atleten 1 675 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Hvorfor kan ikke Fisherman ta med vennene sine selv? Har han ikke billett? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Hepp, Jeg bare gleder meg jeg Det her blir en SINNSYK kamp, Brann og Lyn i Cupfinalen kan bare gå og henge seg... Det er imorgen det skjer...!!! Vi kan fikse det her selv og forhindre at Enga vinner ligaen... Faen så digg! Enga fansen her på jobben er dritnervøse før kampen og det tror jeg resten av Søpla er også! Fatt Mot! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Hvorfor kan ikke Fisherman ta med vennene sine selv? Har han ikke billett? Må ærlig innrømme at jeg har truffet min overmann når det gjelder dårlig humor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Drømte om kampen i natt jeg også, men det var helt sykt... Jeg er sanndrømt, men dette kan ikke bli en realitet. Jeg satt i en sofa kloss opptil banen og var drit stressa. Husker ikke resultatet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 HJELP! Et riktig tiltak, men håper det ikke gjelder meg Jeg er redd det ikke er så veldig mange som kjenner meg på feltet, da jeg ikke er medlem av $$ iår. (Men fra neste år (medlems-kontingenten er allerede betalt)) så jeg håper ikke jeg av den grunn blir kasta ut. For å forsikre meg mot dette, kan jeg opplyse om at jeg vil ha på dette, for å bli lett gjenkjennelig: En BLAA drakt Ett BLAATT skjerf og et BLAATT hjerte (utenpå drakta) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 29. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 29. Oktober 2004 (endret) drakt gjør vel susen Endret 29. Oktober 2004 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Har flere ganger tenkt tanken om en 2-4 Seier.. vil det gjøre at enga vinne serien hvis rbk taper på lerkendal med 0 scorte mål? Må innrømme at det hadde vært artig med et annet lag som vant serien enn rbk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 nei, da vil RBK vinne på bedre målforskjell. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Yes, så er det kampdag. Lett nervøs. Spent. Været sier meg at det blir en kamp for kjemper. STABÆK I TIPPELIGAEN 2005 - FORZA FORZA Ha en fin dag gutter og jenter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Da var det under 8 timer til kampstart og jeg må vel si at nervene har kommet for fullt... Dette kommer til å bli en av de lengste dagene i mitt liv...... Må snart på blaa for å roe nervene med noen halvlitere...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Ble vekket idag og da jeg kom ned til frokost, var dette velkomst kommentaren: Hallo! har du sovet godt? hvem møter Stabæk idag a? løv - ham? Det var|fattern det ja. 40% enga fæn og 60%stabæk supporter... at det går an sees på bekkestua folks! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Allerede i 1. divisjon Helt ærlig? Jeg tror vi taper og rykker ned. Rich tror vi spiller i 2 divisjons neste år... Allerede i 1.div og nedrykk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 HJELP! Et riktig tiltak, men håper det ikke gjelder meg Jeg er redd det ikke er så veldig mange som kjenner meg på feltet, da jeg ikke er medlem av $$ iår. (Men fra neste år (medlems-kontingenten er allerede betalt)) så jeg håper ikke jeg av den grunn blir kasta ut. For å forsikre meg mot dette, kan jeg opplyse om at jeg vil ha på dette, for å bli lett gjenkjennelig: En BLAA drakt Ett BLAATT skjerf og et BLAATT hjerte (utenpå drakta) Det samme gjelder meg...Da er vi ihvertfall to! Ser frem til kampen -må trene for å få bort nervene for en stund! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 En BLAA draktEtt BLAATT skjerf og et BLAATT hjerte (utenpå drakta) Jeg har bortedrakt på meg idag. Stuart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Lets do it! Forza Forever! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StankoBITCH 0 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 VIF presser helt vilt da, dette blir en hard kamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Nå skal jeg deppe, drikke mer, spise og sove... Håper jeg våkner imorgen og at dette bare er en vond drøm! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg