Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Æsj...tror både Gaute og advokaten vet at det ikke er 50 øre og hente ut av klubben akkurat nå, men en nedbetalingsplan skal de vel kunne bli enige om. Ærlig talt dette er advokat og journalist skapt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først sende oss til 1. divisjon, og så til hælvete....

hehe ikke noen bombe akuratt, han minner mer og mer på Kjetil Rekdal.

Det er Gaute som styrer til sist, det er han som har det avgjørende ordet i saken, men skjønner han litt også, det er som å ikke få ferie pengene du har krav på når du slutter eller får sparken (sånn som Gaute). Du tenker bare på deg selv og din familie ikke den gamle arbeidsgiveren.

Men jeg personlig syntes Gaute alltid har vær en stor tulling - selv med 3. plassen sist sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg personlig syntes Gaute alltid har vær en stor tulling - selv med 3. plassen sist sesong.

Hva er det du sier Pondus, liker du ikke Gaute???

Det har vi ikke merket her tidligere

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne saken er helt sikkert ganske annerledes i virkeligheten. Men det er snakk om mennesker her. Selv om jeg tilfeldigvis er rakettforsker så skjønner godt at han blir drit forbanna over å få sparken?? Og at han vil ha penga han har krav på må da gutten få lov til.... det er vel den største grunnen til at han jobber, som oss andre.

Men det er jo ingen fare, er det ikke bare å slå ASA konkurs da!! Og så starte en ny butikk igjen på mandag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg velger aa haape paa at dette er mer storm i et snart tomt vannglass...

hvis saa ikke er tilfelle er til og med jeg, som var en av gautes fremste supportere mer enn klar til aa ponske ut grufulle og fryktinngytende hevnaksjoner mot Gaute, saa vel som mot et visst advokatkontor... :ph34r:

Det som irriterer meg mest er at oppgulp som dette kommer midt i den viktigste fasen i klubbens historie. Gaute kunne da for svarte helvete sett aa vente med dette til Moldekampen var unnagjort, eller var alt det han sa om at det er klubbens eksistens som er viktigst bare tomme fraser?

time will tell...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om dette stemmer og er Gautes sanne intensjon, ser jeg heller at man setter i gang en litt annen kampanje enn en innsamlingsaksjon!!

om Gaute mener dette alvorlig anser jeg den mannen som tidenes sviker og rett til topps på hall of shame. greit å ville ha pengene sine, men å true klubben man har jobba i, i så mange år, med konkurs?

setter min lit til at dette er vampyradvokatene og vg sitt verk.

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo bare advokattaktikkeri.... -- for advokaten gjelder det å vise seg fram i media, vise hvor tøff han/hun er og opptre så hun/han kan forsvaret salæret....

Dette ordner seg.

Men med alle rike og halvrike rundt de blaa må det da finnes folk som kan spa opp et rent likviditetslån??? Det er jo snakk om ganske kortsiktig og SÅÅ jæ.. mange millioner kan det da ikke være snakk om.

Alt er i alle fall bedre enn at det kommer enda mer dritt om klubben i mediene.

Såvidt jeg oppfatter er det ikke veldig stor avstand mellom partene om HVOR STOR kompensasjon Gaute har krav på. Det er i hovedsak snakk om: Cash med en gang, eller utbetalt i rater over kommende 12 mnd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det med å slå Stabæk konkurs er en media greie

Jeg tror det er en Gaute greie! Men han har vel fått det han skal han nå eller..?

Han tjente bare det dobbelt av det Jan Halvor Halvorsen i Songdal!

Gaute <-> er og blir en stor dust i mine øyne.

Tre ganger dust!

Gaute! - Gaute! - Gaute!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Gaute Truer Med Konkurs
  • Opprett ny...