@ringo 22 187 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Hepp, Sveriges 50 beste spillere.... Noen Blaa kandidater???? http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,541828,00.html Mvh @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 20. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 20. Oktober 2004 (endret) alle? men syns denne mannen så interesant ut: 44. Björn Runström anfallare, Hammarby Efter att gått ut sitt italienska universitet och Dramatens elevskola tar Runström nu plats i klassen ”Sveriges mest lovande anfallare” samt en plats på 50-listan. 46. Tobias Grahnmittfältare, Malmö ”Jävla transvestit”, kallade Jesper Jansson honom. ”Kul”, tyckte Grahn och tog det med en skön självdistans. Lika kul tyckte han inte Prahl var och drog till Århus och Åkeby. geniale Jesper.. Endret 20. Oktober 2004 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Jesper ja... http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/arti...articleID=69142 hva skal man si til det? God nok for oss og eller? han er jo ikke typen vi trenger kanskje, men... har alltid hatt stooor sans for Jesper! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Her er en mann jeg vil ha tilbake!!! Dromme, dromme... 29. Petur Marteinsson back, Hammarby Återkomsten till Söderstadion och återföreningen med Anders Linderoth har varit lyckad både för Petur Marteinsson och Bajen. Husker han her ogsaa gitt... 8. Tobias Hysén anfallare/mittf., Djurgården Thuram är inte den ende som imponerats av Glenns pôjk i år. Köptes som vänsterytter från superettan, ett drygt halvår senare spelade han center mot Juventus. og apropo Jesper! 38. Jesper Jansson mittfältare, Helsingborg Hade allsvenskan varit en nordamerikansk liga hade det funnits ett MVP-pris. Jesper Jansson hade varit en kandidat varje år. Men dioh Williams er ikke aa finne paa listen...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Her er en mann jeg vil ha tilbake!!!Dromme, dromme... 29. Petur Marteinsson back, Hammarby Återkomsten till Söderstadion och återföreningen med Anders Linderoth har varit lyckad både för Petur Marteinsson och Bajen. Husker han her ogsaa gitt... 8. Tobias Hysén anfallare/mittf., Djurgården Thuram är inte den ende som imponerats av Glenns pôjk i år. Köptes som vänsterytter från superettan, ett drygt halvår senare spelade han center mot Juventus. og apropo Jesper! 38. Jesper Jansson mittfältare, Helsingborg Hade allsvenskan varit en nordamerikansk liga hade det funnits ett MVP-pris. Jesper Jansson hade varit en kandidat varje år. Men dioh Williams er ikke aa finne paa listen...? ¤gurgle¤ Dioh williams står der ikke fordi det er listen over de 50 beste i allsvenskan, han spiller i superettan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 gurgle? deg om det... men det er forsaavidt en god grunn til at han ikke er paa listen da! velkommen tilbake forresten. merkelig tid aa vaere borte forresten, ikke mye gjennomtenkt spor du meg! hehe... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 når man får ferie på 3 uker så takker man bare ikke nei Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 sant nok... da ser vi etter en saerdeles solbrun fyr paa nadderud paa sondag...tipper du har mye oppspart Stabak-energi som du gleder deg til aa slippe los paa sondag! hehe... see you there... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 oooo yeah bet ya...hele fammen heier på Molde untatt jeg...jeg er en enstøing i familien ...og ja har sittet i florida spent når klokka var 1800 her hjemme og ventet sluttresultatet. Så jeg har mye energi som må komme ut nå altså. Er så nervøs at jeg spiser gatorade pulver fra boks. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Dioh williams står der ikke fordi det er listen over de 50 beste i allsvenskan, han spiller i superettan ...men til neste år er han allsvenskan-spiller - Häcken (festlig navn, forresten!) er klare for allsvenskan neste år, og da er det vel større sannsynlighet for at han blir i sverige?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 20. Oktober 2004 Del Skrevet 20. Oktober 2004 ikke nødvendigvis....fordi han har utalt seg om at han vil gjerne spille djurgården og en annen toppklubb i sverige, men han har også sagt at han kunne gått tenkt seg til en utenlandsk klubb også....men grunnen til at han vil bort fra Hacken er fordi han vil spille i toppen av øverste divisjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Spillere jeg kunne tenkt meg 40. Stefan Ishizaki Ebba Grön och Stefan Ishizaki är Rågsveds två största bidrag till underhållningsbranschen; däremot är Ishizaki snart det enda bidraget till denna värld från ett sargat AIK 33. Petter Andersson anfallare, Hammarby ”Ljusvattnets Henry” kallade Anders Linderoth honom i början av säsongen. Det är nästa lika poetiskt som Petters spel emellanåt. 22. Kevin Amuneke anfallare, Landskrona Nersparkad med brutet ben i mars. Comeback i juli. Och vilken comeback! En av allsvenskans mest spännande spelare 20. Dusan Djuric mittfältare, Halmstad Glenn Hoddle, Bernd Schuster, Michel Platini...Nu har också svensk fotboll en mästerpassare på gång i Dusan Djuric 10. George Mourad anfallare, Göteborg Inte bara rubrikmakare från Göteborg kan älska en grabb med ett sånt efternamn. ”Mouradona” sticker ut i Göteborg och skjuter kanske guldet till 100-årsfirarna. 5. Dedé Anderson anfallare, Kalmar Nanne Bergstrand säger att han aldrig haft en kyligare avslutare. ”Bara” en eftersläng, en skallning, en spottloska och ett tävlingsutskott kan hindra Dedé från att vinna skytteligan. Og for å toppe listen Afonso Alves Martins Jr. MFF-brassen med de gyllene fötterna. Allsvenskans bäste spelare. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg