kkh94 8 096 Del Skrevet 28. Mars 2023 Del Skrevet 28. Mars 2023 Så vidt jeg vet så er problemet med svingen en ren kostnadskalkyle: åpner man der vil man måtte sette inn kiosk og toaletter, som koster masse penger, spesielt for en engangsåpning. Og man kan ikke akkurat kreve vanlige billettpriser for å stå der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Mars 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Mars 2023 4 minutter siden skrev kkh94: Og man kan ikke akkurat kreve vanlige billettpriser for å stå der. Fra bergensere?!? - Selvfølgelig kan vi det 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 28. Mars 2023 Del Skrevet 28. Mars 2023 Merkelig.. Dette er for dårlig. Så alle Stabæksupportere som IKKE har sesongkort, inkludert meg selv, må stå i samme "billettkø" som "nøytale" Brann-supporterne som mobiliserer idet billettsalget åpner? Er stygt redd for at mange billetter havner i Bergen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 640 Del Skrevet 28. Mars 2023 Del Skrevet 28. Mars 2023 Skandale om det sitter folk på hovis med Brann effekter. Ja de sier at de skal ikke slippe de inn, men hvor ofte har man ikke sett folk på hovis med motstanderens effekter på seg? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 28. Mars 2023 Del Skrevet 28. Mars 2023 29 minutter siden skrev rykkinn: Skandale om det sitter folk på hovis med Brann effekter. Ja de sier at de skal ikke slippe de inn, men hvor ofte har man ikke sett folk på hovis med motstanderens effekter på seg? Når kommende russ er de som skal si nei til effekter på bortesupportere så slippes det alltid inn. Så forventes at Ekeli i det minste står vakt selv si! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 28. Mars 2023 Del Skrevet 28. Mars 2023 1 time siden skrev kuk: Merkelig.. Dette er for dårlig. Så alle Stabæksupportere som IKKE har sesongkort, inkludert meg selv, må stå i samme "billettkø" som "nøytale" Brann-supporterne som mobiliserer idet billettsalget åpner? Er stygt redd for at mange billetter havner i Bergen. Dette må vel kunne la seg ordne ved at noen kjøper for deg. Ta kontakt med styret, så fikser vi det. Det gjelder andre i samme situasjon og. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Mars 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Mars 2023 Jeg foreslår at SS tar kontakt med klubben og står for salget. Billettene bør ikke selges over nett. Jeg kan stå og pushe billetter samtidig som jeg har treningsøkter med lagene mine på Nadderud. Alle som skal ha billett må såklart kunne si R. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 28. Mars 2023 Del Skrevet 28. Mars 2023 Begrensningen på sesongkort er vel bare at det er sendt ut en e-post med en lenke og en kode som ser ut til å være lik for alle. Det er jo ikke helt umulig å dele den... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 28. Mars 2023 Del Skrevet 28. Mars 2023 5 minutter siden skrev Latmann: Begrensningen på sesongkort er vel bare at det er sendt ut en e-post med en lenke og en kode som ser ut til å være lik for alle. Det er jo ikke helt umulig å dele den... Bare man vet hvem man deler den med, så kan jeg ikke helt se problemet med det nei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 28. Mars 2023 Del Skrevet 28. Mars 2023 48 minutter siden skrev PhunxZtar: Dette må vel kunne la seg ordne ved at noen kjøper for deg. Ta kontakt med styret, så fikser vi det. Det gjelder andre i samme situasjon og. Takk for det! Poenget er at det er håpløst at klubben legger opp til at det er nettopp på denne måten man må løse det. De har jo kontaktinfoen til de fleste som har kjøpt billetter til kampene mot Bryne og Molde + hjemmekampene i fjor (- Brannkampen). Hadde ikke vært så vanskelig å sende ut en epost om de har lyst til å kjøpe billetter før de slipper de ukontrollert på åpent salg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 28. Mars 2023 Del Skrevet 28. Mars 2023 7 minutter siden skrev kuk: Takk for det! Poenget er at det er håpløst at klubben legger opp til at det er nettopp på denne måten man må løse det. De har jo kontaktinfoen til de fleste som har kjøpt billetter til kampene mot Bryne og Molde + hjemmekampene i fjor (- Brannkampen). Hadde ikke vært så vanskelig å sende ut en epost om de har lyst til å kjøpe billetter før de slipper de ukontrollert på åpent salg. Absolutt, det både kunne og burde vært løst bedre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Mars 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Mars 2023 Fra Bataljonens forum: "Om alle billetter til den hovedtribunen legges ut forsalg kan det fort bli utsolgt der til Brannsupportere og det spørs om de ikke da kan frafalle regelen om at en ikke kan ha på seg supporterutstyr for bortelaget" Fy f.. for en suppe vi har klart å lage for oss selv.. Salg til sesongkortinnehavere, medlemmer og medlemmer i Support (med mulighet til å kjøpe ekstra billetter for å mobilisere venner og kjente). Resten selges på Nadderud på fastsatte tidspunkter. Hvor vanskelig kan det være? 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 28. Mars 2023 Del Skrevet 28. Mars 2023 Helt sykt opplegg. Inviterer dem til å kjøpe. For en skandale. edit: jeg kan kjøpe 3 billetter til på forhåndssalget om noen trenger. DM 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 640 Del Skrevet 28. Mars 2023 Del Skrevet 28. Mars 2023 Hvor mange billetter er det igjen på hovis? Få i gang en spleis + hjelp fra sponsorer, så kjøper vi opp alle billettene, slikt at vi selv har kontroll på billettene, for det har ikke Stabæk etterhvert… (drømme tenking..) 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 28. Mars 2023 Del Skrevet 28. Mars 2023 Fikk svar av Ekeli igår mtp å få gjort med problemstillingen : -«Vi er nedsyltet i arbeid og forberedelser til seriestart med flytting av damekampen og å få Nadderud klar til 2.- påskedag.» Kom igjen SS - press på!!! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
archstanton 823 Del Skrevet 28. Mars 2023 Del Skrevet 28. Mars 2023 58 minutter siden skrev rykkinn: Hvor mange billetter er det igjen på hovis? Få i gang en spleis + hjelp fra sponsorer, så kjøper vi opp alle billettene, slikt at vi selv har kontroll på billettene, for det har ikke Stabæk etterhvert… (drømme tenking..) 203 og 204 er så og si utsolgt, ellers er det fryktelig tynt. Dette kan fort bli en skandale, heller gi bort billetter til alle barneskolene i kommunen enn å åpne for fritt salg. Da blir Hovis rød. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 28. Mars 2023 Del Skrevet 28. Mars 2023 1 time siden skrev odd: Fra Bataljonens forum: "Om alle billetter til den hovedtribunen legges ut forsalg kan det fort bli utsolgt der til Brannsupportere og det spørs om de ikke da kan frafalle regelen om at en ikke kan ha på seg supporterutstyr for bortelaget" Fy f.. for en suppe vi har klart å lage for oss selv.. Salg til sesongkortinnehavere, medlemmer og medlemmer i Support (med mulighet til å kjøpe ekstra billetter for å mobilisere venner og kjente). Resten selges på Nadderud på fastsatte tidspunkter. Hvor vanskelig kan det være? Fint om man kan la dem tro det er OK med supporter effekter på hovis. Da er de lettere å sile ut i porten. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 28. Mars 2023 Del Skrevet 28. Mars 2023 Håper så jævlig vi pisser på det møkkalaget. 3 kjappe mål på de første 10 min. Da skal jeg kose meg på Hovis da. Hvis ikke sønnen min er med skal jeg være skikkelig barnslig, reise meg og rope "suck on this mother*******" mens fingern flippes i alle retninger. Det blir deilig det. 😇 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Mars 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Mars 2023 1 time siden skrev archstanton: 203 og 204 er så og si utsolgt, ellers er det fryktelig tynt. Dette kan fort bli en skandale, heller gi bort billetter til alle barneskolene i kommunen enn å åpne for fritt salg. Da blir Hovis rød. Er noen regler om at det ikke er lov å gi bort billetter i cupen. Uten å si altfor mye, så jobbes det ganske bra på brakka nå og jeg tror ikke dette blir så stygt som man er redd for. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 28. Mars 2023 (endret) Del Skrevet 28. Mars 2023 (endret) 2 timer siden skrev archstanton: 203 og 204 er så og si utsolgt, ellers er det fryktelig tynt. Dette kan fort bli en skandale, heller gi bort billetter til alle barneskolene i kommunen enn å åpne for fritt salg. Da blir Hovis rød. . Endret 28. Mars 2023 av hoffisking Feil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 496 Del Skrevet 28. Mars 2023 Del Skrevet 28. Mars 2023 8 minutter siden skrev hoffisking: Masse ledig på de to feltene på alle rader. Misforstår du fargene eller noe? Er 8 ledige på 203 og 204 tilsammen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 28. Mars 2023 (endret) Del Skrevet 28. Mars 2023 (endret) Feil felt fra min side. 204 vs 104 Endret 28. Mars 2023 av hoffisking I stand corrected. 204 ikke 104 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zuza 541 Del Skrevet 28. Mars 2023 Del Skrevet 28. Mars 2023 3 minutter siden skrev hoffisking: 10 tiøsammen bare på de to øverste radene Du ser på 104-105. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 28. Mars 2023 Del Skrevet 28. Mars 2023 Akkurat nå skrev zuza: Du ser på 104-105. Ja. Oppdatert post Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 28. Mars 2023 Del Skrevet 28. Mars 2023 2 timer siden skrev Torres: Er noen regler om at det ikke er lov å gi bort billetter i cupen. Uten å si altfor mye, så jobbes det ganske bra på brakka nå og jeg tror ikke dette blir så stygt som man er redd for. Det er først og fremst veldig flott, skulle bare mangle og man skulle selvfølgelig aldri ha satt seg i denne situasjonen i utgangspunktet. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 628 Del Skrevet 28. Mars 2023 Del Skrevet 28. Mars 2023 Huff av meg. Dette tyder på at Stabæk fotball velger kortsiktig fortjeneste - fremfor langsiktig fortjeneste (les: heller tap i semifinalen, men gode inntekter ved billettinntekter og TV-inntekter, fremfor seier i semi'en og kanskje seier i finalen). Måtte Gud forby røde farger på Nadderud i semi'en. Vi er dessverre alt for ofte snille og smilende overfor våre motstandere. Ikke smil og ikke le og ikke vær hyggelig overfor vår motstander!! Aldri!! (Det er i hvert fall ikke de!!). "Spark og slå" og ikke smil og i det hele tatt...! Fres og snerr og glefs! Og måtte Gud forby våre Stabæk-spillere som smiler og ler og klapper på våre motstandere - hvis vi ved en eller annen feiltakelse feller en og annen rød-kledd jævel ute på gresset. Vårt eget gress! Snu heller ryggen til, og gå stolt av gårde og vekk fra dommeren. Ingen "myke menn" fra 1970-tallet aksepteres! Vi har dessverre en god vei å gå før vi fremstår som de usympatiske køddene vi egentlig ønsker å være. Og som jeg - jeg gammel grinebiter - faktisk er. For dere unge og historieløse; "Vi er da heller ingen jævla dagis...". Klipp dem ned! De snille taper - bad boys vinner. Sånn er det - Alltid. Uansett! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stb_nostalgi 565 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Mars 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Mars 2023 Få for all del ut billetter til skoler, lokale idrettslag og egen junioravdeling! Sånne kamper kan være gull verdt for framtidig rekruttering av en ny generasjon fans. Viktig å tenke litt lenger enn raske billettkroner (fra bergensere) på konto nå! 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 29. Mars 2023 Del Skrevet 29. Mars 2023 Ny (?) info nå. I alle fall ny for meg: Sammen skal vi farge Nadderud blaa i NM-semifinalen og vi utvider derfor forkjøpsretten for sesongkortholdere frem til 12. april klokken 12.00. KJØP SESONGKORT HER Kommersiell leder Andreas Aalbu gleder seg til å se et fullsatt Nadderud kledd i blått. – Vi har notert oss at Brann-fansen har tøffet seg igjen og sagt de skal kjøpe billetter på hovedtribunen. Dette skal vi selvfølgelig ikke ha noe av, og har derfor valgt å utsatte kuslippet til over påske. Alle med sesongkort har mulighet til å kjøpe tilleggsbilletter til andre blaa, samtidig som at Stabæk Support, våre bredde- og akademispillere og samarbeidsklubber får mulighet til å kjøpe billetter til redusert pris. – Vi gleder oss til å fylle Nadderud med hele den blaa familien. Da skal det koke, sier Aalbu. Det ordinære salget åpnes 12. april 12.00. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Mars 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Mars 2023 Aalbu leser spillet 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 496 Del Skrevet 29. Mars 2023 Del Skrevet 29. Mars 2023 Deilig at vi har en som ser supporternes side og ikke bare tenker på billettinntekter fra bergensere. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå