Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stabæk Support tok ut 500 billetter. Tror Rich selger ut disse før morgendagen.

Stabæk Fotball har tatt ut 1000. På www.stabak.no står det at det er få billetter igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er laget....

---------------- Knudsen ----------------

Morten --- IA --- Mike --- Muri --- Tommy

Ohr ---- Henning ---- Martin ---- Stenvoll

---------------- Thomas ------------------

Ikke dum den der, Markus! Men synes det kan bli litt farlig å bli for baktunge. Første gang jeg presenterer en mulig lagoppstilling her, men er jo verdt et forsøk...

--------------Knudsen--------

Morten-----Mike----Muri------IA

--------------Tommy-----------

Ohr----Henning---Martin---Stenvoll

---------------Finsi----------------

Ikke sikkert Tommy er det beste valget som def. midtbane, men tenkte det kan være smart å ha en hengende spiller som demmer opp for vif oppspillsfase -tenkte først og fremst på gashi->ivers...Har ikke sett mye på enga i år, men gashi/holm må nøytraliseres ...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte kanskje du kunne bytte ut Tommy med Mads i en litt hengende spissrolle mellom midtbanen og angrepet.

--------------Mads-----------

Slik ser jeg det for meg, men så var det dette med å bli for offensive og for baktunge. Muligens Pål går for ren 4-4-2?

Er ihvertfall glad det er han som tar ut laget..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

------------------knudsen-----------------

morten------muri--------mike------olsen

------------------tommy-------------------

ohr-------henning-----mads-----stenvoll

------------------finstad-------------------

som dere sikkert ser, uten martin på banen, hvis han er så skadet som de gir inntrykk av har han ikke noe på banen å gjøre. han får heller komme innpå de siste 20 minuttene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte kanskje du kunne bytte ut Tommy med Mads i en litt hengende spissrolle mellom midtbanen og angrepet.

--------------Mads-----------

Slik ser jeg det for meg, men så var det dette med å bli for offensive og for baktunge. Muligens Pål går for ren 4-4-2?

Er ihvertfall glad det er han som tar ut laget..

Man bytter ikke ut Tommy mot vif. Ikke hvis vi vil vinne. Sett han inn på laget igjen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg saksa dette fra Dagbladet.

"Men nå er det også sånn at speakeren på Lerkendal må informere publikum om hvordan det går på Ullevaal."

Noen som vet om det vil være full oppdatering av de andre kampene på Ullevål, som vanlig?

Reka har jo tidligere uttalt at han må vurdere underveis om han skal informere spillerne om resultatet fra Lerkendal. Blir jo ikke så veldig hemmelig når speakeren til stadighet informerer om nye mål på Lerkendal.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med en markering ved Nadderud/Bekkestua når spillerne kommer tilbake med bussen, uansett utfall?

Kanskje viktigst om det går ræva slik at spillere på vippen skjønner hvor de har oss!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Jeg kommer til å notere tallet på en post-it lapp som jeg skal holde opp før kampstart. Håper ikke det provoserer for mye.

Ta dine forhåndsregler, ellers risikerer du å holde lappen opp ned. Og da ser jo ingen hva som står der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med det ja... satser på at Varg Vikernes slippes ut litt før tiden så vi kan få en ny 2005 versjon…

det klassiske med den sangen er at alle i klanen skal holde skjerfene over hodet under hele sangen. I den forbindelse lages det papp skjerf som skal være lettere å holde over hodet (tungt vet du å holde hendene over hodet) med teksten bakpå. Den perfekte gave for pinglete klansmenn med hukommelse som en gullfisk

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Vålerenga - Stabæk
  • Opprett ny...