Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Synes forslaget er glimrende, og håper det lar seg gjennomføre. Frykter dog at det som vanlig bare blir de samme som melder seg på dette opplegget. Men uansett credit til styret for feiende frisk og nytenkende nytenking.

Melder meg på borteturen til Champions league semifinalen i mot Barcelona i 2005, den bør vel ligge på rundt 20,- nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KJempebra. Dette forplikter en jobb på melding om frister til de forskjellige turer.

Å kvitte seg med buen er jeg dog negativ til, men det er annen sak.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det høres genialt ut. Ingen tvil om at dette kommer til å medføre flere som reiser. De fleste i BOYS lider under trange kår på det økonomiske plan, og dette vil føre til at flere får anleding til å dra - og oftere.

1912

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt!

Jeg kommer da til å stille på alle borteturer (med unntak av spesielle grunner som utlands ferie o.l)

Tror BOYS kommer til å stille 100% av medlemmene på stort sett alle turer!

dette var en skikkelig glad nyhet.

håper ikke vi må kvitte oss med bua, da. det hadde vært trist

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med litt info snart ang Stockholm 30mars?! Hva vil prisen på denne turen være og blir det noen overnatting?

Nå har jeg fått en del kritikk for å prøve å arrangere tur til Stockholm, fordi serien er viktigst, og dèt skal vi liksom prioritere. Så jeg veit ikke. Jeg kan høre med Henrik om han har lyst til å ordne noe. RyanAir har nå satt opp direkteruter til denne byen, men jeg er litt usikker på om om dette gjelder fra Mars eller April. Ellers går det nattbusser, som ikke er altfor dyrt. Det var det vi gjorde i Nordic Cup i Globen i Januar 1999.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott å se at motivasjonen er på topp hos o-store-turguru.

Kritiserte deg for at det tidligere har vært en tendens til full fokus på neste tur og ikke noget framover. Det ser jeg det er gjort noe med. Bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RyanAir har nå satt opp direkteruter til denne byen, men jeg er litt usikker på om om dette gjelder fra Mars eller April.

RyanAir begynner ikke flygningene før 4 april, så det blir noen dager for sent (hvis man ikke blir igjen da.....). Men det koster rundt 600 tur/retur med Norway Bussekspress og noe høyere med toget. Bussen tar ca 8 timer - toget ca 5. I følge verdensvante Skansen er det en ferge som er gjort om til herberge hvor det koster ca 150 kr pr pers pr natt med grei standard der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge verdensvante Skansen :?:  er det en ferge som er gjort om til herberge hvor det koster ca 150 kr pr pers pr natt med grei standard der.

Tja, om det er samme sted som Alte, Tom og jeg prøvde å booke oss inn på i 2001 vil jeg absolutt ikke anbefale det. Mer trenger jeg ikke si. Mulig Alte har lyst til å utdype det...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må stille en klack i Sthlm. Det er ikke verre enn å ta bussekspressen. For folk under 25 får man denne turen for litt over 400 tur/retur. Det er dritbillig. Er jo begrenset hvor mye man kan ralle der da men...

Anders

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg en tur til Stockholm for aa se litt fotball. Har blitt lite av det naa, men var og saa South Melbourne-Wollongong i toppserien her, og det var vel middels bra 2. divisjonsnivaa. 4000 tilskuere sier vel sitt om interessen her. Stabaek derimot har man hoert om. :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor er det ikke mulig å betale borteturer til en konto?

Har noe med at vi skal skille pengene... Og det er mye lettere å holde oversikten ved kontantbetaling. Da får man en billett, og det er enkelt å vite hvor mange som er solgt til en hver tid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Turer 2003 - nytt opplegg
  • Opprett ny...