Henrik 2 281 Del Skrevet 7. Februar 2003 Del Skrevet 7. Februar 2003 Er da ikke så vanskelig å opprette en ny konto. Når man registrerer en innbetaling til kontoen skriver du bare navnet på en billett, så vet du at den billetten er reservert. Bør da ikke være noe problem? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 7. Februar 2003 Del Skrevet 7. Februar 2003 er det så vanskelig å bare betale kontant da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
il Pirata 16 Del Skrevet 10. Februar 2003 Del Skrevet 10. Februar 2003 Er det noen som har tenkt seg nedover til stockholm? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 10. Februar 2003 Del Skrevet 10. Februar 2003 faen som du maser om sthlm. ja, guttene skal dit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Del Skrevet 13. Februar 2003 Del Skrevet 13. Februar 2003 Ja, jeg skal til Stockholm sammen med ihvertfall Torgrim og Woxen. Vi stikker lørdag 29. mars, ser DJ Tiesto live der lørdag kveld overnatter til søndag og hjem etter matchen. Org.tur blir det sikkert ikke, bussekspressen er et fint alternativ som Haugnes sier. Men jeg tviler ikke på at en minibuss lett kunne bli fylt opp. Men som blant annet laksen og henrik har understreket mange ganger før: førsteprioritet får være borteturen til Sogndal, ihvertfall for deg som er ung (og dum) med lite spenn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
il Pirata 16 Del Skrevet 18. Februar 2003 Del Skrevet 18. Februar 2003 Nå har jeg kjøpt billetter til alle bortematchene som det går ann (-molde). så nå kan du ikke klage på at jeg har lyst til å dra til Stockholm! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg