Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ble litt inspirert av de andre trådene.

Hvis vi holder oss, håper jeg Mads Jørgensen fortsetter i den blaa drakten til neste år. Jeg tror en vinter med masser av riktig trening, samt mer innkjøring i kulturen, vil gjøre Mads veldig godt. Han har et stort potensiale, og med riktig bruk av både Mads og de andre på midten, tror jeg vi kan få en sabla konkuransedyktig midtbane til neste år.

Mads har gitt meg de største estetiske blaa øyeblikkene i år, med to fantastiske mål mot Sogndal og Fredrikstad. Takk for det Mads, selv broren din hadde vært stolt av de.

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er litt redd for at Mads kan bli solgt pga økonomien vår. Sikkert mang en dansk klubb som ønsker hans tjenetser. Men jeg vet at han vil bli mye bedre samkjørt med laget med en sesong til. Håper det nye trenerteamet bruker ham mer i det offensive enn før i sesongen.

Han er vel under kontrakt med oss i to sesonger til, vel?

Sammy er ikke god nok for TL, ivhertfall ikke for Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det jo ikke Stabæk som eier Mads. Så de tjener ikke noe på å selg ham.

Skal eieren; - Pall & Jørgensen invest selge Mads så må de faktisk spørre oss først (SSSSK)

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er derfor du har Edit mulighet på egne innlegg...i øvre kant av innlegget ditt finner du en knapp merket EDIT. Ved og bruke den kan du enkelt rette opp skrivefeil eller legge til ting du glemte i første omgang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det så gjelder hvem som blir og hvem som evt må gå så tolker jeg lagutaket til Pål Berg slik at hvis han fortsetter som trener så sitter Sammy på toget hjem til sverige til jul for godt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det så gjelder hvem som blir og hvem som evt må gå så tolker jeg lagutaket til Pål Berg slik at hvis han fortsetter som trener så sitter Sammy på toget hjem til sverige til jul for godt.

du har Edit mulighet på egne innlegg...i øvre kant av innlegget ditt finner du en knapp merket EDIT. Ved og bruke den kan du enkelt rette opp skrivefeil eller legge til ting du glemte i første omgang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Enig Tonje! Sammy er ferdig... Jeg sitter litt med følelsen at Sammy ble hentet inn fordi vi ikke fikk den spilleren vi egentlig ville ha..?? Første reaksjon etter at Sammy hadde prøvespillt var ihvertfall at han ikke var bedre enn de vi hadde i stallen fra før av...

Men det finnes noen interessante og billige venstre kantspillere i Norge også!

I prioreitert rekkefølge:

Andreas Aas Thorud. (LSK) Spillte mye i vinter og gjorde sine saker bra, men har ikke fått sjansen i tippeligaen. Høyreist, relativt hurtig og teknisk venstre kantspiller (både back og angrep) gode passningsferdigheter. ung, minner litt om Carsten Janker (Men ikke samme killer innstingt) Jeg mener han er meget spennende og bør komme seg over til oss hvor det satses på unge fra egene rekker!

Espen Minde (TIL/Raufoss) Følgende beskrivelse fra Raufoss sine hjemmesider: Espen er en utrolig spennende tilvekst for Raufoss. En god gammeldags driblefant som liker seg best på kanten der han får utnyttet sin teknikk og enorme hurtighet maksimalt. Espen kan gjøre det utrolige med en ball og blir garantert en publikumsyndling på Raufoss Stadion. Har Tippeliga erfaring fra Tromsø og ligger i vannskorpa til U21-landslaget. Er foreløpig på et års utlån fra Tromsø. Lyskeoperert i august. Står bokført med 27 kamper og 1 mål pr. 11.10.04 Var veldig god i vinterens treningskamp mot oss og vil komme sterkt tilbake når lyskeproblemene er ordnet.

og stadig tilbakevendende

Alexander Midtsian fra Ull/Kisa....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så Espen Minde i treningmatchen Raufoss - Stabæk før sesongen. I den kampene imponerte han stort. Jeg spurte folk litt da vi var i Tromsø i sommer om denne Minde og der mente folk at TIL vil hente han hjem til 2005 sesongen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Mads Jørgensen
  • Opprett ny...