KongKjakan 4 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Gaute truer Stabæk Gaute datt ned mange hakk på respektskalaen min nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 :angry: :angry: :angry: :angry: Bra jobba Gaute Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Velger å tolke dette som godt skitkastingsstoff fra VG`s side kanskje i kombinasjon med mediekåte advokater. Tror nemlig ikke dette er Gautes vilje. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Når Gaute legger sin sjel i hendene til gribber, er det selvfølgelig dette som skjer. Ikke særlig pent. Først sende oss til 1. divisjon, og så til hælvete.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Æsj...tror både Gaute og advokaten vet at det ikke er 50 øre og hente ut av klubben akkurat nå, men en nedbetalingsplan skal de vel kunne bli enige om. Ærlig talt dette er advokat og journalist skapt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
quarten 0 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Alt ordner seg!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Først sende oss til 1. divisjon, og så til hælvete.... hehe ikke noen bombe akuratt, han minner mer og mer på Kjetil Rekdal. Det er Gaute som styrer til sist, det er han som har det avgjørende ordet i saken, men skjønner han litt også, det er som å ikke få ferie pengene du har krav på når du slutter eller får sparken (sånn som Gaute). Du tenker bare på deg selv og din familie ikke den gamle arbeidsgiveren. Men jeg personlig syntes Gaute alltid har vær en stor tulling - selv med 3. plassen sist sesong. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Men jeg personlig syntes Gaute alltid har vær en stor tulling - selv med 3. plassen sist sesong. Hva er det du sier Pondus, liker du ikke Gaute??? Det har vi ikke merket her tidligere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Trodde pondus elsket gaute over alt på jord jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Denne saken er helt sikkert ganske annerledes i virkeligheten. Men det er snakk om mennesker her. Selv om jeg tilfeldigvis er rakettforsker så skjønner godt at han blir drit forbanna over å få sparken?? Og at han vil ha penga han har krav på må da gutten få lov til.... det er vel den største grunnen til at han jobber, som oss andre. Men det er jo ingen fare, er det ikke bare å slå ASA konkurs da!! Og så starte en ny butikk igjen på mandag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Men det er jo ingen fare, er det ikke bare å slå ASA konkurs da!! Og så starte en ny butikk igjen på mandag? Også kalt Vålerenga-metoden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 stemmer for at vi drar igang en innsamlingsaksjon til gaute. Og kanskje Tørum også.... Har sikkert en 50-øring slengende ett eller annet sted, som jeg kan avse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Fy faen Gaute.. Stemmer dette har han ihvertfall mistet ALL min respekt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Er dette sant har gaute nettop skaffet seg plass på skytelista mi... Han må da ha såpass vet i skolten at han skjønner at det ikke er noen penger å hente i klubben nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Jeg velger aa haape paa at dette er mer storm i et snart tomt vannglass... hvis saa ikke er tilfelle er til og med jeg, som var en av gautes fremste supportere mer enn klar til aa ponske ut grufulle og fryktinngytende hevnaksjoner mot Gaute, saa vel som mot et visst advokatkontor... Det som irriterer meg mest er at oppgulp som dette kommer midt i den viktigste fasen i klubbens historie. Gaute kunne da for svarte helvete sett aa vente med dette til Moldekampen var unnagjort, eller var alt det han sa om at det er klubbens eksistens som er viktigst bare tomme fraser? time will tell... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 21. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 21. Oktober 2004 (endret) om dette stemmer og er Gautes sanne intensjon, ser jeg heller at man setter i gang en litt annen kampanje enn en innsamlingsaksjon!! om Gaute mener dette alvorlig anser jeg den mannen som tidenes sviker og rett til topps på hall of shame. greit å ville ha pengene sine, men å true klubben man har jobba i, i så mange år, med konkurs? setter min lit til at dette er vampyradvokatene og vg sitt verk. Endret 21. Oktober 2004 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Jeg synes Gaute er en knakende kjekk kar. Ikke helt ulik Clint Eastwood faktisk. Dette innlegget har blitt redigert av Gaute Larsen, 22. Oct 2004, 00:19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Har ikke noe i mot Gaute jeg heller han har gjordt mye bra for Stabæk........... Jeg tror det med å slå Stabæk konkurs er en media greie. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 23. Oktober 2004 Del Skrevet 23. Oktober 2004 Dette er jo bare advokattaktikkeri.... -- for advokaten gjelder det å vise seg fram i media, vise hvor tøff han/hun er og opptre så hun/han kan forsvaret salæret.... Dette ordner seg. Men med alle rike og halvrike rundt de blaa må det da finnes folk som kan spa opp et rent likviditetslån??? Det er jo snakk om ganske kortsiktig og SÅÅ jæ.. mange millioner kan det da ikke være snakk om. Alt er i alle fall bedre enn at det kommer enda mer dritt om klubben i mediene. Såvidt jeg oppfatter er det ikke veldig stor avstand mellom partene om HVOR STOR kompensasjon Gaute har krav på. Det er i hovedsak snakk om: Cash med en gang, eller utbetalt i rater over kommende 12 mnd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 23. Oktober 2004 Del Skrevet 23. Oktober 2004 Jeg tror det med å slå Stabæk konkurs er en media greie Jeg tror det er en Gaute greie! Men han har vel fått det han skal han nå eller..? Han tjente bare det dobbelt av det Jan Halvor Halvorsen i Songdal! Gaute <-> er og blir en stor dust i mine øyne. Tre ganger dust! Gaute! - Gaute! - Gaute! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg