Freak Magnet 185 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Så da er dette feil Takk, Slum! Her står det at vi har 1100, men jeg satser på at du er bedre informert enn Nettavisen. Det vil vel ikke komme som en bombe... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Stabæk Support tok ut 500 billetter. Tror Rich selger ut disse før morgendagen. Stabæk Fotball har tatt ut 1000. På www.stabak.no står det at det er få billetter igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Blir tifo fra klanen, stiller vi med noe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Hvis vi taper må vi ihvertfall gå ned med flagget til topps! Noe bør gjøres på tifo-fronten så vi blir lagt merke til.. "SerieGULL -HA HA HA"" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Eller: "Supporterutstyr: Halv pris..." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 26. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 26. Oktober 2004 (endret) Hvis vi taper må vi ihvertfall gå ned med flagget til topps! Noe bør gjøres på tifo-fronten så vi blir lagt merke til.. "SerieGULL -HA HA HA"" Men vi skal jo vinne så det er jo bare å skrinnlegge.. Ingebrigt sier dette Endret 26. Oktober 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Ohr er klar!!! Flere som er nervøse? Høres ut som om de tråkker til på trening, og at lille-Ivers skal få kjørt seg. Det lover bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Her er laget.... ---------------- Knudsen ---------------- Morten --- IA --- Mike --- Muri --- Tommy Ohr ---- Henning ---- Martin ---- Stenvoll ---------------- Thomas ------------------ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Her er laget.... ---------------- Knudsen ---------------- Morten --- IA --- Mike --- Muri --- Tommy Ohr ---- Henning ---- Martin ---- Stenvoll ---------------- Thomas ------------------ Ikke dum den der, Markus! Men synes det kan bli litt farlig å bli for baktunge. Første gang jeg presenterer en mulig lagoppstilling her, men er jo verdt et forsøk... --------------Knudsen-------- Morten-----Mike----Muri------IA --------------Tommy----------- Ohr----Henning---Martin---Stenvoll ---------------Finsi---------------- Ikke sikkert Tommy er det beste valget som def. midtbane, men tenkte det kan være smart å ha en hengende spiller som demmer opp for vif oppspillsfase -tenkte først og fremst på gashi->ivers...Har ikke sett mye på enga i år, men gashi/holm må nøytraliseres ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Tenkte kanskje du kunne bytte ut Tommy med Mads i en litt hengende spissrolle mellom midtbanen og angrepet. --------------Knudsen-------- Morten-----Mike----Muri------IA Ohr----Henning---Martin---Stenvoll --------------Mads----------- ---------------Finsi---------------- Slik ser jeg det for meg, men så var det dette med å bli for offensive og for baktunge. Muligens Pål går for ren 4-4-2? Er ihvertfall glad det er han som tar ut laget.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 ------------------knudsen----------------- morten------muri--------mike------olsen ------------------tommy------------------- ohr-------henning-----mads-----stenvoll ------------------finstad------------------- som dere sikkert ser, uten martin på banen, hvis han er så skadet som de gir inntrykk av har han ikke noe på banen å gjøre. han får heller komme innpå de siste 20 minuttene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Tenkte kanskje du kunne bytte ut Tommy med Mads i en litt hengende spissrolle mellom midtbanen og angrepet. --------------Knudsen-------- Morten-----Mike----Muri------IA Ohr----Henning---Martin---Stenvoll --------------Mads----------- ---------------Finsi---------------- Slik ser jeg det for meg, men så var det dette med å bli for offensive og for baktunge. Muligens Pål går for ren 4-4-2? Er ihvertfall glad det er han som tar ut laget.. Man bytter ikke ut Tommy mot vif. Ikke hvis vi vil vinne. Sett han inn på laget igjen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Jeg saksa dette fra Dagbladet. "Men nå er det også sånn at speakeren på Lerkendal må informere publikum om hvordan det går på Ullevaal." Noen som vet om det vil være full oppdatering av de andre kampene på Ullevål, som vanlig? Reka har jo tidligere uttalt at han må vurdere underveis om han skal informere spillerne om resultatet fra Lerkendal. Blir jo ikke så veldig hemmelig når speakeren til stadighet informerer om nye mål på Lerkendal..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Det er riktig at speakeren må komme med oppdateringer. Her - VG Håper det kan gi vålerenga spillerne ekstra høye skuldre og nerver..! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 VIF pleier jo å drite i liknende regler som bruk av storskjerm under kampen, så det er nok Reka som bestemmer om de kommer til å opplyse om utviklingen på Lerkendal underveis, på høyttalerne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 27. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 27. Oktober 2004 (endret) det blir vel feil opplysning under kampen da, og "I" si "Nei, nei..eh.. I-I-I-I, hadde ikkje nokka med ta her å-å-å-å gjøre. Ta her e reine tilfeldigheta" Endret 27. Oktober 2004 av Rubbster Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Så på TVnorge Oslo nyhetene at VIF planla en sinnsyk tifo banner til lørdagens kamp. Lurte da selv sagt på om det samme gjaldt med oss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 svaret er nei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Vi får ta med alle flaggene istedet.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 532 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Hva med en markering ved Nadderud/Bekkestua når spillerne kommer tilbake med bussen, uansett utfall? Kanskje viktigst om det går ræva slik at spillere på vippen skjønner hvor de har oss!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Lørdag er det 2267 dager siden Vålerenga slo Bærums-klubben. La dagene fortsette å rulle! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Lørdag er det 2267 dager siden Vålerenga slo Bærums-klubben. La dagene fortsette å rulle! Det tallet hadde gjort seg på et lite banner.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Jepp. Jeg kommer til å notere tallet på en post-it lapp som jeg skal holde opp før kampstart. Håper ikke det provoserer for mye. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Registrerer at orkene vurderer å pynte seg i dress. La Stabækfargene dominere! Pent kledd på lørdag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Jepp. Jeg kommer til å notere tallet på en post-it lapp som jeg skal holde opp før kampstart. Håper ikke det provoserer for mye. Ta dine forhåndsregler, ellers risikerer du å holde lappen opp ned. Og da ser jo ingen hva som står der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Forsto at det var vanskelig å komme igjennom til Freddy Dass Santos, men vi kan jo prøve på nytt mot Ardian Gashi Aftenpoften Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Å så deilig det skal bli og avlyse denne festen! Festen avlyses De som er høyest oppe har ofte en tendens til å slå seg skikkelig når de faller ned. Jeg vil gjerne ha enda mere snakk om gull. Takk, Svenn Kristiansen (Hm....jeg trodde ikke jeg ville si det noen gang) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Noen som vet om de fremdeles spiller den patetiske Vålerenga Kjærke før kamp? Faen, den er dårlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 28. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 28. Oktober 2004 (endret) regner med det ja... satser på at Varg Vikernes slippes ut litt før tiden så vi kan få en ny 2005 versjon… det klassiske med den sangen er at alle i klanen skal holde skjerfene over hodet under hele sangen. I den forbindelse lages det papp skjerf som skal være lettere å holde over hodet (tungt vet du å holde hendene over hodet) med teksten bakpå. Den perfekte gave for pinglete klansmenn med hukommelse som en gullfisk Endret 28. Oktober 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg