Gå til innhold

Cupen 2022

Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg

På 7.4.2023 den 10.10 skrev Trusty:

En del felt som er fylt opp nå, er det Brann som har fått tak i billetter eller er det håp om å fylle hovis med STB??

Nå er det 1 dag igjen av salget, før det åpner for alle. Det ser ut som det er solgt ca 1500 billetter på hovis +  600 til Bergen. Utrolig svakt selvsagt, men klubben har også klønet her. I praksis er salget satt ut til de med sesongkort - og de fyller ikke Nadderud alene. Jeg håper klubben tar grep for å samle Brann ett sted, fremfor å vise til "at det ikke er lov med synlige effekter på Stabæk-tribunene".. Det er for svakt. 

Rart det ikke annonseres på stadion i går, at alle hjemmefans kan kjøpe nå. Evt. sender ut SMS i dag til alle som har kjøpt kampbillett mot Odd. De er det noen tusen av. Det er tydelig at cupen henger høyere i Bergen enn Bærum om dagen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev NNB:

Rart det ikke annonseres på stadion i går, at alle hjemmefans kan kjøpe nå. Evt. sender ut SMS i dag til alle som har kjøpt kampbillett mot Odd. De er det noen tusen av. Det er tydelig at cupen henger høyere i Bergen enn Bærum om dagen. 

Det er jo totalt amatørmessig. I alle billettlukene og inngangene skulle de informert/solgt billetter i går.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det virker på meg som om klubben gir litt f. 

Det blir trolig utssolgt uten at de trenger å løfte en finger, og det betaler bedre enn å sende lokale lag og skoleklasser på stadion.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 minutter siden skrev tobb:

Når og hvor kjøper man billetter idag?

Offisielt salg åpner kl 12 i dag, men tidligere billettkjøpere skal (omsider) ha fått nyhetsbrev på mail fra klubben med link og promokode i går kveld. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Med unntak av felt 300, helt ute på kanten, ser det ut til å være 6 ledige billetter (utenom support og juniorsupport).

Det nærmer seg utsolgt! Til denne kampen må alle med sesongkort aktivt kjøpe billett, så mindre frafall inn mot kamp også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 minutter siden skrev odd:

Med unntak av felt 300, helt ute på kanten, ser det ut til å være 6 ledige billetter (utenom support og juniorsupport).

Det nærmer seg utsolgt! Til denne kampen må alle med sesongkort aktivt kjøpe billett, så mindre frafall inn mot kamp også.

Under 30 igjen hos support og.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får dessverre ikke sett matchen fra sidelinjen, men fyttikatta jeg drømmer noe sykt "realistiske" drømmer om kampene. Bomma med Odd-matchen. Men av en eller annen grunn drømte jeg i natt at spillere og supportere regnet med 3-0-seier, at det var klokketro på at laget var virkelig bra forberedt til matchen. (Hvis noen lurer, ja jeg har gått på steinern! Forklarer sikkert mye ...) Jeg tør likevel ikke å satse penger på resultatet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

14 timer siden skrev Jan Fredrik:

Har et par ekstra billetter til ståfeltet, send DM hvis du trenger.

Denne er kanskje mer relevant nå som feltet faktisk er utsolgt. Send DM hvis du vil på ståfeltet og mangler billett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Cupen 2022
  • Opprett ny...