ErikErik 1 714 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 skandale les selv, vet ikke hva jeg skal si... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Hepp, DEt er bare å vende det andre kinnet til, smile overbærende, samt la være å kjøpe produktet. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 ...eller la være å kjøpe Nettavisen. (ho-ho-ho) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Sendte en mail til anmelderen, jeg, og spurte hva han mente. Venter spent på svar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Dette svaret fikk jeg. Ikke uventet. -----Opprinnelig melding----- Fra: Pål Nisja [mailto:Pal.Nisja@tv2.no] Sendt: 21. oktober 2004 09:32 Emne: SV: Stabæk - liksom lag i fotball? Ingen annen enn at jeg er Enga-fan. ___________________ Pål Øverseth Nisja Portalsjef TV 2 E-post/Messenger: pal.nisja@tv2.no The reasonable man adapts himself to the world; the unreasonable one persists in trying to adapt the world to himself. Therefore, all progress depends on the unreasonable man. George Bernard Shaw -----Opprinnelig melding----- Sendt: 21. oktober 2004 09:29 Til: Pål Nisja Emne: Stabæk - liksom lag i fotball? Hei Leser din anmeldelse av FIFA 2005 og du har det visstnok morsomt med å rakke ned på andre lag. Når det gjelder din karakteristikk av Stabæk, henger jeg ikke helt med. Hva får deg til å kalle de for et ”liksom-fotball-lag”? Siden de rykket opp i 1995 er det bare Molde og RBK som har vært bedre plasseringsmessig i Tippeligaen og Stabæk har faktisk vunnet NM-gull. Synes det er ganske imponerende av et lag som rykket opp i rekordtempo til Tippeligaen og har siden 1995 stort sett vært blant de fem beste? Håper på en forklaring av din beskrivelse av Stabæk som fotball-lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Han har sikkert vært Enga fan siden det ble poppis for 1 år siden. Han har heller ikke vært på Ullevåll i år tenker jeg, men skal kanskje ta turen nå fordi han har lest at de kjemper om gullet (hvis det ikke regner da). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Jeg synes det er bra av Nettavisen. De har jo ingen sjangs til å bli oppfattet som seriøse uansett, slik som de bruker cut/paste fra andre nettaviser. Da er det like greit at "journalistene" får leke seg litt når de for en gangs skyld skriver sine egne saker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Fikk forøvrig svar på hvorfor det ikke lå noen link til stabaek.no når han skrev den forrige artikkelen om aftenposten, Hei Når en side går såpass langt er det ikke redaksjonens policy å legge link til saken. MvH Pål Nisja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 måtte bare sende inn en hat melding til han jeg å...oppfordrer alle andre til og gjøre det samme å Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Det ble min 2 hatmelding.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Er det samme kar? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Jepp-- Forøvrig svarte han nå: Det er selvfølgelig en stor forskjell på å skrive artikler og anmeldelser av dataspill. Mitt forslag til svar Synd du ikke behersker noen av delene.,.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Mitt forslag til svar Synd du ikke behersker noen av delene.,.. Nydelig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Å krangle litt om fotball ? ___________________ Pål Øverseth Nisja Portalsjef TV 2 E-post/Messenger: pal.nisja@tv2.no The reasonable man adapts himself to the world; the unreasonable one persists in trying to adapt the world to himself. Therefore, all progress depends on the unreasonable man. George Bernard Shaw ....var svaret jeg fikk! Og i god TV-aksjonstil: Vil med dette oppfordre alle andre til å gjøre det samme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Ja det er plutselig mange som har blitt enga fans i det siste... men ingen drar på kamper... rart det der... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Del Skrevet 21. Oktober 2004 Liksom-aviser som nettavisen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg