stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Noen som vet om de fremdeles spiller den patetiske Vålerenga Kjærke før kamp? Faen, den er dårlig. Har aldri fått hørt ordentlig på denne sangen, men det har jeg nå.... Last ned makkverket her, så kan vi mumle med, på lørdag: http://www.klanen.no/index.php/content/dow...enga_kjerke.mp3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Det finnes jo mange normale mennesker i klanen også. Det vet jeg. Så det må da være en del sterke krefter innad i supportermiljøet som jobber for å fjerne sangen. Det er forresten en klubb i England som har en sang som heter Du skal ikkje traska einsam eller noe i den duren. Patetisk den og. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
snublefot 0 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Vålerenga kjerke er vel litt finere enn den patetiske operagreia deres ved halvvtid... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Opera? Lær deg musikk, du.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Takk StabækLars. Har hørt på sangen nå, og den er jo så dårlig at man skulle tro det er kødd. Den er ikke det, ikke sant? Jeg håper ikke jeg er så dårlig til å forstå ironi som Anne Holt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Takk StabækLars. Har hørt på sangen nå, og den er jo så dårlig at man skulle tro det er kødd. Den er ikke det, ikke sant? Jeg håper ikke jeg er så dårlig til å forstå ironi som Anne Holt. Jeg lover! Jeg har ikke rørt sangen! Den er sånn! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gizzy Slugger 2 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Dette er jo en sang og bli skikkelig tent av, den ildner jo opp publikum og setter dem i kok!!!! Det mest patetiske er ikke sangen, men videoen. Da står hele laget i kirken og nynner med gelius......... Var faktisk på urfremføringen på Jordal på en hockey kamp, og de som har laget sangen er to enda større vitser. Skjønner ikke hvorfor de ikke heller spiller chowamba eller hva den cup sangen dems het.(forrige gang de var i 1. divisjon) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Skjønner ikke hvorfor de ikke heller spiller chowamba eller hva den cup sangen dems het.(forrige gang de var i 1. divisjon) Tror det ble litt bråk rundt plateselskap og opphavsrettigheter, så de måtte slutte med den. Det som var litt artig var at bandet selv hadde vært i Oslo kun noen dager før, og syntes at sangen og supporterene til Vålerengen Idrettsforening var sååååå bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Sang fra briskebybanden (ikke helt på rim, men ganske så morsom): Mel: "Vi har ei gammal tante" Det var en gang et rasshøl som pusha heroin. og når han var på Enga. så gikk han alltid tom. for sånn klapper Enga. (hånd mot underarm) og Enga klapper sånn. Og sånn klapper Enga og Enga klapper sånn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 28. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 28. Oktober 2004 (endret) Hepp, Det der er vel egentlig en gammel LSK greie! @ringo Endret 28. Oktober 2004 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 @ringo: flink er du http://www.klanen.no/forum/index.php?t=msg&th=10386&start=0& Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Hepp, Ikke sikkert de er like fornøyde noen minutter før åtte lørdag kveld @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Laget ? jon morten,mike,andre,ia stian,martin,henning,tom thomas,mads j ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Samme som jeg prøvde meg på SuperBlaa men så var et dette med Tommy. Synes ikke han spilte opp mot sitt beste mot Molde, bommet med mye - men pasningen til Martin (som burde vært 2-1) var strålende. Glad Pål skal ta ut laget! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Tommy slo for mye bakover... han burde ha en defansiv rolle på lørdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 28. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 28. Oktober 2004 (endret) Jaja, så de andre formasjonene nå. Mener det er bullshit å gjøre noe annet enn 4-4-2 på lørdag. Det siste vi trenger er noe uprøvd noe, og sentralt spiller Henning og Martin. Tror Henning er viktigere enn Tommy i denne kampen, og siden Tom SKAL spille venstre, så ryker Tommy. Tror som sagt før, at Mads er bedre i den hengende spissrollen enn Martin, fordi Mads kjappere til å komme seg rettvendt, og er rett og slett bedre på å true mål (bedre skudd). Forza Stabæk Endret 28. Oktober 2004 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 O.k. fyrabend. Drar nå til Hamburg og videre til Olso i morgen. Vi bringer også 3 poeng med. Vi sees på Lørdag. Makka - Triple M Team Tyskland Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 God tur Makka. Vi sees på lørdag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Jaja, så de andre formasjonene nå. Mener det er bullshit å gjøre noe annet enn 4-4-2 på lørdag. Det siste vi trenger er noe uprøvd noe, og sentralt spiller Henning og Martin. Tror Henning er viktigere enn Tommy i denne kampen, og siden Tom SKAL spille venstre, så ryker Tommy. Tommy er 10 ganger Tom. De som så kampen mot Molde så at Tom var borte på 0-1 og 1-3. Slike tabber kan vi ikke gjøre på Lørdag! Er helt enig at man ikke skal prøve ut forskjellige oppsetninger på Lørdag, 4-4-2 er tingen med høyt press og et tidlig mål. Da får Vif gutta ca 17 000 iltre tilskuere på nakken og vi kan kontre Vif i senk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 28. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 28. Oktober 2004 (endret) Omdisponere litt taktisk: - MURI med hovedansvar for IVERS de første 20 (minst). Knalle til. La "krystallfoten" få kjenne sin egen medisin i hodeduellene. Han har lett for å bli skadet!!! - IA med hovedfokus på Gashi. Gjerne delansvar med Tommy. Gashi surner og mislykkes, selv om han fortsatt har løpskapasiteten til en hest.. - La Thomas slite og male med Panzer, - åpner rom for Mats. ..... Endret 28. Oktober 2004 av palau Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Var det noen som hadde en billett til overs? Har selv billett, men det er kompisen som vil være med.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Var det noen som hadde en billett til overs? Har selv billett, men det er kompisen som vil være med.. Kanskje, men fortsatt ikke sikkert. Skal på kampen selv, men det er kompisen som ikke har klart å bestemme seg for om han skal bruke billetten sin. (Er det mulig????) Avklares, forhåpentligvis, i løpet av dagen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Var det noen som hadde en billett til overs? Har selv billett, men det er kompisen som vil være med.. Det lå en bunke med billetter på Stabæk kontoret i går så hvis du ringer 67121212 er vel muligheten til stede Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Det lå en bunke med billetter på Stabæk kontoret i går så hvis du ringer 67121212 er vel muligheten til stede Men ring før kl. 12.00, for da er siste frist....!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Eller snakk med Richard! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Rich har IKKE billetter.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 vi vinner 1-0, matchvinner tommy stenersen. det drømte jeg i natt, så da må det være sant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Jeg klarer ikke å konsentrere meg i dag. Jobben er liksom litt lite viktig akkurat i dag. Venter bare på å komme hjem, sove, fort hele natten og til langt på dag i morgen slik at jeg bare kan stå opp og gå rett på kamp. Noen som har noe beroliggende for dette vet jeg ikke om jeg takler. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Tonje, jeg tror det eneste som hjelper er et par stive drinker på onkel blaa å så hjem i seng.... Så kanskje du får sove.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Øl hjelper! Husk å ta med nok Fisherman's Friend i morgen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg