Alzheimer 2 525 Del Skrevet 4. Februar 2003 Del Skrevet 4. Februar 2003 Yii-haa! Kjempebra! Vi i styret er skikkelig flinke! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 4. Februar 2003 Del Skrevet 4. Februar 2003 Får jeg lov å plagiere dere og foreslå det samme hos oss? Genialt konsept! Utrolig at ingen har tenkt på det før... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 4. Februar 2003 Del Skrevet 4. Februar 2003 Synes forslaget er glimrende, og håper det lar seg gjennomføre. Frykter dog at det som vanlig bare blir de samme som melder seg på dette opplegget. Men uansett credit til styret for feiende frisk og nytenkende nytenking. Melder meg på borteturen til Champions league semifinalen i mot Barcelona i 2005, den bør vel ligge på rundt 20,- nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 KJempebra. Dette forplikter en jobb på melding om frister til de forskjellige turer. Å kvitte seg med buen er jeg dog negativ til, men det er annen sak. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 lærer aldri dette med å logge seg inn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 Synes det høres genialt ut. Ingen tvil om at dette kommer til å medføre flere som reiser. De fleste i BOYS lider under trange kår på det økonomiske plan, og dette vil føre til at flere får anleding til å dra - og oftere. 1912 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
il Pirata 16 Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 Nå kan ihvertfall folk ikke klage på at de ikke har råd til å være med på borte turer... 50-75spenn for langtur og 20 på korteturer burde ALLE ha råd til! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 Legg ut skjema med frister og priser for hver enkelt tur. Tenker jeg melder meg på alle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 Genialt! Jeg kommer da til å stille på alle borteturer (med unntak av spesielle grunner som utlands ferie o.l) Tror BOYS kommer til å stille 100% av medlemmene på stort sett alle turer! dette var en skikkelig glad nyhet. håper ikke vi må kvitte oss med bua, da. det hadde vært trist Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
il Pirata 16 Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 Hva med litt info snart ang Stockholm 30mars?! Hva vil prisen på denne turen være og blir det noen overnatting? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 Hva med litt info snart ang Stockholm 30mars?! Hva vil prisen på denne turen være og blir det noen overnatting? Nå har jeg fått en del kritikk for å prøve å arrangere tur til Stockholm, fordi serien er viktigst, og dèt skal vi liksom prioritere. Så jeg veit ikke. Jeg kan høre med Henrik om han har lyst til å ordne noe. RyanAir har nå satt opp direkteruter til denne byen, men jeg er litt usikker på om om dette gjelder fra Mars eller April. Ellers går det nattbusser, som ikke er altfor dyrt. Det var det vi gjorde i Nordic Cup i Globen i Januar 1999. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 Flott å se at motivasjonen er på topp hos o-store-turguru. Kritiserte deg for at det tidligere har vært en tendens til full fokus på neste tur og ikke noget framover. Det ser jeg det er gjort noe med. Bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Torgrim Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 RyanAir har nå satt opp direkteruter til denne byen, men jeg er litt usikker på om om dette gjelder fra Mars eller April. RyanAir begynner ikke flygningene før 4 april, så det blir noen dager for sent (hvis man ikke blir igjen da.....). Men det koster rundt 600 tur/retur med Norway Bussekspress og noe høyere med toget. Bussen tar ca 8 timer - toget ca 5. I følge verdensvante Skansen er det en ferge som er gjort om til herberge hvor det koster ca 150 kr pr pers pr natt med grei standard der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 I følge verdensvante Skansen :?: er det en ferge som er gjort om til herberge hvor det koster ca 150 kr pr pers pr natt med grei standard der. Tja, om det er samme sted som Alte, Tom og jeg prøvde å booke oss inn på i 2001 vil jeg absolutt ikke anbefale det. Mer trenger jeg ikke si. Mulig Alte har lyst til å utdype det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
il Pirata 16 Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 Så det blir ikke noe organsiert nedover til Stockholm? SkanDahl! Ingen som vil ta ansvar for å få til en buss nedover? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 må vel kunne få til en minibuss ihvertfall... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bo 0 Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 Hadde vært fett med en minibuss, sånn som til Göteborg i fjor... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 Vi må stille en klack i Sthlm. Det er ikke verre enn å ta bussekspressen. For folk under 25 får man denne turen for litt over 400 tur/retur. Det er dritbillig. Er jo begrenset hvor mye man kan ralle der da men... Anders Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
il Pirata 16 Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 Jeg er ihvertfall klar for å dra til stockholm! Synes at det skulle la seg gjøre å få fylt en buss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 Jeg er ganske sikker på at det ikke lar seg gjøre å fylle en buss. Det bør iallefall ikke kjøres noen underskuddstur til en treningskamp. Det er mye viktigere at folk drar til Sogndal enn til Stockholm. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
il Pirata 16 Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 Det hadde ihvertfall ikke vært noe problem å fylle en minibuss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 Konklusjonen var: Få igjennom forslaget og fastsett priser og frister. Jeg vil melde meg på nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 Konklusjonen var: Få igjennom forslaget og fastsett priser og frister. Jeg vil melde meg på nå. snakker du om Stockholm turen eller tippeliga kampene generelt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 6. Februar 2003 Del Skrevet 6. Februar 2003 Kunne godt tenkt meg en tur til Stockholm for aa se litt fotball. Har blitt lite av det naa, men var og saa South Melbourne-Wollongong i toppserien her, og det var vel middels bra 2. divisjonsnivaa. 4000 tilskuere sier vel sitt om interessen her. Stabaek derimot har man hoert om. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 6. Februar 2003 Del Skrevet 6. Februar 2003 Få til en skikkelig tur til Sogdaoul istede mener nå jeg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
il Pirata 16 Del Skrevet 6. Februar 2003 Del Skrevet 6. Februar 2003 Det har jo aldri vært snakk om det ene eller det andre.. Det er snakk om er å få til en buss/minibuss til Stockholm. Det er jo helt sikkert at det blir ordnet sikkelig turopplegg til Songdal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 6. Februar 2003 Del Skrevet 6. Februar 2003 er klar for å melde meg på til sogndal nå... bra om det kom noe info snart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 6. Februar 2003 Del Skrevet 6. Februar 2003 enig! info om Sogndal nå. Begynn å ta påmeldinger så fort som mulig... -Anders Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 7. Februar 2003 Del Skrevet 7. Februar 2003 Hvorfor er det ikke mulig å betale borteturer til en konto? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 7. Februar 2003 Del Skrevet 7. Februar 2003 Hvorfor er det ikke mulig å betale borteturer til en konto? Har noe med at vi skal skille pengene... Og det er mye lettere å holde oversikten ved kontantbetaling. Da får man en billett, og det er enkelt å vite hvor mange som er solgt til en hver tid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg