er for meg et mysterium, men dem om det...)

Er det bedre med litt fart?:

vif-stabaek-motionblur.jpg

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tonje skrev:
...eh forklaring ønskes på den kampplakaten.

Jeg fikk en idé!

Kanskje vi heller burde bruke dette bildet vi knipset av Rekdal utenfor garderoben etter 2-0 kampen på Nadderud i sommer. Han hadde det ikke så bra stakkar, men han truet ihvertfall ingen av våre spillere på livet:

reka-gone-mad.jpg

Klikk her for større bilde....

Jeg orker ikke å tenke på hva han finner på etter at vi har snytt ham for seriegullet....

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

stabækLars skrev:
  Tonje skrev:
...eh forklaring ønskes på den kampplakaten.

Jeg fikk en idé!

Kanskje vi heller burde bruke dette bildet vi knipset av Rekdal utenfor garderoben etter 2-0 kampen på Nadderud i sommer. Han hadde det ikke så bra stakkar, men han truet ihvertfall ingen av våre spillere på livet:

reka-gone-mad.jpg

Klikk her for større bilde....

Jeg orker ikke å tenke på hva han finner på etter at vi har snytt ham for seriegullet....

Men hva er det han har i munnen? Kan nesten se ut som om han....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har link til vg-artikkelen fra vi slo rosenborg 3-0 i 2001?

"Stabækfansen møtte Eggen med "ti på rad, ha ha ha!" da han kom ut fra garderoben" stod det til slutt..

(Har prøvd å søke men søkegreien til vg er elendig)

Fine minner, blir bra å friske dem opp på lørdag

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Vålerenga - Stabæk
  • Opprett ny...