Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette svaret fikk jeg. Ikke uventet.

-----Opprinnelig melding-----

Fra: Pål Nisja [mailto:Pal.Nisja@tv2.no]

Sendt: 21. oktober 2004 09:32

Emne: SV: Stabæk - liksom lag i fotball?

Ingen annen enn at jeg er Enga-fan.

Pål Øverseth Nisja

Portalsjef TV 2

E-post/Messenger: pal.nisja@tv2.no

The reasonable man adapts himself to the world; the unreasonable one persists in trying to adapt the world to himself. Therefore, all progress depends on the unreasonable man.

George Bernard Shaw

-----Opprinnelig melding-----

Sendt: 21. oktober 2004 09:29

Til: Pål Nisja

Emne: Stabæk - liksom lag i fotball?

Hei

Leser din anmeldelse av FIFA 2005 og du har det visstnok morsomt med å rakke ned på andre lag. Når det gjelder din karakteristikk av Stabæk, henger jeg ikke helt med. Hva får deg til å kalle de for et ”liksom-fotball-lag”? Siden de rykket opp i 1995 er det bare Molde og RBK som har vært bedre plasseringsmessig i Tippeligaen og Stabæk har faktisk vunnet NM-gull. Synes det er ganske imponerende av et lag som rykket opp i rekordtempo til Tippeligaen og har siden 1995 stort sett vært blant de fem beste?

Håper på en forklaring av din beskrivelse av Stabæk som fotball-lag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har sikkert vært Enga fan siden det ble poppis for 1 år siden. Han har heller ikke vært på Ullevåll i år tenker jeg, men skal kanskje ta turen nå fordi han har lest at de kjemper om gullet (hvis det ikke regner da).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det er bra av Nettavisen. De har jo ingen sjangs til å bli oppfattet som seriøse uansett, slik som de bruker cut/paste fra andre nettaviser. Da er det like greit at "journalistene" får leke seg litt når de for en gangs skyld skriver sine egne saker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk forøvrig svar på hvorfor det ikke lå noen link til stabaek.no når han skrev den forrige artikkelen om aftenposten,

Hei

Når en side går såpass langt er det ikke redaksjonens policy å legge link til saken.

MvH

Pål Nisja

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å krangle litt om fotball ?

Pål Øverseth Nisja

Portalsjef TV 2

E-post/Messenger: pal.nisja@tv2.no

The reasonable man adapts himself to the world; the unreasonable one persists in trying to adapt the world to himself. Therefore, all progress depends on the unreasonable man.

George Bernard Shaw

....var svaret jeg fikk!

Og i god TV-aksjonstil: Vil med dette oppfordre alle andre til å gjøre det samme

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Liksom-fotball-lag Som Stabæk
  • Opprett ny...